- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ^^Wie heeft hem al gezien (ep 3) ? ik ben hem aan het downen maar het gaat heel langzaam
12.01 staan ze erop morgenIk bedoelde episode 4weet iemand hoe laat ze normaal online komen te staan?

Hahahahaha die is wel ownage!
afl 4 schijnt er boring te zijn ik ga zo is even kijken

zo zie je maar wat voor een chickmagnet je kan worden, als je zelf maar genoeg wil (en spuit)
ik wacht tot season 2 op tv komt, maar wat ik me afvraag is of ze nu alles gaan overdrijven. je weet wel, meer acteren en van alles en nog wat meemaken. zie je meestal bij die mtv reality series, seizoen 1 zijn ze nog wel echt, maar bij de volgende wordt er steeds meer een show opgezet.
pffDeze Nzb is beter:
http://www.binsearch.info/?b=aaf-js.s02e04&g=alt.binaries.multimedia&p=teevee%404u.net+(teevee)&max=250
Hogere kwaliteit, vorige is wat minder.
ik ben een kleine maand bezig met nieuwsgroepen en ik kan concluderen dat het maar een k*t tool is, downloaden gedaan net met 700 kb en voor de gein even ook de torrent file gedownload daar haal ik 2 mb wat een grap zeg