Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snooki hits back in the gym
[Link niet meer beschikbaar]
k*t MTV site, ik krijg steeds; 'sorry the video is not available in your region.
Heb het gewoon nog steeds niet gezien
@ phillyfreezer alleen die turbobit link deed het maar toen kreeg ik een heel ander programma dan Jersey Shore, dus anderhalf uur voor niks gedownload.

Kan AAS dan zoveel doen zonder een fatsoenlijke voeding daarnaast te hebben?
Ik snap echt geen ruk van die lui
Ze zuipen vaak en veel, ze eten veel rotzooi als pizza en pannekoeken, ze roken.. en toch zien ze er goed uit
Bedoel, ze hebben geen topfysiek, maar toch zijn het mooie lichamen (vooral ronnie).
Hoe kan dit?Kan AAS dan zoveel doen zonder een fatsoenlijke voeding daarnaast te hebben?
greetz![]()
Voor zover ik gezien heb rookt ronnie niet, eet hij redelijk gezond en hij gaat iedere dag sporten! Verder bij het uitghaan is hij meestal niet de gene die bezopen is.
Tja Ronnie leeft voor zover ik kan beoordelen iig niet heel ongezond, maar the situation is zoiezo een pannekoek die volgens mij alles aan aas te danken heeft.Ik zag um laatst in een filmpje roken, en nee meestal is hij ook niet degene die bezopen is (episode 2 season 2 trouwens wel), maar the situation rookt sowieso en eet ook slecht.
Die heb ik in allebei de seizoenen telkens het eten klaar zien maken dus ik denk dat hij wel goed eetTja Ronnie leeft voor zover ik kan beoordelen iig niet heel ongezond, maar the situation is zoiezo een pannekoek die volgens mij alles aan aas te danken heeft.