XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Wat een k*tprogramma is dat van Snookie en Jenny.

Ze gingen janken omdat hun vrienden met wat meisjes op een foto stonden.

Snookie is al tig keer vreemd gegaan toen ze met hem had en nu gaat ze janken om een foto.

En Jenny heeft die gozer het liefst in een kooi zitten volgens mij en nken wil ze niet.

Wat een faalshow :roflol: Ik ga proberen het seizoen af te kijken.

Alleen maar vrouwengejank:D
+ snooki zit de hele tijd te wenen dat ze niets mag doen (maar dan ook echt niets) omdat ze zwanger is :rolleyes:

Ik kijk ook alleen die show omdat die zo hard faalt. Dat maakt het 'goed'
ow en ik kijk voor jwoww :wanker:

hahaha. Ja die zeiksnookie idd.

Ik kon seizoen 2 of 3 was het, al nauwelijks volhouden met dat Ronnie en Sammie gezeik. Maar dit is nog even 3x zo erg.
Leukste aflevering tot nu toe was dat de cast van Jersey shore langskwam en gingen kloten om de ring die snookie zelf had gekocht :roflol:

hahaha. Ja die zeiksnookie idd.

Ik kon seizoen 2 of 3 was het, al nauwelijks volhouden met dat Ronnie en Sammie gezeik. Maar dit is nog even 3x zo erg.
Leukste aflevering tot nu toe was dat de cast van Jersey shore langskwam en gingen kloten om de ring die snookie zelf had gekocht :roflol:
Die gesprekken aan tafel waren echt epic :roflol:

+ snooki zit de hele tijd te wenen dat ze niets mag doen (maar dan ook echt niets) omdat ze zwanger is :rolleyes:

Ik kijk ook alleen die show omdat die zo hard faalt. Dat maakt het 'goed'
ow en ik kijk voor jwoww :wanker:
Snooki ???
dat is toch uit Southpark ?

Vandaag premiere van nieuwe Jersey Shore seizoen...morgen online!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jwoww = sad faced clown

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou d'r wel doen hoor, haar lichaam is echt wel lekker en zo erg is haar gezicht niet.

Ja op die foto misschien maar je kan van iedereen lelijke foto's maken.

iemand link nieuw afl?

ik kan hem nergens vinden

dat een paar latente homo's uberhaupt dat snooki en jenni programma hebben gekeken :roflol: wtf sporen jullie wel.

Hoe kun je nou een programma kijken, gemaakt door en voor 2 mongoloïde wijven :roflol: dan heb je echt geen leven

dat een paar latente homo's uberhaupt dat snooki en jenni programma hebben gekeken :roflol: wtf sporen jullie wel.

Hoe kun je nou een programma kijken, gemaakt door en voor 2 mongoloïde wijven :roflol: dan heb je echt geen leven

19338_341918976207_578731207_521414.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 20:06 ----------

Ik heb dat programma geinstalleerd maar dat k*t ding wil niet werken. Hij stopt in het midden met bufferen.
.

19338_341918976207_578731207_521414.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 20:06 ----------

Ik heb dat programma geinstalleerd maar dat k*t ding wil niet werken. Hij stopt in het midden met bufferen.
.

Je hoeft ook niks te installeren... als er een stream is zal hij op die pagina worden gepost, dus kun je vanaf die pagina kijken.

Mike is weer de oude gelukkig, rehab gehad lol
Deena heeft even wat plastische chirurgie gehad blijkbaar lawd

Terug
Naar boven