Fitness Seller

jk

• Topic Starter Topic Starter
mensen die willen weten hoe en wat ik gebruik kunnen mij altijd een pm sturen. Ik wil namelijk niet dat jongens die daar nog helemaal niet aan toe zijn klakkeloos gaan overnemen wat ik doe. Ik heb in het verleden hier wel mijn schema's gepost en ben toen door een hoop mensen uitgemaakt voor leugenaar omdat die van mening waren dat i veel meer zou gebruiken dan ik had vermeld.

superfysiek natuurlijk

welk trainingsschema hanteer(de) je het meest van je loopbaan, traditionele split?

Chemical, jij mag als voorbeeld gesteld worden hier op deze site!
Echt brute baas, ook al ben ik zelf 1.94 ben ****ing jaloers.
Knal je al 16 jaar lang met trainen of heb je ook rustige momenten, want neem aan dat je wel eens een blessure hebt opgelopen. Wat heb je daar mee gedaan?
Nogmaals jij bent een voorbeeld voor vele ook voor mij

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor de positieve reacties mensen. Trainingschema's spiltschema's piramide weet ik veel wat allemaal is in mijn ogen zwaar overschat. Ik train de afgelopen 16 al vrijwel op dezelfde manier.

4 sets per oefening opbouwend van licht naar zwaar met 8-12 reps dat is en blijft voor mij gewoon de basis. En af en toe een superset of een dropset maar gekker als dat doe ik niet.

Ik ben vrijwel 16 jaar al aan 1 stuk door bezig wel af en toe op vakantie tussendoor waarin ik zo nu en dan wel ff een goldsgym binnenloop maar vakantuie is voor mij vakantie. Uiteraard heb ik wel wat blessures gehad maar alleen een afgescheurde borstspier heeft me 6 weken rust bezorgt maar 6 weken na de 4.5 uur durende operatie was ik al weer aan het trainen

Terug
Naar boven