XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

geen wijdte in die rug.

----

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde episode 4 :P weet iemand hoe laat ze normaal online komen te staan?

Heeft iemand trouwens al die Nederlandse Jersey Shore versie gezien. Het komt op zo'n rtl-kanaal en het gaat over Hagenezen op vakantie in Lloret.

[Link niet meer beschikbaar] ga naar onder,je ziet een lijstje staan.Waarvan eentje met "Megavideo/megavideo" klik op de linkse,laat laden en druk op de rode play knop enjoy.Als je goed kijkt als je op de eerste link naar beneden scrolt zie je ook een keuze dat je episode 2&3 kan bekijken.Waarschijnlijk komt de 4 er dan ook tussen te staan als hij beschikbaar is,meteen streamen dat ding:cool:

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D:D:D Hahahahaha die is wel ownage!

afl 4 schijnt er boring te zijn ik ga zo is even kijken

ik wacht tot season 2 op tv komt, maar wat ik me afvraag is of ze nu alles gaan overdrijven. je weet wel, meer acteren en van alles en nog wat meemaken. zie je meestal bij die mtv reality series, seizoen 1 zijn ze nog wel echt, maar bij de volgende wordt er steeds meer een show opgezet.

ik wacht tot season 2 op tv komt, maar wat ik me afvraag is of ze nu alles gaan overdrijven. je weet wel, meer acteren en van alles en nog wat meemaken. zie je meestal bij die mtv reality series, seizoen 1 zijn ze nog wel echt, maar bij de volgende wordt er steeds meer een show opgezet.

Juistem. Zou je wel denken, met al die camera's er om heen..
Ik zou niet me zelf kunnen zijn dan hoor

Ach zijn allebei gewoon goed om te kijken. Alleen de 1ste is een .mp4, en deze zal avi zijn + groter bestand dus betere kwaliteit.

Net afgekeken, t*ring alleen maar gezeik tussen Ronny en Sam. Volgens mij draait daar heel die serie om. Was niet echt boeiende aflevering

:P

Doe mij maar gewoon torrents :cool:
ik ben een kleine maand bezig met nieuwsgroepen en ik kan concluderen dat het maar een k*t tool is, downloaden gedaan net met 700 kb en voor de gein even ook de torrent file gedownload daar haal ik 2 mb wat een grap zeg

torrent voor mij vanaf nu

Terug
Naar boven