AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

Ik vind jersey shore niet meer leuk komt gewoon omdat je elk aflevering dat Sammi en Ronnie gedoe ziet en geen Situation met een paar bazooka's of granaten :rolleyes:

Bij S2E4 is er een nummer die ik moet hebben. Hij begint bij 28.51. Ik ben erachter gekomen dat het nummer Mahjong - Beats (Extended Instrumental) heet. Maar ik kan het nergens vinden.

Karma voor degene die het nummer vind en een download link geeft.

Jeff Miranda, de Guido die beschuldigd werd van ernstige mishandeling van zijn ex vroeg pas geleden Snooki ten huwelijk. Dit deed hij heel romantisch via de cover van Steppin’Out. Wat zou Snickers hierop antwoorden? Zou ze echt zo gek zijn?

Volgens haar manager blijkt Snooki’s love life helemaal opgeblazen te worden. Het feit is, is dat ze gewoon een happy single is en ze dat voorlopig wil blijven.

Jeff is volgens een bron dol op camera’s en wil ook niets liever dan beroemd worden. Hij gebruikt Snooki hiervoor. Wat zal zijn volgende poging worden om in de spotlight te blijven?

zijn er hier mensen die het meteen donderdag avond kijken via zo'n proxy server? wil het ff weten, want bij zo'n proxy server kan ik geen films zien op de een of andere manier. moet ik dan wat extra downloaden of moet ik gewoon doorblijven gaan met downloaden vd afleveringen een paar dagen later?

zijn er hier mensen die het meteen donderdag avond kijken via zo'n proxy server? wil het ff weten, want bij zo'n proxy server kan ik geen films zien op de een of andere manier. moet ik dan wat extra downloaden of moet ik gewoon doorblijven gaan met downloaden vd afleveringen een paar dagen later?
gewoon niet zeiken en vrijdag kijken gvd oke?

Waar de frenky's blijven de situation's en de granaten, wat een k*tseizoen.

Bij S2E4 is er een nummer die ik moet hebben. Hij begint bij 28.51. Ik ben erachter gekomen dat het nummer Mahjong - Beats (Extended Instrumental) heet. Maar ik kan het nergens vinden.

Karma voor degene die het nummer vind en een download link geeft.
nummer is nergens te vinden. zal misschien speciaal zijn gemixt voor deze episode. ik heb de vreemdste sites afgezocht maar kon niks vinden. heb de titel van dat nummer wel een aantal keer zien staan tussen een lijst met nummers uit die episode, maar die sites kennen het nummer zelf ook niet.

Uhm.. er is ergens een site die ze noemen in seizoen een waarop al de jersey shore nummers moeten staan.

Shiiiit ik kan niet wachten voor episode 6, hij staat ook nog niet online

Aah en jersey shore topic naizz.

Hoor de dat ook 1 van die wijve (d8 J wow) een coïtustape had gemaakt.. iemand link? :wanker:

Dat is nieuw voor mij, maar die link moet hier uiteraard wel gepost worden :D

Terug
Naar boven