XXL Nutrition

Nieuws Jongens (13) randen meisje van 14 aan in Efteling

Ik dacht da het nieuwsbericht ziekmakend was maar de reactie hier van sommigen vind ik nog stukken erger.

Wist niet dat er zich zoveel verknipte mensen op dit forum bevinden.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij waren het juist autochtone Nederlanders, verklaart ook gelijk waarom ze zo snel zijn vrijgelaten.
Hoezo verklaart dat? Iedereen is gelijk voor de wet hoor. Het is zelfs zo dat justitie eerder links gekleurd is.

13 jaar, gewoon teken van weinig fantsoen. Hoewel ik denk dat het vaker voorkomt. Maar denk dat het een beetje opgeblazen verhaal is.
Gewoon een keer een flinke tik tegen zijn bol en verder.

Ik vind dit wel veel verder gaan dan wat gebrek aan fatsoen. Echt vreemd hoe licht sommigen hier over gaan. Die etters moeten een signaal krijgen dat ze zwaar op het verkeerde spoor zitten.

Iedereen die hier opsluiten roept beseft zelf nog niet wat ie vroeger allemaal gedaan heeft. Natuurlijk is het verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Maar dit zijn maar mennekes van 13 jaar die waarschijnlijk niet helemaal snappen waar ze mee bezig zijn. Bovendien een celstraf op je 13de is waarschijnlijk een levenslange garantie voor leven in de shaduwzijde van de maatschappij. Die jongens hadden bij de poort van de efteling een keer goed op hun bek geslagen moeten worden. En daarna nog eens door papa zelf. Dat werkt toch veel beter dan gelijk zulke jongentjes in de bak gooien waar ze helemaal niets van leren behalve dat ze nu voortaan als paria's van de maatschappij worden gezien.

Toen ik 10 was vond ik tietjes ook al interessant en heb er ongetwijfeld veel in geknepen bij mijn toenmalige vrouwelijke klasgenootjes. Die jongens zijn inderdaad te ver gegaan, maar het is geen beestachtige verkrachting, en ik denk dat het redelijk onschuldig was.

Ze zijn misschien jong, onder invloed van groepsdruk of wat dat ook, maar als ze hier ongestraft mee wegkomen gaan ze geheid nog ergere dingen doen.
Het hoeft niet per se een lange celstraf te wezen, maar ik zou in elk geval een straatverbod op leggen of een electronisch huisarrest zodat ze dat meisje niet weer op kunnen zoeken.

Taakstraf kan op zich best goed zijn, mits het een beetje stevig werk is. Het is ook niet voor alle delicten geschikt, zeker niet voor geweldsdelicten.

de Gondoletta = altijd dolle pret ! :D

mja, vind het eigenlijk ook wel niet kunnen...
is ook te zien hoever ze gingen, onder de kleren gaan is zeker not done
taakstraf lijkt me wel op z'n plaats

maar moet eerlijk zijn : toen ik een jaar of 15 was ging ik met m'n maten ook af en toe naar zo'n subtropisch zwembad met wildwaterbaan. daar maakten we er dikwijls een sport van van onder water zoveel mogelijk voorbijspartelende meisjes in hun billen en boobs te knijpen :p

ziek dat een meisje dat op die leeftijd al mee moet maken miss loopt ze de rest van der leven wel met een trauma

Pas op dat je het slachtoffer niet dieper in de slachtoffer steekt. Eruit geraken is dan moeilijker en dat is dan niet de schuld van de dader(s). Trauma schuwarma.

Ik verbaas me echt over sommige reacties hier.

maar moet eerlijk zijn : toen ik een jaar of 15 was ging ik met m'n maten ook af en toe naar zo'n subtropisch zwembad met wildwaterbaan. daar maakten we er dikwijls een sport van van onder water zoveel mogelijk voorbijspartelende meisjes in hun billen en boobs te knijpen :p

Precies dat bedoel ik ook. Iedere kerel heeft dat vroeger wel gedaan, ook toen hij jonger was. En om eerlijk te zijn, kwam er bij mij nog helemaal geen penetratie in mijzelf op. Twas bij mij ook meer uit interesse dan dat ik het deed uit pure geilheid......Ik denk dat die jongentjes ook niet echt helemaal besefte wat ze aan het doen waren.

Inderdaad. Er hebben genoeg kerels hier dat gedaan. Wat een hypocriet gedoe.

Iedereen die hier opsluiten roept beseft zelf nog niet wat ie vroeger allemaal gedaan heeft. Natuurlijk is het verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Maar dit zijn maar mennekes van 13 jaar die waarschijnlijk niet helemaal snappen waar ze mee bezig zijn. Bovendien een celstraf op je 13de is waarschijnlijk een levenslange garantie voor leven in de shaduwzijde van de maatschappij. Die jongens hadden bij de poort van de efteling een keer goed op hun bek geslagen moeten worden. En daarna nog eens door papa zelf. Dat werkt toch veel beter dan gelijk zulke jongentjes in de bak gooien waar ze helemaal niets van leren behalve dat ze nu voortaan als paria's van de maatschappij worden gezien.

Toen ik 10 was vond ik tietjes ook al interessant en heb er ongetwijfeld veel in geknepen bij mijn toenmalige vrouwelijke klasgenootjes. Die jongens zijn inderdaad te ver gegaan, maar het is geen beestachtige verkrachting, en ik denk dat het redelijk onschuldig was.
1. ik wist op 13 verdomd goed wat kon en wat absoluut niet kon
2. ik heb nooit meisjes zomaar seksueelbeginnen betasten zonder dat ze het wilden
3. als je hier geen zware straf bij geeft dan heb je binnen 5-10 jaar een bende verkrachters erbij

2. ik heb nooit meisjes zomaar seksueelbeginnen betasten zonder dat ze het wilden
3. als je hier geen zware straf bij geeft dan heb je binnen 5-10 jaar een bende verkrachters erbij

Die jongens zijn slecht opgevoed door hun ouders, anders zouden ze zoiets niet zo snel doen.... :mad:

Nog nooit tietjes geknepen? Bovendien, weten wat wel kan en niet kan, is grotendeels afhankelijk van de ouders. Als je dat niet hebt geleerd op die leeftijd zal dat niet je eigen schuld zijn. In de gevangenis leer je zoiets waarschijnlijk niet. Ik snap het nut van zware straffen van 13-jarige uberhaupt niet. 13 jarige zijn denk ik nog heel goed kneedbaar, en een heropvoedkamp of iets van dien aard is veel beter dan het nutteloos opsluiten van iemand. Gevangenissen moeten er voor zijn om mensen weer te integreren in de samenleving, niet om de samenleving te beschermen voor mensen die helaas afwijkende gedachten en normen en waarden erop na houden.

Hoezo verklaart dat? Iedereen is gelijk voor de wet hoor. Het is zelfs zo dat justitie eerder links gekleurd is.

Justitie is niet links gekleurd, jij bent waarschijnlijk te rechts.Dat iedereen voor de wet gelijk is is theoretisch wel zo, maar je kan de wet op verschillende manieren interpreteren.

Verder was mijn opmerking niet al te serieus bedoeld:)

Zullen wel Marokkaantjes zijn geweest.

Die terroriseren ieder pretpark.

Mwah...als je het bij een dochter van mij gedaan zou hebben, zou ik je midden op straat afgemaakt hebben als een hond.
Maar inderdaad, er zijn ergere dingen.

Tegen 13 jarigen :eek:

aanrakingen die niet gewenst zijn= aanranding
penetratie die niet gewenst is = verkrachting of anale vernedering

Volgens mij waren het weer mocro's:D

+1

Waarom geniet ze er niet gewoon van?:roflol:

:D Jij kan maar beter nooit naar een meet komen.:p

We vernederen Mikki anaal op de Dbb meeting, bukkake over gezicht (Gorillor mag eerst). Ze moet er maar van genieten.

Zullen wel Marokkaantjes zijn geweest.

Die terroriseren ieder pretpark.

+1

ot: toen ik 13 was, was ik zelfs te verlegen om naar een meisje te zien :o

Terug
Naar boven