Fitness Seller

Nieuws Jongens (13) randen meisje van 14 aan in Efteling

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Jongens (13) randen meisje van 14 aan in Efteling
Het meisje werd betast in de Gondoletta.
[foto]http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/10/12/art_large_415677.jpg[/foto]

De Nederlandse politie heeft gisteren vijf jongens gearresteerd omdat zij een 14-jarig meisje hadden aangerand in een attractie in de Efteling. De politie zei vandaag dat het slachtoffer en de daders op schoolreis waren in de Efteling.

Gondoletta
Het meisje uit Barendrecht trok met een aantal vriendinnen met een groep jongens uit Vlaardingen op. In de attractie Gondoletta kwam het meisje bij vijf van de jongens in een bootje terecht. Tijdens de vaartocht betastten de jongens haar billen, borsten en kruis.

Jongens van 13
De politie arresteerde in eerste instantie vijf jongens. Uiteindelijk bekenden drie van de vijf daadwerkelijk verantwoordelijk te zijn voor de aanranding. De drie jongens zijn 13 jaar. Ze werden na verhoor aan hun ouders overgedragen. (belga/eb)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...eisje-van-14-aan-in-Efteling.dhtml#reageerTag
Gewoon weer vrijgelaten? Dit is toch aanranding en dus verwacht je tenminste een zware taakstraf???

Celstrafje geven dat zal ze leren.

Nee joh voor aanranding krijg je niks.
Waar in andere landen je schedel word gespleten, je hand word afgehakt of je een zware gevangenisstraf krijgt kun je in Nederland met alles wegkomen.
Drink wat whiskey te veel rijd je auto op cruise control uit de A'dam ArenA en rijd per ongeluk iemand dood dan mag je een aantal uurtjes tuintjes schoffelen en een cursus volgen over drank in het verkeer ( Marco Bakker )
Nederland is wat strafmaat zeer triest het zal mij eigenlijk benieuwen hoe de straffen zullen zijn als de rechterlijke macht enkel uitspraak mag doen over de hoogte van de straf en de uitspraak schuldig/onschuldig door een jury word overgelaten.

Hehe, ik heb als 13-jarig jongetje ook wel eens aan een meisje haar t**ten en kont gezeten. Op schoolreis onder de druk van al jouw kameraadjes die het ook doen, is het toch wel te begrijpen. Er zijn ergere dingen.

Damn dat is best ziek. Dat arme meisje zat gewoon opgesloten in dat bootje met een paar vreemde gastjes. Moet echt een nachtmerrie zijn geweest. Maar wtf 13 jaar man pff.

W8t! Doet doet me er aan herinneren dat ik bij een slaapfeestje met een paar jongens de beha van een meisje uit trok terwijl ze dit helemaal niet wou. Toen was ik ook 12/13. Als ik er aan terug denk was het echt fout. Ze was de enige met een beetje borstvorming en dat vonden wij natuurlijk erg interessant.

Hehe, ik heb als 13-jarig jongetje ook wel eens aan een meisje haar t**ten en kont gezeten. Op schoolreis onder de druk van al jouw kameraadjes die het ook doen, is het toch wel te begrijpen. Er zijn ergere dingen.

Mwah...als je het bij een dochter van mij gedaan zou hebben, zou ik je midden op straat afgemaakt hebben als een hond.
Maar inderdaad, er zijn ergere dingen.

Mwah...als je het bij een dochter van mij gedaan zou hebben, zou ik je midden op straat afgemaakt hebben als een hond.
Maar inderdaad, er zijn ergere dingen.

Inderdaad. Als iemand het bij m'n zus had gedaan, had ie waarschijnlijk ook lappen gekregen.:D Maar als 13-jarige jongetje vol met testosteron denk je daar niet aan.

13 jarige jongens...

marc_w undercover ???

Inderdaad. Als iemand het bij m'n zus had gedaan, had ie waarschijnlijk ook lappen gekregen.:D Maar als 13-jarige jongetje vol met testosteron denk je daar niet aan.

Dat is waar, op die leeftijd besef je dat nog niet tot het moment dat je de vuisten van die boze pappa en/of oudere broer op je af ziet komen....:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij bent dus eigelijk een gevaarlijk iemand, als je op zo leeftijd zulke dingen doet, ben je in mijn ogen redelijk ziek.

Leuke attractie!

Hey ik kom uit vlaardingen. Als ik weet wie deze mannetjes zijn krijgen ze een trap tegen het hoofd. :thumbs: Jammer genoeg zal ik er niet achter komen.

Dude, gastjes van 13 :roflol:

Ik zie mn broertje van 13 dat nog niet doen :eek: Opsluiten dat tuig!

hahahahaha omg hoe krijgen ze het weer voormekaar, de maatschappij is naar de klotuhhh

EN NU weg uit NL :D ergens anders gaan zeuren :D

Terug
Naar boven