Fitness Seller

Joost Eerdmans over extreem links

aha dus volgens Eerdmans is de extreem rechtse kant in Nederland bevolkt door kale-kop-witte-veter-in-kistjes-nitwits zonder enige organisatie en schuilt het echte gevaar in de extreem linkse situatie?

WHAHAHAHAHAHAHAHA

Eerdmans is een fukking crybaby.

Extreem is gewoon fout en van welke kant ook, we moeten er hoe dan ook voor uitkijken.
Als sinds Volkert van der G. niet duidelijk voor nederland is dat extreem links gevaarlijk is, tja... (daarvoor was dit ook allang duidelijk natuurlijk, maar niet voor de lieve kijkbuiskinderen)
Denk aan de RAF, het ALF eva.

Een aantal stukjes uit zijn tekst:

Wel eens vastgeketende Lonsdalers gezien?
Nee, daar missen ze het sociale of maatschappelijke engagement voor, zo schat ik gemiddeld. RobertHosper zou in catabole toestand schieten, dus die valt ook af om zich vast te laten ketenen, al zou ie er het hart misschien wel voor hebben :D

dat volgens mij het beste kan worden samengevat als een stel opgeschoten pubers met wat vlaggenstokken

'volgens mij' -> monster argument.

Waarom zoeken NRC of Zembla niet naar het verleden van Wouter Bos bij Shell of naar de communistische vertakkingen binnen de SP?

Als er ook maar één Telegraafdude lont zou ruiken in dit geval, was alles al uitgelicht imo. En daarnaast hoeven ze dat toch niet te doen, aangezien het me de afgelopen tijd wel duidelijk is geworden dat velen de SP toch wel als een communistische partij zien.

Zoals we gewend zijn: een losse flodder zonder al te veel inhoudelijke informatie, die middels de nodige stemmingsmakerij (die zielige kaalkopjes) via extreem links ineens uitkomt bij het doorlichten van gevestigde linkse partijen. De afgelopen tijd is wel duidelijk geworden dat we wat betreft incompetentie en onbetrouwbaarheid meer in het rechtse spectrum te zoeken hebben:

Dion Graus, Hirschi, Verdonk to name some.

Terug
Naar boven