- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Kans zit er dik in ja

(vanwaar de Ronnydebuitenwipper-avatar?
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
http://isohunt.com/torrent_details/207882329/jersey+shore?tab=summary
Season 2 episode 5 , nu karma sl*t!![]()
Kans zit er dik in ja
(vanwaar de Ronnydebuitenwipper-avatar?)
ken je cultuur. Het is RUDY 
Ja... heb net 10 afleveringen van Jambers gedownload. En de Rudy is echt een prachtig figuur. Zit mss ook wel op DBB, is een beer van een kerel.

Ja... heb net 10 afleveringen van Jambers gedownload. En de Rudy is echt een prachtig figuur. Zit mss ook wel op DBB, is een beer van een kerel.
---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------
HAHAHA die aflevering over heroine hoertjes, damn ik ga straks wat screenshots posten. Dit is prachtig
jambers = held
- motor.
deze hele persey shore or what ever u wanna call it is so gespeeld, alles word gewoon gerigiseerd, gepland dus , het word naar mate seasons vordert wel erg ongeloofwaardig
kijk maar naar situation hij brengt een chick , deze chick heeft een zwarte blouse aan met daar onder een witte b h en haar schouders zijn dus ontbloot en als ze dan gaan kussen op 8.20 zie je dat ze opeens een thisrt aan heeft ahhahah dat is nogal een fail
dus hij pakt niet die c hick die ze laten zien maar een hele andere van de cast ofzo
Ja... heb net 10 afleveringen van Jambers gedownload. En de Rudy is echt een prachtig figuur. Zit mss ook wel op DBB, is een beer van een kerel
---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------
HAHAHA die aflevering over heroine hoertjes, damn ik ga straks wat screenshots posten. Dit is prachtig
jambers = held
Ken je cultuur. Rudy is al 15 jaar dood. Mafiakrapuul kapotgemaakt door mafiakrapuul.
ook een chick had die zooi voor een microfoontje op haar rug. ze was niet van de cast
KARMA voor de dowloadlink van die jambers episodes!
---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------
Was die niet verongelukt met zijn moto?

Als die een dag in dat huis rondhangen krijgen ze volgens mij gewoon een microfoontje hoor. Daar zou ik als programmamaker iig wel voor zorgen.
Neemt niet weg dat een deel wel geregisseerd zal zijn, maar wat maakt dat nu uit? Een film is compleet geregisseerd en dat vinden we ook tof, waarom dit dan niet? Ik zie het als een mengvorm tussen realiteit en film.
Ja.
Hele verhaal: albanese maffia wou portierplek club x overnemen, Rudy moest der niks van wete. Hij had een beetje de typische antwerpse sterallures dat hem onsterfelijk was. Albanese maffia was kwaad. Not good.
"Op nen dag" gaat em de moto van zijne maat uitteste zonder helm. Albanees(of iemand anders da em pissed heeft gemaakt) herkent hem en zit derachter met zn auto tege serieuze snelheid. Of hij dan geraakt is, of hemzelf door die snelheid te pletter heeft gereden is ook ni echt gewete. Tkwam erop neer da hij gevalle is en op slag dood was.
Ik begrijp die hele portiersoorlogen niet. Wat is er nu zo lucratief of belangrijk aan een deur dat er zoveel geweld mee gepaard gaat? Toch niet voor die paar pilletjes die je dan als portier kan verkopen? Ik kan me wel inbeelden dat de maffia iets hoger op de hiërarchie staat dan het detailhandeltje voor de discotheekbezoeker.