Fitness Seller

Jose hoebee&Viola holt willen Jensen van de buis af

Viola " cholestrol-bol" Holt... leeft die nog dan?

Soms kan ik wel lachen om die Jensen. Jammer dat het publiek om iedere zin die hij zegt gedwongen moet lachen.

Who the **** zijn Viola Holt en Jose Hoebee?? ???

;) :D

Die jensen mag van mij ook wel oprotten met z'n te suffe humor. Vooral als er op het 'lach-knopje' wordt geduwd en dat gebeurt continue. Moet je maar eens op letten. Viola zet hem op! Ik heb je rug...

squeezer zei:
Die jensen mag van mij ook wel oprotten met z'n te suffe humor. Vooral als er op het 'lach-knopje' wordt geduwd en dat gebeurt continue. Moet je maar eens op letten. Viola zet hem op! Ik heb je rug...

hahaha ja, ik vind jensen opzich wel grappig maar dat gelach!
kk irritant, de hele tijd hetzelfde gelach en soms wat anders gebracht

Het is inderdaad gemakkelijke humor van die Jensen, maar ik kan me er niet aan storen. Het is zo goedkoop dat ik er soms wel om moet lachen, maar je moet er verder niet te diep op ingaan. Trouwens, die gast heeft zich zelf er alleen maar mee, want wie neemt die man nou nog serieus? Soms probeert hij een serieus gesprek aan te gaan en dat komt echt niet realistisch over.

Alhoewel ik het belachelijk vind dat Holt hier zo'n drukte om maak hoop ik wel dat haar missie slaagt, wat een goedkope, simpele ziel die Jensen. Gevoel voor humor van hem is van een bedenkelijk niveau, de manier van presenteren te triest voor woorden en zijn interviewende kwaliteiten zorgen er voor dat mijn rol-oog reflexen op pijl blijven.

Wie is José Hoebee in godsnaam?

Die Jensen is wat mij betreft volledig door het ijs gezakt in die TV-show van hem, het is alleen maar dankzij de vaak leuke gasten dat die kijkcijfers zo hoog zijn. Ok, af en toe maakt ie nog wel een leuke grap, maar de meeste zijn echt tenenkrommend slecht, en dan nog dat applaus dat er achter gemonteerd wordt, vreselijk.

Hij kwam beter tot zn recht op de radio vind ik, maar daar is ie bijna nooit meer te horen en neemt die randdebiel van een Jan de honneurs waar.

Zelda zei:
Wie is José Hoebee in godsnaam?

Die Jensen is wat mij betreft volledig door het ijs gezakt in die TV-show van hem, het is alleen maar dankzij de vaak leuke gasten dat die kijkcijfers zo hoog zijn. Ok, af en toe maakt ie nog wel een leuke grap, maar de meeste zijn echt tenenkrommend slecht, en dan nog dat applaus dat er achter gemonteerd wordt, vreselijk.

Hij kwam beter tot zn recht op de radio vind ik, maar daar is ie bijna nooit meer te horen en neemt die randdebiel van een Jan de honneurs waar.
Jose Hoebee was een van de Luv-zangeressen. Das van vroeger, van toen Patty Brard nog enigzins normaal gedrag vertoonde. (heette de 3de niet Marga Scheidde oid?)

Terug
Naar boven