- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sammy, Snooki en Jwoww krijgen hem allemaal, but in that case:
What would The Situation do?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hehe besteld in Amerika via Ebay![]()

Voor snickers is alles grootVinny over Pauly, dat hij het niet erg dat hij geen date heeft (in de Season Finale) omdat hij 'Ridiculously, ridiculously good looking is' en dat die chick die Sitch meeneemt echt vol van die trap af tieft en Vinny zich op de grond een breuk ligt te lachen.
Ik heb alleen Season 2 nog niets van gezien, maar van wat ik van die trailer begreep is dat die Vinny een enorme pik zou moeten hebben volgens Snickers?
---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------
Sitch: 'I like my clothes like my women.. options.'
Pauly: 'You like your girls like your underwear.. dirty.'
En Snickers over die Ierse boeren kinkel: 'If I had to have coïtus with one person here, it would probably be him, because I know he's a nice guy, he's gotta be clean.'
Whahahahaha echt geweldig![]()

Vinny over Pauly, dat hij het niet erg dat hij geen date heeft (in de Season Finale) omdat hij 'Ridiculously, ridiculously good looking is' en dat die chick die Sitch meeneemt echt vol van die trap af tieft en Vinny zich op de grond een breuk ligt te lachen.
Ik heb alleen Season 2 nog niets van gezien, maar van wat ik van die trailer begreep is dat die Vinny een enorme pik zou moeten hebben volgens Snickers?
---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------
En Snickers over die Ierse boeren kinkel: 'If I had to have coïtus with one person here, it would probably be him, because I know he's a nice guy, he's gotta be clean.'

inderdaad, forse kerel. als vinny daar ruzie mee heeft, heeft hij one hell of a situation.Die José, wat zal die vertieft zijn als hij dit allemaal terug ziet, hij ziet er ook wel een beetje uit als iemand waar je geen ruzie mee wilt![]()
haha die opmerkingen was echt zo vet! lag echt kapot te gaan toen pauly de sitch dolde met die opmerking.Vinny over Pauly, dat hij het niet erg dat hij geen date heeft (in de Season Finale) omdat hij 'Ridiculously, ridiculously good looking is' en dat die chick die Sitch meeneemt echt vol van die trap af tieft en Vinny zich op de grond een breuk ligt te lachen.
Whahahahaha die kon ik nog niet, ben alles nu pas aan het ontdekken en aan het kijken, maar die is ook priceless whahahainderdaad, forse kerel. als vinny daar ruzie mee heeft, heeft hij one hell of a situation.
haha die opmerkingen was echt zo vet! lag echt kapot te gaan toen pauly de sitch dolde met die opmerking.
die ene opmerking van afgelopen aflevering was trouwens ook master.
Pauly: I wanna take you out. Vinny is going to take that girl too, the one who hes in love with
Pauly's chick: Oeh the dancer?
Pauly: Yeaaah, so I want take the girl I'm in love with.
Pauly's chick: aaaaaaww
Pauly: and, and then I figured you can come too.
haha die was echt zo mooi.

you're a jurk man. hahaWhahahahaha die kon ik nog niet, ben alles nu pas aan het ontdekken en aan het kijken, maar die is ook priceless whahaha
Ook zo mooi dat ze die Bulldog hebben opgehangen met 'The Situations #1 girl'.
Dat ze allemaal lachen als hij binnenkomt, hij begint ook te lachen maar alleen omdat ie hun dat ziet doen, en dat Vinny reageerd dat ie zo stom is dat hij niet eens in de gaten heeft dat die Bulldog aan het plafond hangt whahahaha.
Snooki: 'Can I have a roll please?'
Sitch: 'Oh don't worry, you've got a couple'![]()
![]()

inderdaad, forse kerel. als vinny daar ruzie mee heeft, heeft hij one hell of a situation.
haha die opmerkingen was echt zo vet! lag echt kapot te gaan toen pauly de sitch dolde met die opmerking.
die ene opmerking van afgelopen aflevering was trouwens ook master.
Pauly: I wanna take you out. Vinny is going to take that girl too, the one who hes in love with
Pauly's chick: Oeh the dancer?
Pauly: Yeaaah, so I want take the girl I'm in love with.
Pauly's chick: aaaaaaww
Pauly: and, and then I figured you can come too.
haha die was echt zo mooi.

Daar gaat het niet om, en het is Angelina dr probleem dan, maar hij lijkt me gewoon niet het type wat het apprecieerd om in de maling genomen te worden.
Sowieso ben je al een sukkel als je al dagen/weken met een wijf date, en dr cadeautjes geeft, en je mag er nog steeds niet overheen![]()