MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

ja dan moet ik eerst downloaden maar ik kijk altijd gewoon online via mega video

zitin thailand en het internet hier is tenenkrommend traag ;-)

Ramona heette vroeger Ramon

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gewoon een kerel dit
mike met zn; mooiste chick in miami

Ramona heette vroeger Ramon

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gewoon een kerel dit
mike met zn; mooiste chick in miami

Het zal me niks verbazen indd, ze heeft een leuk koppie, maar erg grote handen en voeten en klein is ze ook niet... Aan de andere kant, Amerikanen zijn nou eenmaal niet zo groot, Pauly D is de langste daar, en die is volgens mij net zo lang als ik.

haar gezicht heeft wel iets model achtigs....

maar een chick met zo een lichaam en zonder kleren wat wil je daarmee doen..? als je die bikini uittrekt blijft er niks over..

idd hoe komen ze erop mooiste chick? is gewoon een dikke grenade of nee magere chicks zijn landmines :D

mike doet geed goede zaken als hij zo door gaat :D kan niet wachten tot vrijdag haha :roflol:

Mikey lost his cool.

[Link niet meer beschikbaar]

SWEET!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] HAHAHAHA PAULY en Sitch

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

7 november pas die sp aflevering wtf? 1 ep per maand suckt!!!!!

edit k via perez hilton op 13 oktober, logischers dus

http://perezhilton.com/2010-10-07-south-park-to-spoof-jersey-shore-on-upcoming-episode

7 november misschien op Comedy Central in Nederland? ik hoop in ieder geval wel op 13 oktober, ik kan niet wachten :P

meh toen ik mike zag in afl 11 moest ik gelijk aan mezelf denken.

kijk mike tollereert gewoon de kleine irritaties, als je goed in je vel zit zie je die kleine dingetjes niet eens maar gaat opstapelen tot om geven moment komt een dag dat je minder in je vel zit zoals die dag van mike en dan krijg je gewoon overal schijt aan en doe je gewoon waar je zin in heb zonder grenzen en die kleine irritaties wordt gewoon huge irritaties en barst de bom gewoon.

en ja de gedrag wat je dan vertoont pikken de andere mensen niet en dan al helemaal niet als je baserig gaat doen en niemand luistert naar je, het valt me nog mee dat mike niet is gaan meppen.

mike had gewoon een k*t dag en zat gewoon niet lekker in zijn vel.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

kenkeh die chick heeft grote hang lippen.

op zich doe je gewoon je neus er tussen schud je van links naar rechts en zeg je brrrrrrr.

en dat is gewoon een wijf is echt geen kerel :D

Nee, Mike is gewoon een zielig kneusje die de roids heeft ontdekt. Kijk maar naar zijn foto's van de middelbare school e.d. - typisch het zwakke nerdjes uit de klas die als laatste gekozen wordt bij gym, veel gepest wordt en niks durft.

Op een gegeven moment is hij gaan trainen, trainen, trainen, merkte dat hij er zelfverzekerder van werd en dat mensen anders op hem reageerden. Vervolgens ermee door gegaan, de roids, nog meer zelfverzekerdheid en uiteindelijk is hij 'de man'. Dat hij afgekat werd door dat ene meisje was een klap, toen er daarna niemand meer naar hem luisterde frustreerde hem duidelijk enorm.

In hem zit nog steeds het zwakke nerdje.

Nee, Mike is gewoon een zielig kneusje die de roids heeft ontdekt. Kijk maar naar zijn foto's van de middelbare school e.d. - typisch het zwakke nerdjes uit de klas die als laatste gekozen wordt bij gym, veel gepest wordt en niks durft.

Op een gegeven moment is hij gaan trainen, trainen, trainen, merkte dat hij er zelfverzekerder van werd en dat mensen anders op hem reageerden. Vervolgens ermee door gegaan, de roids, nog meer zelfverzekerdheid en uiteindelijk is hij 'de man'. Dat hij afgekat werd door dat ene meisje was een klap, toen er daarna niemand meer naar hem luisterde frustreerde hem duidelijk enorm.

fuk gozer je zit nu net mijn leven uit te leggen.

al ben ik altijd de man geweest :P

meh toen ik mike zag in afl 11 moest ik gelijk aan mezelf denken.

kijk mike tollereert gewoon de kleine irritaties, als je goed in je vel zit zie je die kleine dingetjes niet eens maar gaat opstapelen tot om geven moment komt een dag dat je minder in je vel zit zoals die dag van mike en dan krijg je gewoon overal schijt aan en doe je gewoon waar je zin in heb zonder grenzen en die kleine irritaties wordt gewoon huge irritaties en barst de bom gewoon.

en ja de gedrag wat je dan vertoont pikken de andere mensen niet en dan al helemaal niet als je baserig gaat doen en niemand luistert naar je, het valt me nog mee dat mike niet is gaan meppen.

mike had gewoon een k*t dag en zat gewoon niet lekker in zijn vel.

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

kenkeh die chick heeft grote hang lippen.

op zich doe je gewoon je neus er tussen schud je van links naar rechts en zeg je brrrrrrr.

en dat is gewoon een wijf is echt geen kerel :D

Gebruik is leestekens joh ei.

Je spreekt duidelijk uit eigen ervaring.

Maar je hebt wel gelijk, dat hij afgewezen werd was een klap, en als laatste redmiddel probeert ie Snookie mee naar huis te nemen, want dan heeft ie tenminste nog iets te nken voor de avond. Want Snookie is lelijk dus die wil sowieso met Sitch... Mooi niet dus :D

wou net zeggen...

dit verhaal is zo gedetailleerd dit MOET uit eigen ervaring zijn

wou net zeggen...

dit verhaal is zo gedetailleerd dit MOET uit eigen ervaring zijn

joh dat is bij iedereen zowat geweest.

ik werd ook altijd als laatste gekozen bij de gym op de basisschool omdat ik dik en helemaal niet sportief was.

later ontdekte ik bb en later de roids, me zelfverzekerheid ging ook de lucht in alleen niet bij de vrouwen ???

Of sommige mensen hebben veel mensenkennis en kunnen gewoon goed profilen.

Ik ben een rukker

Terug
Naar boven