XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Nouja, dat is niet echt een vakantie he, volgens mij waren ze best een tijdje aan de shore en the shituation zei in het einde van de aflevering die seizoen een einigde dat de feestdagen nog moesten komen.

Ze zitten daar 2 maanden. Btje opletten jongens :p het wordt gewoon verteld

het leukste aan jersey shore is hoe easy die chicks te regelen zijn man **** je fysiek je hebt zo een chick aan de haak

Tja Ronnie leeft voor zover ik kan beoordelen iig niet heel ongezond, maar the situation is zoiezo een pannekoek die volgens mij alles aan aas te danken heeft.

Fiezefur, komt jouw citaat in jouw handtekening niet van Paulie D ipv Mike? Ik kan me namelijk herinneren dat Paulie dit zei.. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben:o

Iemand al de HD versie van episode 2 in bezit??

Volgens mij eten ze naast hun normale voeding die troep en drinken ze veel alcohol. Je zag bij season 1 dat Ronnie een pot whey mee nam en dat de situation snel terug naar huis wilde omdat hij protein bars wilde hebben. Tuurlijk gebruiken ze AAS, maar dan moet je nog steeds wel veel uitvoeren om zo'n fysiek te krijgen als die van Ronnie.

hahaha k*t guido's:roflol:

Fiezefur, komt jouw citaat in jouw handtekening niet van Paulie D ipv Mike? Ik kan me namelijk herinneren dat Paulie dit zei.. Maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben:o
Nee deze komt zeker van the situation... hij is ook net een van de SEALS met zijn gigantische player capaciteiten, en falen die dan laat hij gewoon zijn situation zien en vallen alle kippetjes meteen in zijn armen.

Ik wil EP3 ZIEEEEEENNN, vrijdag weer toch?

Ja klopt

Je kan ook ondertussen Jersey Shore Dailies bekijken
Ook leuk :)
[Link niet meer beschikbaar]

karma voor StevenG en spitfire danku gentlemen!

your welcome :cool:

Terug
Naar boven