Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Ze weerkt idd wel als een soort van katalysator van het huis!

Daar gaat het niet om, en het is Angelina dr probleem dan, maar hij lijkt me gewoon niet het type wat het apprecieerd om in de maling genomen te worden.

Sowieso ben je al een sukkel als je al dagen/weken met een wijf date, en dr cadeautjes geeft, en je mag er nog steeds niet overheen :roflol:

Pauly met dat wijf uit Israel :D
Come with me to the promised land. No coïtus before marriage blablabla :D

Die is um toch ook blijven stalken na seizoen 1?

I would call you back if you weren't such a ****ing stalker :D

Die t**ten van j-wow gvddddddddd

ik heb rest vd week vrij genome, j-wow here i cummmmmm

wanneer is de nieuwe?

Mja, die quote vind ik persoonlijk nergens op slaan, maar ieder zn eigen ding :p
Het was toch iets van, Im like a praying mantis oftewel bidsprinkhaan (die bijten ook de kop van het mannetje eraf na de coïtus) ze is zogenaamd de alpha woman ofso:roflol:
Ze whoopt wel flink wat ass, sammi deed alsof ze had gewonnen maar eigenlijk gooide jenni haar in het begin op de grond als een stuk vuil, het is dat ze werd tegengehouden anders was het ground and pound.

Laatst bewerkt:
Het was toch iets van, Im like a praying mantis oftewel bidsprinkhaan (die bijten ook de kop van het mannetje eraf na de coïtus) ze is zogenaamd de alpha woman ofso:roflol:
Ze whoopt wel flink wat ass, sammi deed alsof ze had gewonnen maar eigenlijk gooide jenni haar in het begin op de grond als een stuk vuil, het is dat ze werd tegengehouden anders was het ground and pound.

Die Sammi denkt teveel :P 1vs1 en Jenni SLOOPT haar. En dat wil ik graag zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven