XXL Nutrition

jk

Damn, inderdaad mooi fysiek. Heb je ook een foto van je benen? :D

• Topic Starter Topic Starter
Top fysiek nog steeds. Ik weet nog goed, zo'n 8 jaar geleden sprak ik je voor het eerst en had jij een mobieltje aan een koord om je nek hangen. Het mobieltje verdween tussen de pecs, ondanks dat je een dikke trui droeg, haha.

Is het niet zo, dat de blessure van enige tijd gelden roet in het eten heeft gegooid wat betreft de professionele plannen?

Succes man.

hehehe ja dat is al een tijdje terug he, ja van die blessure blijf ik altijd wel een klein beetje last houden verder is er redelijk omheen te en ik ben zelf natuurlijk meer op andere atleten gaan letten en er zijn weinig pro's die niet op een punt een borst gescheurd hebben en als zij het kunnen kan ik het ook

Ik ben heel benieuwd naar je aas.
Ga je steeds on/off of zit je op trt/hrt?

He JK,

Leuk weer wat van je te horen. Laatste keer dat ik je zag was op b*ch. Voelde hem goed zitten, maar weet nog goed dat je er toen top uitzag.

Sindsdien ben je alleen maar beter geworden zo ik zie. Goed werk!

Gr GJ

Ik ben heel benieuwd naar je aas.
Ga je steeds on/off of zit je op trt/hrt?

nee ik neem nog steeds mijn rust om mijn lichaam te laten herstellen, al wordt het wel steeds moeilijker om je wedstrijdplanning er op af te stellen, wel laat ik mezelf ieder jaar nog steeds even binnenste buiten keren in het ziekenhuis. dan worden zaken nagekeken als mijn hart/lever/longen/nieren en uiteraard mijn bloed en urine gaan dan ook onder de loep.

Je hebt maar 1 lichaam mensen wees er zuinig op.

ziet er netjes uit!
Hoop er ook nog een keer zo uit te mogen zien (alleen dan 25 cm langer :P)

de beentjes

jk benen.jpeg

Huge man.
Hoe oud was je toen je begon met traine?

wat meten die kanonnen van je?

Wow, erg nette fysiek, maar lopen je schouders nou achter, of zijn je armen gewoon huge? :P

1 woord, Held.

Wow, erg nette fysiek, maar lopen je schouders nou achter, of zijn je armen gewoon huge? :P

ligt denk ik een beetje aan de pose mijn schouder lopen niet echt achter ten aanzien van mijn armen. Mijn armen zijn mometeel zo'n 52cm dat valt op zich nog mee maar voor iemand met mijn lengte schijnt het flink te zijn

52 cm teken ik voor hahaha
hoeveel zijn je benen dan?

ligt denk ik een beetje aan de pose mijn schouder lopen niet echt achter ten aanzien van mijn armen. Mijn armen zijn mometeel zo'n 52cm dat valt op zich nog mee maar voor iemand met mijn lengte schijnt het flink te zijn
dan loop je 3 cm op mij achter:D

of wacht, we hebben het toch wel over onze poten???

respect bro, je hebt ziek werk verricht :P
je hebt wel al veel wedstrijden gedaan, ga zo door ;)

een vraag die hier iedereen wel wilt weten. Hoe zien je kuren eruit? en welk/e is/zijn je favoriete steroiden?

Terug
Naar boven