AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Ik heb net nog die link bekeken en het zijn gewoon 2 afleveringen achter elkaar, niets om je druk over te maken iig.

Roger on dat dere roidrage.

wanabee maffias/wiseguys...ik snap niet dat mensen hier naar kijken..en die grieten zijn nog dommer dan een emmer water!

Pijnstillers, tranquilizers, drank en ik denk wel meer

volgens mij ook wel harddrugs zei hij in ep 1 of 2 van dit seizoen, of hij maakte een soort van opmerking erover in ieder geval. Maar dat was (dacht ik) afgelopen seizoen ook wel te zien in een paar club scenes, toen leek hij aardig strak te staan en helemaal bezweet :roflol: The Unit was ook al een keer aangehouden voor bezit van harddrugs tijdens het filmen van vorig seizoen

volgens mij ook wel harddrugs zei hij in ep 1 of 2 van dit seizoen, of hij maakte een soort van opmerking erover in ieder geval. Maar dat was (dacht ik) afgelopen seizoen ook wel te zien in een paar club scenes, toen leek hij aardig strak te staan en helemaal bezweet :roflol: The Unit was ook al een keer aangehouden voor bezit van harddrugs tijdens het filmen van vorig seizoen

Hij zei indd in ep 1 tijdens avondeten "I quit the hard shit", zal wel cocaine mee bedoelen.

Jammer geen ruzie strak staande opgefokte mike meer:(

boys in de nieuwe episode al uit?

ik heb hem het ook al over 'opiates' horen hebben, dus zou ook morphine/heroïne/codeïne enzo kunnen zijn. maar dit zijn eigenlijk ook pijnstillers dus het komt op hetzelfde neer

wat voor gare kwaliteit link is dat man, geen betere ep 5's online?

nope!

was de enige die het deed voor mij

:roflol: er klopt iets niet aan die afl

In het begin, na die duw als ze op straat is aan het lopen, loopt jenni nog normaal. @ 2.xx zie je ze precies haar voet omslaan. En nadien
beweerd ze dat dit komt door die duw van Roger. b*ch please :roflol: sowieso staged

Edit: en hoe die praktijk binnen stapt klopt ook totaal niet. Ze mankt amper.
Ik heb in mijn leven al best wat aan mijn enkels gehad (gescheurde gewrichtsbanden, overbelasting, kneuzing en zware kneuzing) en geloof mij, je gaat al hinkelend bij de dokter binnen

Laatst bewerkt:
Zondag begint laatste seizoen toch op mtv?!

In het begin, na die duw als ze op straat is aan het lopen, loopt jenni nog normaal. @ 2.xx zie je ze precies haar voet omslaan. En nadien
beweerd ze dat dit komt door die duw van Roger. b*ch please :roflol: sowieso staged

Ik heb in mijn leven al best wat aan mijn enkels gehad (gescheurde gewrichtsbanden, overbelasting, kneuzing en zware kneuzing) en geloof mij, je gaat al hinkelend bij de dokter binnen

Dat wijf maakt altijd een mug een olifant, lekker wijf maar voor geen goud ga ik samenwonen met iemand met zo'n karakter.

Laatst bewerkt:
Nicole is 4'8" :roflol: lawd

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 19:35 ----------

Zoals Ronnie al zei, Jwoww overdrijft graag, dramaqueen
heeft ook elke zomer wel iets

Terug
Naar boven