Fitness Seller

Nieuws Johannes overleden

Bezoekers in dit topic

Ooit een documentaire gezien op national geograhpic, ging dan over dolfijnen maar dat is bijna hetzelfde. Kwam er iniedergeval op neer dat ze het land op gingen omdat ze iets wilden eten wat in de buurt was en dan lagen ze op het strand spastisch te bewegen om weer terug te komen

Volgens mij ging dat over orka's die de zeehonden wilde eten die op het strand lagen.

Verschil tussen orka en walvis is dat een orka een redelijk stevig ding is terwijl een walvis een hoop snot is.
 
Volgens mij ging dat over orka's die de zeehonden wilde eten die op het strand lagen.

Verschil tussen orka en walvis is dat een orka een redelijk stevig ding is terwijl een walvis een hoop snot is.

Kan best dat het over orka's ging ja, is alweer een tijdje geleden :o
 
Ooit een documentaire gezien op national geograhpic, ging dan over dolfijnen maar dat is bijna hetzelfde. Kwam er iniedergeval op neer dat ze het land op gingen omdat ze iets wilden eten wat in de buurt was en dan lagen ze op het strand spastisch te bewegen om weer terug te komen

ja dat is idd net bijna hetzelfde, aapje:roflol:
 
Free Willy!!! :(
 
Laatst bewerkt:
Ooit een documentaire gezien op national geograhpic, ging dan over dolfijnen maar dat is bijna hetzelfde. Kwam er iniedergeval op neer dat ze het land op gingen omdat ze iets wilden eten wat in de buurt was en dan lagen ze op het strand spastisch te bewegen om weer terug te komen

Dat ging over orca's en wat jij beschrijft is een jachttechniek, op die manier pakken ze de zeehondjes op het strand.
Een bultrug eet volgens mij plankton ofzo en daar hoeft ie het strand niet voor op.

OT: Wat een heisa weer zeg om een dooie vis.


Edit:

Volgens mij ging dat over orka's die de zeehonden wilde eten die op het strand lagen.

Verschil tussen orka en walvis is dat een orka een redelijk stevig ding is terwijl een walvis een hoop snot is.

Je was me voor zie ik net pas.:o
 
Laatst bewerkt:
Ik ga een stille tocht houden voor oneindige domheid en misbruik van resources. Had dat beest gewoon opgeblazen na de eerste reddingspoging. Helaas aangespoeld maar na een redding is de kans alsnog groot dat het beest afzinkt naar de bodem en daar doodgaat.

Al die krokodillentranen terwijl er vanavond bij de meesten weer een lap beest op het bord ligt, hypocriete knuppels. Een dier voor consumptie heeft dus minder waarde dan een dier dat toevallig aanspoelt aan onze kust?
 
dacht ik even dat ik een leuke meid had ontmoet, begint ze te zeiken dat het aanspoelen van de walvissen een duidelijk voorteken van het vergaan van de wereld de 21ste.

"want het begint altijd met de dieren"

Dus ze heeft al meerdere werelden met dieren waargenomen die vergaan zijn? K*t kassiersters met dikke tieten.
 
Verschrikkelijk nieuws dit :(
 
Ik ga een stille tocht houden voor oneindige domheid en misbruik van resources. Had dat beest gewoon opgeblazen na de eerste reddingspoging. Helaas aangespoeld maar na een redding is de kans alsnog groot dat het beest afzinkt naar de bodem en daar doodgaat.

Al die krokodillentranen terwijl er vanavond bij de meesten weer een lap beest op het bord ligt, hypocriete knuppels. Een dier voor consumptie heeft dus minder waarde dan een dier dat toevallig aanspoelt aan onze kust?

Gaat hier elke dag wel een heel beest in hahaha, iig qua kip.
Gister nog zo'n gegrild kippetje van de markt, lekker man.
 
Dat zon beest wordt ingeslapen, en dat het niet in 1x lukt is 1 ding (hoewel zon dier misschien ernstig verzwakt is, kan het zijn dat ze nog dusdanig veel adrenaline aanmaken waardoor het middel niet werkt).
Maar wie is de overheid om te bepalen of er wel of niet nog hoop is voor zon beest? Die kan dat hoogstwaarschijnlijk net zo slecht inschatten als een ieder die dit nieuws te horen krijgt, en er een mening over heeft.

En om te voorkomen dat ik weer eeuwig over dieren blijf neuzelen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ga een stille tocht houden voor oneindige domheid en misbruik van resources. Had dat beest gewoon opgeblazen na de eerste reddingspoging. Helaas aangespoeld maar na een redding is de kans alsnog groot dat het beest afzinkt naar de bodem en daar doodgaat.

Al die krokodillentranen terwijl er vanavond bij de meesten weer een lap beest op het bord ligt, hypocriete knuppels. Een dier voor consumptie heeft dus minder waarde dan een dier dat toevallig aanspoelt aan onze kust?

http://www.youtube.com/watch?v=GkZottYDpEE

Ach t is gewoon media en sensatie.. Om alle zeehondjes die wel gered worden maken we ons ook niet meer druk.

Edit: Ruud was al eerder :o
 
Nou dat is toch mooi nu rot ie weg en word ie voedsel voor andere dieren.
 
Nou dat is toch mooi nu rot ie weg en word ie voedsel voor andere dieren.
Beest heeft toch euthanasol gehad? Denk niet dat het zo lekker is voor andere dieren, valt dan gewoon onder chemisch afval.
 
Back
Naar boven