AndroidHealthClinic

Nieuws Jongens (13) randen meisje van 14 aan in Efteling

:roflol: die begint pas over een jaartje

Die gastjes gewoon 4 weken van hun zomervakantie opsluiten op water en brood kijken hoe ze dat vinden en of ze het dan nog een keer doen. En toen ik in de 1e zat durfde ik echt neit de borsten of billen van een meisje te betastten hoor.

Aanranding ? Ik dacht dat er penetratie moet zijn om het als aanranding te zien ?
Haha, moesten jongens voor elke aanraking de bak invliegen, kan je minstens de helf van de jongens in de bak zwieren.

Aanranding ? Ik dacht dat er penetratie moet zijn om het als aanranding te zien ?
Haha, moesten jongens voor elke aanraking de bak invliegen, kan je minstens de helf van de jongens in de bak zwieren.

aanrakingen die niet gewenst zijn= aanranding
penetratie die niet gewenst is = verkrachting of anale vernedering

Volgens mij waren het weer mocro's:D

Ik begrijp het wel, toen ik 13 was was ik zo geil als boter. En ik dacht altijd het eerste meisje dat ik nu zie neuk ik, maja ik ben dan weer niet zo gek om het echt te doen.

aanrakingen die niet gewenst zijn= aanranding
penetratie die niet gewenst is = verkrachting of anale vernedering

Volgens mij waren het weer mocro's:D

Volgens mij waren het juist autochtone Nederlanders, verklaart ook gelijk waarom ze zo snel zijn vrijgelaten.

Ach ja 't is natuurlijk niet goed wat die pikkies gedaan hebben, maar ten eerste zijn ze pas 13 en ten tweede in meerderheid, waardoor je dus wordt opgejaagd door je vriendjes en mekaar wil bewijzen dat je durft, en ze hebben alleen aangeraakt en voorderest niets dus zoooo erg is het nou ook weer niet, er zijn ergere dingen hoor.

Maar het blijft fout natuurlijk.

Heb wel zo'n vermoeden wat voor gastjes dat waren...

Maar ook dom van dat meisje om met 5 jongens die in hun geilste periode zitten in dat bootje te gaan.

erg ...

Waarom geniet ze er niet gewoon van?:roflol:

ziek dat een meisje dat op die leeftijd al mee moet maken miss loopt ze de rest van der leven wel met een trauma

half jaar siberie

ik heb ook toen ik 12 was aan borsten gezeten maar ook niet zonder da het meisje het wilde, met een groep iemand aanranden vind ik er toch over gaan

Terug
Naar boven