Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Haha echt geweldig. Voedselgevecht alles, wel geslaagde aflevering.

Ook wel lache die mensen hier die stiekem wel een beetje jelly zijn op mike z'n fysiek. Hij heeft echt geen slecht fysiek, ja ze abs zijn lelijk maar dat is genetics.

Welke abs ?

Zijn per seizoen weggesmolten ...

ncavf9.jpg

Wel ben ik jaloers op het feit dat hij er geld mee verdient, met iets wat hij niet heeft.

Laatst bewerkt:
Geordie shore vind ik op dit moment veel leuker!
JS is natuurlijk ook leuk maar word steeds minder spannend...

Jersey shore is alles al in gebeurd wat er kan gebeuren. Zijn onderhand ook al 70 afleveringen van ofzo..

Saaie ep.

Ja jongens , JS komt bijna tot een einde. Het beste is allang uit deze mensen gehaald. Pauly D krijgt een nieuwe reality show , snooki en jwoww ook dacht ik.

Mooi fysiek hebben de meeste wel, volgens mij hebben ze een redelijk slecht dieet ook maar ik weet niet.
Voor de rest wat een k*t serie ik snap niet dat iedereen dat zo leuk vind.

Leuke aflevering weer.

En uhh voor de jersey shore haters rot dan lekker op.

Eens een jersey shore fan altijd een jersey shore fan, alhoewel ik wel zat te twijfelen met die italie episodes...

Ik vind de laatste seizoenen een beetje saai worden, er zit niet meer echt de actie is van season 1/2.

kan die episode 10 season 5 nergens afspelen... iemand link?

Er zit nog net zoveel 'actie' in alleen het is nu gewoon niet nieuw/leuk meer, maargoed best grappig seizoen dit laatste.

Geordie Shore is nog altijd 10keer leuker

Geordie shore 1 aflevering gekeken, alleen dat accent irriteerde me al en die vieze snollen helemaal.

Waarom is geordie shore nu wel populair? is het leuker geworden ofzo?

Haha echt geweldig. Voedselgevecht alles, wel geslaagde aflevering.

Ook wel lache die mensen hier die stiekem wel een beetje jelly zijn op mike z'n fysiek. Hij heeft echt geen slecht fysiek, ja ze abs zijn lelijk maar dat is genetics.
? Je weet toch wel dat deze man talloze cycles heeft gehad en volgens mij ook nog synthol gebruikt? Ik vind het zielig eigenlijk hoe hij er nu uit ziet na cycles ;)

Mike zn fysiek is echt om te janken;
1 lelijke oversized synthol armen
2 geen gespierde benen
3 rare sixpack
4 weinig rug

Laatst bewerkt:
Die Ronnie heeft best een nette fysiek, maar die Mike is zo uit verhouding dat het lachwekkend is. Volgens mij zijn het ook allebei best korte mannetjes.

Het zou mij niet verbazen als die Mike een kuurtje heeft gepakt, die gast is zo ontzettend onzeker, het straalt er gewoon vanaf.

Ik heb onlangs het hele seizoen achter elkaar gekeken en heb me echt doodgelachen om hoe simpel die lui zijn. Prachtig.

Dus omdat hij kuurt is hij onzeker? mis ik hier iets?

Dus omdat hij kuurt is hij onzeker? mis ik hier iets?
Ik denk dat die dit bedoelt:

Als je onzeker bent over je eigen lichaam neigen sommige mensen naar synthol/anabolen.

Het betekend dus niet meteen dat je onzeker bent als je anabolen gebruikt, sommige mensen gebruiken het als ze op de max zitten ( zoals profs zoals jay cutler, ronnie coleman etc )

verhoudingsgewijs trekt die mike inderdaad op niet veel, en als je dan kijkt hoeveel vrouwen op zijn misvormde sixpack vallen en zen grote armen

Ik denk dat die dit bedoelt:

Als je onzeker bent over je eigen lichaam neigen sommige mensen naar synthol/anabolen.

Het betekend dus niet meteen dat je onzeker bent als je anabolen gebruikt, sommige mensen gebruiken het als ze op de max zitten ( zoals profs zoals jay cutler, ronnie coleman etc )

Jay is naturel hoor.

Terug
Naar boven