Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

tja met beroemd worden vind je zelf snel geweldig en als het dan niet gaat zo als je wilt krijg je dat he

aaah yeaaaaaah.
the cabs are hereeee

:roflol:

vind pauly echt de coolste.
dan vinny, dan ronnie en dan sit

sit stond eerst wel wat hoger maar in de laatste aflevering :eek: wtf is wrong with him.

snap het wel een beetje, hij wil de alphamale zijn en als hij dan zegt dat iedereen naar huis moet en niemand gaat.. tjah :p

Chode behaviour to the max.

Snooki proberen te zoenen.. dan is er duidelijk iets mis.

Jongens , je snapt toch wel dat episodes ge-edit zijn en niet altijd (volledig) kloppen.

strong s cripting is strongggggg

het is vrijdag , uit van school in de vroege morgen , hele dag voor me , geen training vandaag, huis vol met kip en kwark,

its thi shirt timeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hell yeah

Ik zei het voor jullie hij is nog een minderjarige puber die volop aan de juice zit maar jullie zeggen nee nee. Komt ervan :rolleyes:

:roflol: ga hem nu kijken, ik ben benieuwd :D

t-shirt timeeee

Haha die Situation wat zet hij zichzelf toch voor lul.
Ramona is toch wel een chickie.. i.p.v. een b*ch.

Sitch had gewoon een slechte avond(en) , snookie maakt er weer een groot drama van (wil aandacht). Sitch is gewoon slecht gecalibreerd , soms te agressief en TE veel zelfvertrouwen. Als het dan misloopt zoals in deze aflevering dan is het resultaat een pissed of situation , dat komt omdat hij niet weet hoe hij ermee moet omgaan. Dus gewoon een gebrek aan kennis.

Hij denkt ik ben The Situation iedereen vindt mij lekker en ik kan elke chick hosselen zonder moeite er voor te doen, maar dat werkt niet zo bij allemaal :p

sitch was deze keer echt een kneus haha

Zwaar geowned door Vinnie!

vinnie is de man

hahahah jah kijk zo is het nu eenmaal, sitch de grootste player, maar zodra zijn buddy's een iets "serieuzere" relatie hebben, voelt hij zich eenzaam en alleen, like a little baby

[Link niet meer beschikbaar]

SWEET!!

Aah fokking geniaal zat ik echt op te wachten!

is er nog geen megaupload link?

karma voor wie em post

;)

Terug
Naar boven