Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Haha okee torrent van 4 & 5 dan

Je kan de nieuwste afleveringen altijd downloaden/Streamen op:

[Link niet meer beschikbaar]

Naam: gofit
Pass : gofitk3

[Link niet meer beschikbaar]

iemand putlocker link vaan nieuwe ep? karmaaaaaa will be given!

snap niet dat mensen willen streamen in brakke kwaliteit terwijl je met torrent gewoon goeie kwali hebt

wat een k*tsaaie afl, waarom blijf ik toch steeds kijken ...

1e 2 seizoenen: feesten, chicks versieren en nog meer chicks versieren
vanaf dan, drama drama drama

• Like
Waarderingen: KIKO
Die kop van mike als ie met die Paula in dat restaurant zit en daarna in het shore house xD.

Waarom zit iedereen te zagen voor een goede link? Die link ik gepost heb, daar komen automatisch de nieuwe afleveringen binnen

Waarom niet op tv kijken, duurt wat langer maar perfect beeld...

Aangezien Jersey Shore al sinds seizoen 1 slechts beschikbaar is in 480p, maakt het wachten op tv kwaliteit erg weinig uit. Die show van Snooki en Jwow werd wel in HD (720p) uitgezonden, dus voor kwaliteit kon je die wel beter downloaden of op tv kijken..

Jersey shore is niet waardig genoeg om op perfect beeld te zien, het is meer even een tussendoortje voor als ik niks te doen heb:)

Heb aflevering 3,4 gemist..
Weet iemand op welke site je die terug kan kijken? ( Het liefst met nederlandse ondertiteling )

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 11:29 ----------

Aah heb al gevonden zonder ondertiteling.
Weet iemand waar ik de afleveringen van seizoen 6 met Nederlandse ondertiteling kan zien?

Weet iemand op welke site je die terug kan kijken? ( Het liefst met nederlandse ondertiteling )

Weet iemand waar ik de afleveringen van seizoen 6 met Nederlandse ondertiteling kan zien?

Gebruik deze gelegenheid om het te begrijpen in het Engels. Rewind desnoods meerdere keren , het is zo'n geval 'once you go...'.

Je moet m gewoon in t engels kijken

kijk gwn in engels, zo moeilijk is het niet te verstaan
+ je leert er nog een beetje engels van

Jaa heb ik nu ook gedaan, maar met Nederlandse ondertiteling is toch fijner vind ik.

Iemand jersey shore episode 6 al gevonden die wel werkt?
Die vaan Taaanker.com werkt niet meer, althans duurt heel lang voor dat hij laat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven