Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Hij is toch opgepakt nu door de politie die PBS of heb ik het totaal verkeerd? zijn website (pharmacom) is ook al down. Die AAS documentaire vind ik ook pure bullshit.. ze kennen nog altijd het verschil niet tussen een normale anabolen gebruiker met standaard cycles en een misbruiker van deze anabolen steroiden.

ontopic: bedankt voor die torrent kerels, ga zeker eens van de weekend checken en die ronnie man man :D hilarische gevecht tegen die kerel hahaha en dat wijf da hem zo zeer heeft gedaan aan zen oog.. ik zou haar zo een harde vuist geven manman da wijf durft nog wat amerikaanse trientjes :D

Moest dit pbs zijn zou die nu agter de tralies zitten ipv mee te doen aan de contest..

Toch is 't wel leuk, die gozers hebben betere fysieken dan 90 % hier dus gaan we maar klagen op het feit dat ze rolstoel-benen hebben. Overigens blijf ik Sitch zn abs raar vinden.

Nu MTV. Straks previeuw van seizoen 2

The Situation heeft gewoon een apparaten-fysiek. Afzonderlijk opgepompte spieren met goed volume, maar niet het dikke frame wat je krijgt van compound oefeningen. Zo kom je er uit te zien als je jaren in de peck-deck en machine-curl hangt.

The Situation heeft gewoon een apparaten-fysiek. Afzonderlijk opgepompte spieren met goed volume, maar niet het dikke frame wat je krijgt van compound oefeningen. Zo kom je er uit te zien als je jaren in de peck-deck en machine-curl hangt.

Haha true. :D

kzag net ook the preview van jershey shore season 2, zag er leuk uit bij mtv movie awards red carpet , die gasten zijn daar echt bekend, snookie was gewoon co-host met paris hilton en snoop dog erbij. en de rest van de cast kwam ook langs, ik hoop dat ze prijzen winnen. zo zie je maar weer hoe je bekend je wel niet kan worden als je meedoet met een reality serie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was eerst ook kritisch op zijn fysiek, maar op de laatste foto's zie ik niks achterlopen. Zelfs zijn lats zie je op deze foto's goed, en dat met een foto van de voorkant. Eventueel de traps wat meer, maargoed dit is misschien wel een probleemgroep.

Lekkere fysiek!

Eh thanks man ik was al de hele ochtend aan het zoeken omdat ik hem eerder niet kon zien via mtv site. karma dude
--------------------------------
Ik zie trouwens in de trailer dat Ronnie en Sammi uit elkaar zijn, kan nog leuk worden.

joh, leuk filmpje he!:D ik moest weer is hard lachen om die gozers:)

**** dat snooky wijf is KLEIN !
En varkenskop..

Die jenni daarintege Mmm

Laatst bewerkt:
snickers is lekker :D

shiiiiiiiiit snookie in een escalade ???? auto van 3-4 ton (gewicht) ****ing gevaarlijk man

alright we've got a situation

schijnt dat snookie met greg valentino heeft aangepapt , maar betwijfel of dit waar is

snooki is gewoon eng klein, een meisje in mn klas is 1,52 en die is al een dwerg en snooki is dan 1,45 en dan ook nog poepbruin en zo. gewoon een drol.

Terug
Naar boven