- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo verklaart dat? Iedereen is gelijk voor de wet hoor. Het is zelfs zo dat justitie eerder links gekleurd is.Volgens mij waren het juist autochtone Nederlanders, verklaart ook gelijk waarom ze zo snel zijn vrijgelaten.
Volgens mij waren het juist autochtone Nederlanders, verklaart ook gelijk waarom ze zo snel zijn vrijgelaten.

ziek dat een meisje dat op die leeftijd al mee moet maken miss loopt ze de rest van der leven wel met een trauma
de Gondoletta = altijd dolle pret !
mja, vind het eigenlijk ook wel niet kunnen...
is ook te zien hoever ze gingen, onder de kleren gaan is zeker not done
taakstraf lijkt me wel op z'n plaats
maar moet eerlijk zijn : toen ik een jaar of 15 was ging ik met m'n maten ook af en toe naar zo'n subtropisch zwembad met wildwaterbaan. daar maakten we er dikwijls een sport van van onder water zoveel mogelijk voorbijspartelende meisjes in hun billen en boobs te knijpen![]()
de Gondoletta = altijd dolle pret !
mja, vind het eigenlijk ook wel niet kunnen...
is ook te zien hoever ze gingen, onder de kleren gaan is zeker not done
taakstraf lijkt me wel op z'n plaats
maar moet eerlijk zijn : toen ik een jaar of 15 was ging ik met m'n maten ook af en toe naar zo'n subtropisch zwembad met wildwaterbaan. daar maakten we er dikwijls een sport van van onder water zoveel mogelijk voorbijspartelende meisjes in hun billen en boobs te knijpen![]()
1. ik wist op 13 verdomd goed wat kon en wat absoluut niet konIedereen die hier opsluiten roept beseft zelf nog niet wat ie vroeger allemaal gedaan heeft. Natuurlijk is het verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Maar dit zijn maar mennekes van 13 jaar die waarschijnlijk niet helemaal snappen waar ze mee bezig zijn. Bovendien een celstraf op je 13de is waarschijnlijk een levenslange garantie voor leven in de shaduwzijde van de maatschappij. Die jongens hadden bij de poort van de efteling een keer goed op hun bek geslagen moeten worden. En daarna nog eens door papa zelf. Dat werkt toch veel beter dan gelijk zulke jongentjes in de bak gooien waar ze helemaal niets van leren behalve dat ze nu voortaan als paria's van de maatschappij worden gezien.
Toen ik 10 was vond ik tietjes ook al interessant en heb er ongetwijfeld veel in geknepen bij mijn toenmalige vrouwelijke klasgenootjes. Die jongens zijn inderdaad te ver gegaan, maar het is geen beestachtige verkrachting, en ik denk dat het redelijk onschuldig was.
1. ik wist op 13 verdomd goed wat kon en wat absoluut niet kon
2. ik heb nooit meisjes zomaar seksueelbeginnen betasten zonder dat ze het wilden
3. als je hier geen zware straf bij geeft dan heb je binnen 5-10 jaar een bende verkrachters erbij

1. ik wist op 13 verdomd goed wat kon en wat absoluut niet kon
2. ik heb nooit meisjes zomaar seksueelbeginnen betasten zonder dat ze het wilden
3. als je hier geen zware straf bij geeft dan heb je binnen 5-10 jaar een bende verkrachters erbij
Hoezo verklaart dat? Iedereen is gelijk voor de wet hoor. Het is zelfs zo dat justitie eerder links gekleurd is.

Mwah...als je het bij een dochter van mij gedaan zou hebben, zou ik je midden op straat afgemaakt hebben als een hond.
Maar inderdaad, er zijn ergere dingen.
aanrakingen die niet gewenst zijn= aanranding
penetratie die niet gewenst is = verkrachting of anale vernedering
Volgens mij waren het weer mocro's![]()
Zullen wel Marokkaantjes zijn geweest.
Die terroriseren ieder pretpark.

!