XXL Nutrition

Zevenjarige aanrander aangehouden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ga eens trainen dan :eek:
Ik doe men best, maar denk niet dat veel mensen die kunnen ^^
als er zon kleine koters aan gaan hangen en je wilt ze niet zeer doen
 
Gouda, nuff said.
 
Weinig kans, dat had dik gedrukt en met hoofdletters er dan bij gestaan.

Heya broertje :D.

Denk het ook niet, Gouda is meer een stad v.d. Hollanders.
 
Hmm... :l They're everywhere
 
gouda?
dat zal wel weer van dat marokkaanse tuig zijn
 
Die meid zal er zelf wel om gevraagd hebben.
 
meteen terugsturen naar eigen land dus he, heel simpel.
 
waarom gaan er nou is nooit een paar volwassen lui met een busje naar zo''n buurt toe om even 2 van die gozertjes erin te trekken en al hun vingers en tenen te breken
 
Weinig kans, dat had dik gedrukt en met hoofdletters er dan bij gestaan.

het word vaak verzwegen dus grote kans dat het inderdaad mocro's zijn. zeker als je kijkt naar het feit dat mocro's op deze leeftijd al crimineel gedrag vertonen in groepsverband.
 
Vreemd dat een meisje van 18 niet een natuurlijk overwicht heeft tegenover een stelletje kleuters. Daarnaast zouden die ouders zich moeten schamen. Ik wist op mijn zevende echt neit wat ik met een meisje moest doen (behalve stiekem naar de meisjes kleedkamer sluipen en gluren).
 
Als het mocro was dan stond er waarschijnlijk 7jarige marokaan aangehouden, het staat er niet dus niet zeiken mensen ;)
 
HEt was in Gouda in de buurt van oosterwei...natuurlijk waren dit weer van die moslim apen! Als ik dit had gezien..damn!

Edit: Nl stikt van de censuur..ben er 99.9% cker van dat dit onze allochtone mede-nederlanders waren, maar om niet weer onrust te zaaien is dit vast verbloemt..
 
Als het mocro was dan stond er waarschijnlijk 7jarige marokaan aangehouden, het staat er niet dus niet zeiken mensen ;)
Dat zeg ik ook al, dat had er met GIGANTISCHE letters bijgestaan. Ik vind het een beetje jammer dat iedereen gelijk gaat zeggen dat het Marokkanen waren, het hadden net zo goed turken kunnen zijn of Nederlanders of wat dan ook.
 
Dat zeg ik ook al, dat had er met GIGANTISCHE letters bijgestaan. Ik vind het een beetje jammer dat iedereen gelijk gaat zeggen dat het Marokkanen waren, het hadden net zo goed turken kunnen zijn of Nederlanders of wat dan ook.
theoretisch had het iedereen kunnen zijn, zelfs sinterklaas of de koningin (afgezien van de leeftijd:o). maar als je naar de praktijk kijkt, en de plaats, en je gewoon je gezond verstand gebruikt weet je hoe laat het is..

en geloof me, het wordt vaak verzwegen..

en een marokkaan die hier geboren is wordt volgens mij als nederlander gezien.
 
theoretisch had het iedereen kunnen zijn, zelfs sinterklaas of de koningin (afgezien van de leeftijd:o). maar als je naar de praktijk kijkt, en de plaats, en je gewoon je gezond verstand gebruikt weet je hoe laat het is..

en geloof me, het wordt vaak verzwegen..

en een marokkaan die hier geboren is wordt volgens mij als nederlander gezien.

het wordt de laatste tijd weer wat meer verzwegen, de kans dat de media een hetze creeert, bij het wel vermelden van afkomst, is erg groot geworden. gevolg: rellen etc.

Kijkend naar de plaats waar het gebeurd is, groepsgedrag en wat er precies gebeurd is zeg ik dat, de kans dat het marokanen zijn is groot
 
en een marokkaan die hier geboren is wordt volgens mij als nederlander gezien.

Nee dus, de groep die hier geboren is vormt grotendeels de tweede generatie allochtonen. De term 'derde generatie' bestaat niet maar die groep is niet significant te noemen.
 
Back
Naar boven