AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Ja ik zag dat ook after the shore, had dat nog niet eerder gezien, kon dat ook niet downloaden.

gemist, heeft iemand een link waar ik het kan zien of downloaden?

SITCH VEROORZAAKT CHAOS IN SEASIDE-HEIGHTS

Sitch was aan dansen op het balkon van het Aztec Hotel, waarna er 3000 mensen kwamen kijken naar de Reality Superdude. Toen hij zijn shirt uittrok werd iedereen helemaal lijp waardoor ze allemaal begonnen te vechten.
-----------------------------------------------------------------------
JERSEY SHORE ON COKE !

Bronnen zeggen dat er iemand van de Jersey Shore crew tijdens zijn verblijf in Miami aan de coke heeft gezeten, alleen is er niet duidelijk wie.
De bron zegt dat het voor de Guido/Guidette heel makkelijk was om drugs te scoren in South Beach. Het probleem is dat deze persoon alleen gebruikte als er geen camera's bij waren.
Elke castmember krijgt een pauze van de spotlights en deze persoon gebruikte die tijd dus om coke te doen.
Wie denken jullie dat het is? Als het echt waar is dan gok ik Ronnie, die kop van hem als hij danst ...:P
denk dat sitch ook wel een snuifie hier en daar lust aan zijn kop te zien... veel amerikanen snuiven trouwens het is stukken goedkoper daar... helemaal miami

Jongens gister heb ik After the Shore gezien Sitch zag er weer goed uit zijn biceps waren lekker opgepomt zo hoort dat en niet haten dat ze te groot zijn dat is juist hard! En Ronnie deed ineens zwaar stoer alsof Sam de lekkerste chick op aarde is maar volgens mij is die boy zwaar aan de coke. Sitch had gewoon gelijk eerst praatjes van 'You don't fall in love at the shore' en hij doet gewoon het tegenovergestelde! Situation is gewoon de man hij heeft het beste fysiek en regelt de meeste en lekkerste chicks!

---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

TheSituation.jpg

Geef het toe the Situation is staying on your mind! Zoveel praten jullie hier over hem.. hier op deze foto is zijn lichaam gewoon perfect in proportie.

:roflol: Gay-alert!

Ronnie heeft een beter fysiek imo. Qua beachgehalte staat mike misschien beter maar ik vind Ronnie bruter ogen. Alleen jammer dat het zo'n gay is.

hier is die dan before the shore ben um aan ut kieken enjoy fallas

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

waar kijken jullie dat after the shore dan?? kan het niet vinden

Die situation zijn lichaam klopt inderdaad voor geen meter.
En ze hebben allemaal compleet ongetrainde benen.
Ach, ze hebben wrs wel het lichaam dat ze zelf willen.

O ja, vrij veel stiekeme gays in dit topic

The 'Jersey Shore' Cast

Reality shows such as "Celebrity Rehab" and "Jersey Shore" are so worried about coïtusually transmitted diseases that they pass out medication "like M&Ms" to cast members, the New York Post reported Friday.

In a roundtable discussion of reality show execs published in The Hollywood Reporter, SallyAnn Salsano, creator of "Jersey Shore," said STDs are a constant concern.

"I do a full medical (for cast members), but I also do a lot of STD stuff," she said.

"The network (VH1) requires me to do stuff with my patients that has no relevance to anything," said Dr. Drew Pinsky, the host of "Celebrity Rehab."
"Like everyone on the set has to take (herpes medication) Valtrex."

"We hand it out like M&Ms," Salsano said. "'Hey kids, it's time for Valtrex!' It's like a herpes nest. They're all in there mixing it up."

Terug
Naar boven