- Waardering
- 811
Vraag me af wat er mis is met dat nieuwe vriendje van der, daar wil je toch niet mee trouwenSnooki is ten huwelijk gevraagd door haar nieuwe vriendje
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me af wat er mis is met dat nieuwe vriendje van der, daar wil je toch niet mee trouwenSnooki is ten huwelijk gevraagd door haar nieuwe vriendje
.Ja het drama is nu wel genoeg geweest. Ik wil weer fistpumping en hardcore creeping zienIk vind jersey shore niet meer leuk komt gewoon omdat je elk aflevering dat Sammi en Ronnie gedoe ziet en geen Situation met een paar bazooka's of granaten![]()
Volgende aflevering gaan sammi en Jwoww op de vuist daar kijk ik wel naar uitJa het drama is nu wel genoeg geweest. Ik wil weer fistpumping en hardcore creeping zien

Volgende aflevering gaan sammi en Jwoww op de vuist daar kijk ik wel naar uit![]()
gewoon niet zeiken en vrijdag kijken gvd oke?zijn er hier mensen die het meteen donderdag avond kijken via zo'n proxy server? wil het ff weten, want bij zo'n proxy server kan ik geen films zien op de een of andere manier. moet ik dan wat extra downloaden of moet ik gewoon doorblijven gaan met downloaden vd afleveringen een paar dagen later?
nummer is nergens te vinden. zal misschien speciaal zijn gemixt voor deze episode. ik heb de vreemdste sites afgezocht maar kon niks vinden. heb de titel van dat nummer wel een aantal keer zien staan tussen een lijst met nummers uit die episode, maar die sites kennen het nummer zelf ook niet.Bij S2E4 is er een nummer die ik moet hebben. Hij begint bij 28.51. Ik ben erachter gekomen dat het nummer Mahjong - Beats (Extended Instrumental) heet. Maar ik kan het nergens vinden.
Karma voor degene die het nummer vind en een download link geeft.
Uhm.. er is ergens een site die ze noemen in seizoen een waarop al de jersey shore nummers moeten staan.
Shiiiit ik kan niet wachten voor episode 6, hij staat ook nog niet online
Snooki is ten huwelijk gevraagd door haar nieuwe vriendje

slimme kerel, even onder huwelijkse voorwaarden trouwen en hij is binnen. Goede manier om als pauper snel geld te verdienen![]()
Iedereen alle werk laten vallen en zoeken!Aah en jersey shore topic naizz.
Hoor de dat ook 1 van die wijve (d8 J wow) een coïtustape had gemaakt.. iemand link?![]()