Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

is jay van geordie shore ook naturel?

Leuke aflevering weer.

En uhh voor de jersey shore haters rot dan lekker op.

Eens een jersey shore fan altijd een jersey shore fan, alhoewel ik wel zat te twijfelen met die italie episodes...

Simpele jongen. Jij kijkt graag naar mensen die gaan feesten, op mekaar schelden en gaan nken i.p.v. het zelf te doen??

Simpele jongen. Jij kijkt graag naar mensen die gaan feesten, op mekaar schelden en gaan nken i.p.v. het zelf te doen??
Achterlijke jongen.
Iedereen heeft een verschillende smaak van progamma's/muziek/films.

En wat heeft het jersey kijken te maken met het nadoen in het echte leven?
Dus als je jersey shore kijkt ga je zelf nooit feesten en nken?
Tjahhh, wie is hier nou de simpele jongen:o

Achterlijke jongen.

troll maar lekker verder.

Achterlijke jongen.

This guy is.... right!

Moet zeggen dat ik ook echt jershey shore gek was heb alle seizoenen gevolgd en ben nu elke vrijdag dat nieuwe seizoen het volgen via internet. Maar pff italië en dit seizoen zijn fokking saai, vind het ook jammer dat je nu steeds als ze uitgaan of gewoon over de boulevard lopen er een hele horde mensen om heen staan.

Moet zeggen dat ik ook echt jershey shore gek was heb alle seizoenen gevolgd en ben nu elke vrijdag dat nieuwe seizoen het volgen via internet. Maar pff italië en dit seizoen zijn fokking saai, vind het ook jammer dat je nu steeds als ze uitgaan of gewoon over de boulevard lopen er een hele horde mensen om heen staan.
dat was bij seizoen 3 al het geval

Ach ik vind dit seizoen toch nog wel vermakelijk. 10x beter dan Italië, geen ronnie sammi gezeik, maar sammi kunnen ze nu ook net zo goed de serie uit dumpen.

Volgens mij hebben Sammy en Ronnie helemaal geen echte relatie meer

Nee maar srs in de show zie je ze nauwelijks echt samen, en ik volg Ronnie @ twitter (:')) en ik zie hem nooit ook maar enige keer twitteren over/met haar of pics van haar.

Volgens mij hebben de makers van de show gewoon gezegd we hebben geen zin meer in jullie gezeik slecht voor de kijkcijfers, doe maar alsof het goed gaat

Die sammi is best wel psycho bezig. Enige wat er nu nog tussen ronnie en sammi speelt is wie de macht over wie heeft. Echt kansloos.

hij heeft wa een vetlaagske gekregen :D

Dat bedoel ik, werkelijk alles in die show is fake :roflol:

Terug
Naar boven