MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Doet Angelina eigenlijk weer mee in het 2e seizoen?

gn idee.. hoop wel dat ze er een extra lekker wijf bij steken :thumbs:
en dat sammie gaat strippe fzo :roflol:

die laatste aflevering was wel hard zo die live show he, raar dat er nu een seizoen 2 komt!

wat ben jij een raar figuur als je zegt van angelina en snooki zijn lekkere wijven.. beetje hopeloos.. no taste in vrouwen? waarschijnlijk ga je ook hondjes en geiten nken met plezier of een vagina vol met urine. Die meiden zijn niets dan verwend trash imo..

"It's official, the 'Jersey Shore' cast began filming Season 2 in Miami," said an MTV spokesperson. "Once the boardwalk heats back up, the series will return to the Jersey Shore to complete the season."

The new season is set to premiere Thursday, July 29, at 10 p.m. ET/PT on MTV.

We can also confirm that all your favorite "Shore" personalities — the ones who beat the beat seven nights a week and have added "Gym, Tan, Laundry" into the pop-culture lexicon — will be returning for the upcoming season: Nicole "Snooki" Polizzi, Mike "The Situation" Sorrentino, Paul "DJ Pauly D" DelVecchio, Jenni "JWoww" Farley, Sammi "Sweetheart" Giancola, Ronnie Ortiz-Magro, Vinny Guadagnino and Angelina Pivarnick.

Ziet er dus naar uit dat Angelina er weer bij zit, zag het ook al in een preview op de amerikaanse MTV site, irritant wijf maar niet echt heel lelijk ofzo..:D

wat ben jij een raar figuur als je zegt van angelina en snooki zijn lekkere wijven.. beetje hopeloos.. no taste in vrouwen? waarschijnlijk ga je ook hondjes en geiten nken met plezier of een vagina vol met urine. Die meiden zijn niets dan verwend trash imo..

? heb ik ergens gezegd dat ik snookie lekker vind? die ouwe man mss, ik niet.. angelina is niet lelijk, sammie is gwnweg mooi..
beetje gefrustreerd daar?

? heb ik ergens gezegd dat ik snookie lekker vind? die ouwe man mss, ik niet.. angelina is niet lelijk, sammie is gwnweg mooi..
beetje gefrustreerd daar?

beetje veel ja als mensen zo gaan reageren en de topic gewoonweg vernietigen.. 16 jarige pubers die last krijgen van hun hormonen en constant zitten te rukken op angelina.. dan denk je ook even van what the **** ofniet?

edit:
vertel mij dan 1 ding wat er zo mooi is aan die angelina? 'her big fat ass' of 'her bitchy attitude' ? :roflol: :vomit:

Laatst bewerkt:
beetje veel ja als mensen zo gaan reageren en de topic gewoonweg vernietigen.. 16 jarige pubers die last krijgen van hun hormonen en constant zitten te rukken op angelina.. dan denk je ook even van what the **** ofniet?

edit:
vertel mij dan 1 ding wat er zo mooi is aan die angelina? 'her big fat ass' of 'her bitchy attitude' ? :roflol: :vomit:

a/ ik ben 22
b/ waar lees jij dat ik zeg dat ik angelina mooi vind ???
leer lezen.. trouwens alsof ik dit topic vernietig :roflol:

edit:

Ik vind die angelina toch ook wel wat hebben hoor ;) Ze heeft goede rondingen haha
En die "attitude" zou ik haar zo afgeleerd hebben :cool:

Laatst bewerkt:
angelina = is lekker om 1x te wippen verders echt totaal niks
jwow(jenny)= mwha daar kan ik wel een paar x overheen verder dan dat ook niks
sammy = als ze der mond dicht houd kan ik er overheen anders is het een boner killer
snookie = uit medelijden zou ik der een keer vol pompen

angelina = is lekker om 1x te wippen verders echt totaal niks
jwow(jenny)= mwha daar kan ik wel een paar x overheen verder dan dat ook niks
sammy = als ze der mond dicht houd kan ik er overheen anders is het een boner killer
snookie = uit medelijden zou ik der een keer vol pompen

joh jij pompt alles vol als het maar een gat heeft;)

J woww kan ik gerust wel een jaartje volpompen denk ik. Die angelina is meer girlfriend material (puur op de looks afgaande natuurlijk).
Die Sammy, mssch goed voor een dronken avond, maar die dwerg ... no way :roflol:

Ik hoop wel op wat meer naakt en meer geneuk dit seizoen.
Jwow in dr blote tet*en, sammi die keihard gepompt wordt op het dakterras.. dat soort dingen:wanker:

Viel me in seizoen 1 nogal tegen.
Natuurlijk wordt t dan censored, maar dan graag de uncensored dvd verkopen. dan koop ik die ech wel jongeuh!:D

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=qY7qAJHgn-4&feature=related

sexy sexy

Terug
Naar boven