AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

haha die snook is egt vies wat een goor k*t wijf is dat zeg bah rot op man
Niet overdrijven he:rolleyes: .Btw veel mannen zullen hier misschien zeggen dat Snooks geen mooie vrouw is.Terwijl als ze zonder invloed van anderen zouden mogen kiezen,Snooks best veel mee gekozen werd.Beetje high school stereotype dat hier soms heerst:D .Nuhja als jij liever zon anorexia delletje hebt,niemand die je tegenhoud het is immers een vrij land!Maar ik vind Snooks helemaal nog niet "dik" eerder mollig en net op de rand van...Ik hoef alvast geen girl die ik vastpak en op dezelfde moment mezelf ook nog eens vastgrijp;)

a challenger apears

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

wie is dat op die 3e foto??

Ook Jwowww.

We got a situation.

Hoe komen jullie aan die foto's ??

Die laatste :roflol:

wat een k*tmocro

the situation werd volgens mij echt gepest toen die jong was, wat een geek. en pauly d echt zon jochie dat van motors houdt en een draken tatoeage heeft. lol

en toen kwamen de aas.... :D

the situation heeft geen rug en traps?

rare rug indd

Iemand een torrent linkje naar Episode 3 van Season 2? Pirate en Btjunkie crashen de hele tijd

Kunt um gewoon op de usa mtv site kijken.

Terug
Naar boven