XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Omdat Nederland afglijdt, Jaap 19 jaar.
Iemand moet de vinger een keer op de zere plek leggen.

Ik weet nog goed, lang geleden toen ik 25 jaar oud was, dat ik dacht dat ik de wereld zo goed begreep. Wat kunnen 20ers toch een raar beeld hebben van zichzelf. Nederland glijd inderdaad af... :rolleyes:

K*tzooi! En ik maar denken dat ik net een beetje verstandig aan het worden ben nu ik de 23 heb gehaalt :p

Omdat Nederland afglijdt, Jaap 19 jaar.
Iemand moet de vinger een keer op de zere plek leggen.

Wat een misplaatst elitair gelul zeg, om te kotsen.
Dit is gewoon hersenloze tv, om te lachen, gieren, brullen. Als ik naar een bokswedstrijd kijk ben ik dus agressief volgens jou redenatie?
Blijf jij maar lekker denken dat je beter bent dan de rest, 25 jaar :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 20:33 ----------

Mijn excuses! Bedankt voor de verbetering :D
Geordie Shore...is checken :o

Geordie shore is echt stukken beter dan JS, moet je echt zien ;)

Dit is gewoon hersenloze tv, om te lachen, gieren, brullen. Als ik naar een bokswedstrijd kijk ben ik dus agressief volgens jou redenatie?

Voordat zij hem zelf in kopt...het is jouW :D

:roflol: dankje man

Ik heb de eerste 2 a 3 afleveringen gezien en ik vond het eerlijk gezegt geen fl**ker aan, misschien dat het aan de afleveringen lag?
Ik ergerde me persoonlijk echt aan dat accent van die engelse.

Zijn het dus puur k*t afleveringen die ik gezien heb?

Uitlachtelevisie werkt enkel maar wanneer je je in de positie bevindt om iemand uit te kunnen lachen ;).

DAT is nou net wat ik wil aangeven.
Als je dan naar de KIJKERS kijkt zie je dat dit eveneens lieden zijn met plakplaatjes, piercings en worstelend met ABN.
Hetzelfde soort zeg maar.[/QUOTE]

Ik heb geen piercings, en ik heb denk ik geen problemen met AN. Het is trouwens al een tijdje geen ABN meer, omdat "beschaafd" zou impliceren dat dialecten per definitie onbeschaafd zouden zijn.

Maar jij voelt je blijkbaar nóg een stapje hoger. Ach ja, ik ben blij voor jou :).

Ik heb de eerste 2 a 3 afleveringen gezien en ik vond het eerlijk gezegt geen fl**ker aan, misschien dat het aan de afleveringen lag?

Kan me die afleveringen niet herinneren, maar ik vind het accent juist wel grappig :D kan het ook wel goed verstaan. Maar ik vind het gewoon veel leuker om Gaz chicks te zien pullen en bangen elke avond :roflol:
gebeurt veel meer daar en ik heb het idee dat het allemaal iets minder gescript is

Ik had hetzelfde, eerste afleveringen stonden me tegen vanwege het accent. Nu net klaar met seizoen 2 en ik vind de serie gewoon beter dan Jersey Shore. Meer actie en situaties zijn soms herkenbaarder omdat het zich in Engeland afspeelt. Ook Gaz is een machine wat het pullen van chicks betreft :D

Indien er mensen zijn die de nieuwe reeks van Snooki&Jwoww willen volgen: S01E01 [Link niet meer beschikbaar]

Wanneer word deze uitgezonden in USA, en wanneer staat hij dan online? Lijkt me wel lachen om die serie te volgen

Haha die auto van Snookie

The snook mobile

Snooki-Cadillac-Escalade.jpg

SnookiFender1.jpg

Jwoww, would hit!

Snooki&Jwoww s01e02: [Link niet meer beschikbaar]

What? Een nieuwe reeks rond snooki & jwoww? Bij de scenes van die bitches spoelde ik als ik kon gewoon door, verpestten de hele aflevering.

Torrent voor de nieuwe afl van snooki & jwoww

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven