AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Ik snap niet dat mensen hier van snookie houden, Ik irriteer me de t*ring aan dat k*t kampertje.

beetje veel ja als mensen zo gaan reageren en de topic gewoonweg vernietigen.. 16 jarige pubers die last krijgen van hun hormonen en constant zitten te rukken op angelina.. dan denk je ook even van what the **** ofniet?

edit:
vertel mij dan 1 ding wat er zo mooi is aan die angelina? 'her big fat ass' of 'her bitchy attitude' ? :roflol: :vomit:

waar zit je nu met je grote mond? :roflol:

Laatst bewerkt:
zozo gaan we gaan uitdagen.. ga maar wat meer reviews maken van supplementen ecto stokje.. hopeloos geval is t ook '22 jaar'. Grow some more hair on your balls en dan kom terug posten.

neih wil niet uitdagen, vond je post gwn wat agressief over komen op mij persoonlijk terwijl iedereen hier zit te zeggen dat ze lekker zijn enzo en ik dat nogeens had gepost.. andere posten erna dat ze angelina wel lekker vinden en dan zwijg je ineens.. vond ik nogal lame om dan zo hard op mij af te geven terwijl je erna gwn zwijgt ;) sorry guys no popcorn ;)

die zit goed inelkaar, holy fuu

Ik kan niet wachten tot seizoen 2:)

Die rechter zou ik doen.

snap niet waarom ze zo gehyped worden

doen ook echt alles voor geld, zelf voor dit soort magazines poseren

@jwoww hierboven, wowww!

Laatst bewerkt:
dam het lijkt dat the sith is gekrompen?

vinny is wel goed droog geworden

Weet iemand ook Nederlandse sites waar ik GTL shirts kan bestellen?
Als ik uit VS bestel moet ik met creditcard betalen, en ik betaal liever gewoon met internet bankieren.

Weet iemand ook Nederlandse sites waar ik GTL shirts kan bestellen?
Als ik uit VS bestel moet ik met creditcard betalen, en ik betaal liever gewoon met internet bankieren.

Wil je daar echt een shirtje van bestellen pfffffff. Dat je het een leuke serie vindt oke, dat vind ik ook, maar ook nog eens een shirt ervan:o

Terug
Naar boven