Fitness Seller

Jose hoebee&Viola holt willen Jensen van de buis af

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Wat een k*t wijfen!

Ik hoorde het net op het nieuws dat viola holt een rechtzaak tegen jensen heeft aangespannen. Wegens zeer erge beledigingen}
Jose hoebee zei in een reactie hierop letterlijk: Goed dat eindelijk iemand actie onderneemt tegen die man, Nu maar zorgen dat ie snel van de buis verdwijnt.

hier het laatste nieuws van dat zielige wijf jose hoebee

José Hoebee is er helemaal klaar mee. Ze is ’t zat om in de media belachelijk gemaakt te worden. Vooral door types als Robert Jensen en Gordon. Aan ons heeft ze haar allerlaatste interview beloofd. Ze is Nederland helemaal zat en zoekt haar geluk over de grens. “Ik durf thuis de telefoon niet meer op te nemen, ik vind het helemaal niet meer leuk”, aldus José. Eind deze maand woont José over de grens, in België
:wave:

en hier Viola's aanklacht

Een woordvoerder van RTL Nederland, dat via de zender RTL de talkshow uitzendt, heeft donderdag bevestigd dat het OM de zaak in onderzoek heeft. Holt heeft een aanklacht tegen Jensen ingediend wegens het maken van denigrerende opmerkingen over haar in zijn show.

Depressief
Holt zei voor RTL Boulevard dat zij als gevolg van deze vernederingen drie jaar lang depressief is geweest. Zij schrijft er een boek over onder de titel Het Jensen-Effect.:roflol:

Ik vind alle beschuldigingen naar Jensen toe ronduit belachelijk. Ik denk dat ze gewoon een beetje publiciteit aan het zoeken is omdat ze zelf weer een nieuwe show gaat beginnen. Daar is Jensen de perfecte man voor vanwege het feit dat hij reuze populair is. Ik kan me namelijk nog herinneren in een interview een tijd geleden dat ze al eerder Jensen heeft aangehaald, echter zei ze toen dat ze zichzelf niet door hem liet intimideren en er maar het hare van dacht. Nou dat interview was zeker nog geen 3 jaar geleden, dus volgens haar worden liep ze toen al bij de psychiater, dus dan klopt er toch iets niet.

Dus :shoot: viola en Jose

dit is een laatste wanhopige poging van een paar afgedankte BNers om nog wat centen in de zak te krijgen.

oftewel ik hoop dat ze nog vaak te kakken worden gezet.

Er is voor mij geen erger figuur als Robert Jensen, gewoon de meest simpele makkelijk scorende praatjes hangt die kerel op

Zijn humor is voor simpele mensen die ervan genieten alsandere mensen afgekraakt worden

Ja inderdaad die gast is simpel! Een keer zo'n geintje okay, maar stelselmatig zou mij ook irriteren! wat zou je doen als ie het over je ma had de hele tijd XLarge?
over Gordon hoeven we het nog niet eens te hebben!

• Topic Starter Topic Starter
Papi Chulo zei:
Ja inderdaad die gast is simpel! Een keer zo'n geintje okay, maar stelselmatig zou mij ook irriteren! wat zou je doen als ie het over je ma had de hele tijd XLarge?
over Gordon hoeven we het nog niet eens te hebben!

Dat je niet tegen grappen en grollen van een programma zoals Jensen kunt, oké. Dat je daar niet goed mee om kunt gaan en je er niet prettig bij voelt, daar kan ik wel inkomen. Maar 3 jaar depressief?? Dat kan nooit, maar dan ook nooit alleen door Jensen komen. Depressief worden hangt af van meerdere factoren, dat is nooit één ding alleen. Misschien dat de grappen de laatste druppel waren, dat kan. Maar er zijn zóveel mensen die ik vele ergere dingen heb horen zeggen...en daar hoor je dan weer niets over. Het is makkelijk om Jensen te pakken vanwege zijn imago. Beetje goedkoop allemaal, vooral als je bedenkt dat het probleem met Bassie destijds ook op een hele normale manier opgelost werd: namelijk door erover te praten. Nog altijd de beste oplossing, in plaats van zoiets radicaals. Misschien heeft ze dat geprobeerd, maar ik betwijfel het want dan had Viola Holt wel al lang en breed toegelicht dat Jensen zo'n nare man is die zelfs niet met haar erover wil praten...Denk het niet dus. Jensen is relativeren, dat wordt zo vaak gezegd! En als je niet kunt relativeren, bedenk dan dat we het hier wel over Jensen hebben en niet over Barend en van Dorp. Jensen meent het allemaal niet zo. Showbizz is showbizz, en ook hij moet kijkcijfers hebben. Net als Viola Holt aandacht moet hebben, dat blijkt maar weer...

Viola Holt kan mijn penis zuigen

Nee ik ben al wakker. Ben dit weekend niet uitgeweest, viel om 10 uur al om :D. Ja wat wil je met gemiddeld 30 uur slaap per week.

haha ja kan ook, nou ik ga lekker mijn nestje in zie jullie vanmiddag wel weer ...

Viola Holt is afgeschreven en dat weet die h**r zelf maar al te goed. Vandaar dat ze dit soort wanhoopsschoten gaat afvuren. Beetje triest imo

Dat ze zich klein laten maken door Jensen, dan ben je gewoon zwak.
Jensen is dan wel een dikke hockey-kakker, maar is wel grappig :P

Jensen is dom, Viola Holt is dom. Allebei uitzetten.

smaak verschilt...maar ik lach me vaak kapot om die gast!ok..tis wel soms cynisch en kan soms gewoon niet..maar stiekem vind je het wel leuk van binnen:D vooral die stunten met Bassie:D!!!Adriaantjeeeeeeeeeeee...Teringlijerrrr!!!:roflol:

Jose Hoebee, Robert Jensen, Gerard Joling, Gordon en Patty Brard, zet die maar op een verlaten waddeneiland ofzo. Camera erbij en je hebt weer een real life soap waar de vonken van afspringen met al die relnichten en viswijven bij mekaar. Leuk voor TV, maar ik sla even over.

Ik vind Jensen wel grappig zo af en toe...

Toen Jensen net begon, kon ik nog wel om hem lachen. Nu doorzie je veel sneller dat alles gewoon ingestudeerd is en dat hij het gesprek makkelijk kan leiden naar de grappen die eerder verzonnen zijn... Maar ja, dat is ook iets wat je op de radio toepast natuurlijk..

hertje..je avatar!!!:roflol:

Dit is voor die Viola Holt de enige mogelijkheid om nog een beetje publiciteit rondom haar te genereren..... Maarja ik vind die Jensen ook geen ruk beter, dikke langhare hockeynicht met zijn bolle rotkop, en dan dat zielige ventje dernaast met zijn strikkie. Die gozer kan beter het straatnieuws gaan verkopen ofzo, dan heeft hij tenminste een echte baan.....

Ik vind Jensen lachen. Natuurlijk is het makkelijk, maarja, wel lekker om voor het slapen nog ff te checken.

Terug
Naar boven