Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind de kritiek van sommigen ook ronduit belachelijk, dit is gewoon een bodybuilder van hoog niveau, alle respect,
en, ambities om pro te worden? Met jou stats moet je toch al aardig in de buurt komen
Dat heeft iedere bodybuilder wel, je zou het bijna een aandoening kunnen noemen, haha.gasten dank je voor de positieve reacties, tis en blijft wel jammer dat je jezelf in deze sport vaak toch anders zien dan hoe anderen je zien. Ik vind mezelf nog steeds een eind verwijdert van waar ik wil komen :-) maar ja ik ben daarintegen al een eind op weg als ik het vergelijk met de 52kg die ik weegde toen ik net begon met trainen
Tot je er zelf tevreden mee bent.. Maar wanneer dat is? Waarschijnlijk duurt dat nog wel een eeuwigheid.gasten dank je voor de positieve reacties, tis en blijft wel jammer dat je jezelf in deze sport vaak toch anders zien dan hoe anderen je zien. Ik vind mezelf nog steeds een eind verwijdert van waar ik wil komen :-) maar ja ik ben daarintegen al een eind op weg als ik het vergelijk met de 52kg die ik weegde toen ik net begon met trainen
Dat heeft iedere bodybuilder wel, je zou het bijna een aandoening kunnen noemen, haha.
Mij word vaak ook gezegd: ''Hey knap voor je leeftijd man.'' vaak denk ik dan yeah right.. Dit is nog niks.. Ik wil meer.. VEEL meer!!
Het is de motivatie om elke dag op te staan en groter te willen worden ben ik al achter gekomenTot je er zelf tevreden mee bent.. Maar wanneer dat is? Waarschijnlijk duurt dat nog wel een eeuwigheid.