MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Sammy, Snooki en Jwoww krijgen hem allemaal, but in that case:

What would The Situation do?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe besteld in Amerika via Ebay :D

eindelijk weer is een aflevering zonder dat gezeik van sammy en ronnie

was alleen maar uitgaan, versieren en nken :D en dan die actie van die 2 wijven met pauly en mike, eerst hun opgeilen en er daarna vandoor gaan is echt priceless.

Echt te grappig!
Dat je je maat opscheept om de 'klap' van de granaat (de lelijke chick) op te vangen.
Jij zit met de lekkere en hij met de lelijke hahahaha!
Ik wil alleen nog die kalender en die GTL zonnebril :D
Misschien kan ik ook met de Poof pruik van Snickers lopen over straat.

Are you hungry? Grab a Snickers :D
Verschrikkelijke toffe uitspraak, net als Jwoww in de intro. After I had coïtus with a guy, I'll rip their heads of. Whahaha!

is alweer een oud stukje, maar dat mike een pizza besteld en die gast vraagt zn naam en dan zegt mike: the situation en dan hoor je die gast van: what? en mike: yeah, the situation...
dat was grappig

Vinny over Pauly, dat hij het niet erg dat hij geen date heeft (in de Season Finale) omdat hij 'Ridiculously, ridiculously good looking is' en dat die chick die Sitch meeneemt echt vol van die trap af tieft en Vinny zich op de grond een breuk ligt te lachen.

Ik heb alleen Season 2 nog niets van gezien, maar van wat ik van die trailer begreep is dat die Vinny een enorme pik zou moeten hebben volgens Snickers?

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Sitch: 'I like my clothes like my women.. options.'
Pauly: 'You like your girls like your underwear.. dirty.'

En Snickers over die Ierse boeren kinkel: 'If I had to have coïtus with one person here, it would probably be him, because I know he's a nice guy, he's gotta be clean.'

Whahahahaha echt geweldig :D

Vinny over Pauly, dat hij het niet erg dat hij geen date heeft (in de Season Finale) omdat hij 'Ridiculously, ridiculously good looking is' en dat die chick die Sitch meeneemt echt vol van die trap af tieft en Vinny zich op de grond een breuk ligt te lachen.

Ik heb alleen Season 2 nog niets van gezien, maar van wat ik van die trailer begreep is dat die Vinny een enorme pik zou moeten hebben volgens Snickers?

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

En Snickers over die Ierse boeren kinkel: 'If I had to have coïtus with one person here, it would probably be him, because I know he's a nice guy, he's gotta be clean.'

Voor snickers is alles groot :D

Voor snickers is alles groot :D

'I can't see any ice creams, I can't see any customers, cuz I'm a f*ckin' Smurf.'

'Emilo: How many balls do you want? Snooki: I want two.. in my face.'

'That's why I don't eat lobster or anything like that cause they're alive when you kill it.'

Snicks is cool :D

Lol, dat is dan misschien ook de reden waarom Angelina hem ineens aantrekkelijk vond :roflol:

Die José, wat zal die vertieft zijn als hij dit allemaal terug ziet, hij ziet er ook wel een beetje uit als iemand waar je geen ruzie mee wilt :D

Die José, wat zal die vertieft zijn als hij dit allemaal terug ziet, hij ziet er ook wel een beetje uit als iemand waar je geen ruzie mee wilt :D
inderdaad, forse kerel. als vinny daar ruzie mee heeft, heeft hij one hell of a situation.

haha die opmerkingen was echt zo vet! lag echt kapot te gaan toen pauly de sitch dolde met die opmerking.

die ene opmerking van afgelopen aflevering was trouwens ook master.
Pauly: I wanna take you out. Vinny is going to take that girl too, the one who hes in love with
Pauly's chick: Oeh the dancer?
Pauly: Yeaaah, so I want take the girl I'm in love with.
Pauly's chick: aaaaaaww
Pauly: and, and then I figured you can come too.

haha die was echt zo mooi.

inderdaad, forse kerel. als vinny daar ruzie mee heeft, heeft hij one hell of a situation.

haha die opmerkingen was echt zo vet! lag echt kapot te gaan toen pauly de sitch dolde met die opmerking.

Pauly: I wanna take you out. Vinny is going to take that girl too, the one who hes in love with

Whahahahaha die kon ik nog niet, ben alles nu pas aan het ontdekken en aan het kijken, maar die is ook priceless whahaha :D

Ook zo mooi dat ze die Bulldog hebben opgehangen met 'The Situations #1 girl'.
Dat ze allemaal lachen als hij binnenkomt, hij begint ook te lachen maar alleen omdat ie hun dat ziet doen, en dat Vinny reageerd dat ie zo stom is dat hij niet eens in de gaten heeft dat die Bulldog aan het plafond hangt whahahaha.

Snooki: 'Can I have a roll please?'
Sitch: 'Oh don't worry, you've got a couple' :D :D

Whahahahaha die kon ik nog niet, ben alles nu pas aan het ontdekken en aan het kijken, maar die is ook priceless whahaha :D

Ook zo mooi dat ze die Bulldog hebben opgehangen met 'The Situations #1 girl'.
Dat ze allemaal lachen als hij binnenkomt, hij begint ook te lachen maar alleen omdat ie hun dat ziet doen, en dat Vinny reageerd dat ie zo stom is dat hij niet eens in de gaten heeft dat die Bulldog aan het plafond hangt whahahaha.

Snooki: 'Can I have a roll please?'
Sitch: 'Oh don't worry, you've got a couple' :D :D
you're a jurk man. haha

die quote van snickers bij de gelato shop dan. als sitch haar op die misvormde kameel tilt;
Snooki: It hurts my vagina...
The Situation: Ok, come down..
Snooki: No no, I like it!

en deze is nog altijd het mooiste, toen angelina zoveel werd gebeld;
Gast aan telefoon: Can I speak to Angelina please?
Snickers: No she died
en dan Angelina boos aan komen lopen.
Angelina: Who the **** is calling?
Angelina: Hello, hello?
Gast aan de telefoon: Angelina died?
Angelina: Who's this?
Gast aan de telefoon: How did it happen?
Angelina: I didn't die *****

en als Jwoww aan het douchen is en zich bukt komt pauly aan.
Oh I found the hole.
haha prachtig:p

Waarom precies is er gisteren geen aflevering geweest?

omdat het op zondag uitgezonden word misschien?

Daar gaat het niet om, en het is Angelina dr probleem dan, maar hij lijkt me gewoon niet het type wat het apprecieerd om in de maling genomen te worden.

Sowieso ben je al een sukkel als je al dagen/weken met een wijf date, en dr cadeautjes geeft, en je mag er nog steeds niet overheen :roflol:

Daar gaat het niet om, en het is Angelina dr probleem dan, maar hij lijkt me gewoon niet het type wat het apprecieerd om in de maling genomen te worden.

Sowieso ben je al een sukkel als je al dagen/weken met een wijf date, en dr cadeautjes geeft, en je mag er nog steeds niet overheen :roflol:

goede avatar :)

Ik zeg je eerlijk zonder Angelina word het saai, zij zorgt ervoor dat er leuke dingen gebeuren. :)

Ze kunnen Ronnie of alleen Sam wel weghalen, geen zin naar zo'n wijf te zitten staren.

Terug
Naar boven