MuscleMeat

Joost Eerdmans over beledigen

Dames, als er iets niet in orde is met een sig of een posting : gebruik de rapportfuncie. Zo moeilijk is het toch niet? In de meeste gevallen (>80%) wordt er ingegrepen n.a.v. een topic report.

Laatst bewerkt:
Een partij met 0 zetels zegt niks over de kwaliteit maar over de naamsbekendheid. Het overgrote deel van de kiezers stemt op de voor hun 'bekendste' partij, de partij waarmee ze zijn opgegroeid of de partij waar veel vrienden over spreken. Zelf weten ze vaak (te) weinig van de inhoud. :D

precies. ze stemmen meestal op een partij omdat ze dat altijd al doen, of omdat een vriend dat doet of de buurman. of als je een sp stemmer vraagd waarom zeggen ze: ja toen ik bij de kapper was zaterdag vertelde iedereen om op sp te stemmen dus doe ik dat ook maar.

en ja pim is om zeep beledigd. kok en melkert oa hebben meegeholpen hem zwart te maken, linkse stakkers.

Ik ken zn wandelgangen dan wel niet precies binnen de politiek, maar ik dacht dat hij wel eens de prijs beste politicus had gewonnen, of zit ik er nu flink naast :dunno:

ik had op em gestemd:)

Waarom Eerdmans samen met die debiele Pastors een partij is begonnen weet ik niet, maar het is wel het stomste wat hij had kunnen doen. Eerdmans is een slim persoon die het nog ver had kunnen schoppen. Dat zit er nu waarschijnlijk niet meer in (in de politiek dan).

• Topic Starter Topic Starter
Ach zolang Eerdmans bij een kleine partij blijft valt half links en rechts Holland over hem heen, het is immers lekker makkelijk scoren als iemand én een eigen standpunt heeft én nogeens bij een kleine partij zit.

Al zou hij bij de grootste partij van Nederland zitten dan nog kreeg hij kritiek. De blaaskaak zit een beetje op onze centen de boel onder vuur te nemen, wie scoort er dan gemakkelijk? We hebben toch geen nar besteld?

Voor rode neuzen en tomaten moet je elders zijn Eric.
Een partij die een tomaat als symbool gebruikt, dát zijn pas narren.

Wat een ongelooflijke onzin. Ga je nou campagne materiaal vergelijken met de idiote columns van Eerdmans? Had je hoger ingeschat of zijn je woorden gewoon op?

Nee ik ben gewoon wat aan 't rellen Haags Hoppie.
Maar erg hoog heb ik mensen niet zitten die een tomaat als serieus campagnemateriaal zien, nee.

Kreeg zelfs een mooi sponsje van de lokale SP, in de vorm van een tomaat. Hardstikke handig man, maakt alles streeploos schoon. Wat deelde Eerdmans uit, zuurtjes zeker?

Hahaha, op dit moment ben jij toch echt degene die zuur is Eric, de azijndampen die van je posts afkomen zijn niet te harden. :D

Azijndampen?

Ik proef toch echt meer dat Eric lekker voor z'n lol zit te replyen hoor. :)

He bah, zit ik naar een leuke getergde reactie van Eric te vissen komt J weer roet in het eten gooien. :(

Ik ken zn wandelgangen dan wel niet precies binnen de politiek, maar ik dacht dat hij wel eens de prijs beste politicus had gewonnen, of zit ik er nu flink naast :dunno:

LPF-Kamerlid Eerdmans wint Thorbeckeprijs
13 oktober 2005

Drs.B.J. Eerdmans Klik voor de orginele, grotere foto (verschijnt in een nieuw venster)
Dit jaar is de Thorbeckeprijs gewonnen door LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans. De Thorbeckeprijs is een onderscheiding van de Universiteit van Leiden voor de meest welsprekende politicus. Eerdmans wint de prijs voor zijn duidelijk taalgebruik.

Eerdmans zei gisteravond in het radioprogramma 'Met het oog op morgen' zeer vereerd te zijn met de onderscheiding, maar helaas niet zelf bij de uitreiking te kunnen zijn. Hij kan zich wel vinden in de constatering van de jury dat hij aan vlerkerigheid had verloren, maar daardoor aan scherpte had gewonnen in het politieke debat.

De vorige Thorbeckeprijs werd gewonnen door André Rouvoet i, fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Tweede Kamer.

Deze bedoelde ik, maar goed welsprekendheid en verstand hoeven niet persé samen te gaan uiteraard ;)

Terug
Naar boven