Fitness Seller

jk

Chemical, komen er nog meer foto's? Je ziet er bruut uit man!

Echt een aanwinst voor het forum. Wat eet je zo op een dag al weg als je niet in voorbereiding bent voor een wedstrijd?

14 jaar lang al kei hard werken en een super fysiek, top!

Jerry, was jij niet die buffel die tijdens de YBF wedstrijd in Beverwijk een gastoptreden gaf?

Ik voelde mezelf in ieder geval erg klein worden daar back-stage :P

105kg bij 1.66 :O:O

• Topic Starter Topic Starter
ja ik heb afgelopen seizoen een gastoptreden gedaan bij de ybf vind ik altijd onwijs leuk om te doen en op dit moment toch wel een van de wedstrijden waar nog een ouderwets gezellige sfeer hangt :-) tja wat eet ik op een dag hier een klein overzichtje van hoe het er nu een beetje uitziet

ontbijt 100 gram havermout met 30 gram whey

tussendoor (na training) carbo (500kcal) 30 gram whey

lunch 100 gram pasta ( ongekookt wegen) 250 gram biefstuk/tartaar 30 gram noten

tussendoor 6-8 bruine boterhammen ( 3 pindakaas en 3 rookvlees of kipfillet)
en 500 gram magere kwark

avondeten 100 gram rijst (ongekooktwegen) 300 gram biefstuk 30 gram walnoten

tussendoor 100 gram havermout 30 gram whey

laatste maaltijd 500 gram magere kwark
50 gram pro gainer ( langzaamopneembare proteine met wat complexe carbs)

dit is wel een enigszins rustige periode en daar stem ik dan ook mijn voeding op af

ik eet bijna geen groente en probeer dit te compenseren met een goede multivitaminen.

verdere supplementen die ik toevoeg:
glucosamine
glutamine
creatine ethyl ester
taurine

ik vind de kritiek van sommigen ook ronduit belachelijk, dit is gewoon een bodybuilder van hoog niveau, alle respect,
en, ambities om pro te worden? Met jou stats moet je toch al aardig in de buurt komen

ik vind de kritiek van sommigen ook ronduit belachelijk, dit is gewoon een bodybuilder van hoog niveau, alle respect,
en, ambities om pro te worden? Met jou stats moet je toch al aardig in de buurt komen

ik heb mijn pro licentie wel en ben van plan op korte termijn een pro wedstrijd te doen maar pas als ik denk dat ik er klaar voor ben

Man, jouw lengte en breedte zijn zowat gelijk zeker??

Moet zowat het beste fysiek zijn dat ik hier al heb zien passeren...

Goed bezig. Fijn om te zien dat er ook bodybuilders zijn in NL die nog de klassieke lijnen zo mooi weten te brengen!

En insane aders op die foto, sjeesss.

Wow, netjes:eek: Beste fysiek van het forum iig!!:thumbup:

gasten dank je voor de positieve reacties, tis en blijft wel jammer dat je jezelf in deze sport vaak toch anders zien dan hoe anderen je zien. Ik vind mezelf nog steeds een eind verwijdert van waar ik wil komen :-) maar ja ik ben daarintegen al een eind op weg als ik het vergelijk met de 52kg die ik weegde toen ik net begon met trainen

• Like
Waarderingen: bezi
gasten dank je voor de positieve reacties, tis en blijft wel jammer dat je jezelf in deze sport vaak toch anders zien dan hoe anderen je zien. Ik vind mezelf nog steeds een eind verwijdert van waar ik wil komen :-) maar ja ik ben daarintegen al een eind op weg als ik het vergelijk met de 52kg die ik weegde toen ik net begon met trainen
Dat heeft iedere bodybuilder wel, je zou het bijna een aandoening kunnen noemen, haha.
Mij word vaak ook gezegd: ''Hey knap voor je leeftijd man.'' vaak denk ik dan yeah right.. Dit is nog niks.. Ik wil meer.. VEEL meer!!
Het is de motivatie om elke dag op te staan en groter te willen worden ben ik al achter gekomen :) Tot je er zelf tevreden mee bent.. Maar wanneer dat is? Waarschijnlijk duurt dat nog wel een eeuwigheid.

Dat heeft iedere bodybuilder wel, je zou het bijna een aandoening kunnen noemen, haha.
Mij word vaak ook gezegd: ''Hey knap voor je leeftijd man.'' vaak denk ik dan yeah right.. Dit is nog niks.. Ik wil meer.. VEEL meer!!
Het is de motivatie om elke dag op te staan en groter te willen worden ben ik al achter gekomen :) Tot je er zelf tevreden mee bent.. Maar wanneer dat is? Waarschijnlijk duurt dat nog wel een eeuwigheid.

+1, als je te snel tevreden bent, komt er ook niets van terecht.

Echt geruwelijk fysiek

man ondek dit nu pas,
wat een beest ben je! topfysiek!

hoop dat je ons op de hoogte houdt van je vorderingen in Amerika!

f*cking master 1.66 @ 105 k woooottt

Terug
Naar boven