erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Unit was ook al een keer aangehouden voor bezit van harddrugs tijdens het filmen van vorig seizoenvolgens mij ook wel harddrugs zei hij in ep 1 of 2 van dit seizoen, of hij maakte een soort van opmerking erover in ieder geval. Maar dat was (dacht ik) afgelopen seizoen ook wel te zien in een paar club scenes, toen leek hij aardig strak te staan en helemaal bezweetThe Unit was ook al een keer aangehouden voor bezit van harddrugs tijdens het filmen van vorig seizoen

er klopt iets niet aan die afl
sowieso stageder klopt iets niet aan die afl
In het begin, na die duw als ze op straat is aan het lopen, loopt jenni nog normaal. @ 2.xx zie je ze precies haar voet omslaan. En nadien
beweerd ze dat dit komt door die duw van Roger. b*ch pleasesowieso staged
Edit: en hoe die praktijk binnen stapt klopt ook totaal niet. Ze mankt amper.
Ik heb in mijn leven al best wat aan mijn enkels gehad (gescheurde gewrichtsbanden, overbelasting, kneuzing en zware kneuzing) en geloof mij, je gaat al hinkelend bij de dokter binnen
lawder klopt iets niet aan die afl
In het begin, na die duw als ze op straat is aan het lopen, loopt jenni nog normaal. @ 2.xx zie je ze precies haar voet omslaan. En nadien
beweerd ze dat dit komt door die duw van Roger. b*ch pleasesowieso staged
Edit: en hoe die praktijk binnen stapt klopt ook totaal niet. Ze mankt amper.
Ik heb in mijn leven al best wat aan mijn enkels gehad (gescheurde gewrichtsbanden, overbelasting, kneuzing en zware kneuzing) en geloof mij, je gaat al hinkelend bij de dokter binnen