Fitness Seller

Jouw smerigste supplement

met afstand unleash v3.... heb vrijwel een hele pot weggegooid.. ging er bijna van over m'n nek..

Heeft veel tijd en moeite gekost maar het is gelukt; UNLEASH IS LEKKER! :D

Ondanks de smaak is het toch altijd een heel populair product geweest. Puur omdat de werking zo goed is. Ik denk de meest verkochte pre workout booster in Nederland. Nu in een nieuwe smaak dus helemaal onverslaanbaar :D

carnivore liquid protein!!!! :kots:

NitroCrea van XXL Nutrition moest ik de eerste keer bijna van kotsen, dronk het derna gewoon weg met glas water(had eerst halve liter aquarius nodig om de smaak te verdunnen).

Nog niet zoveel supplementen gehad eigenlijk, binnenkort eens een pre-wokout booster kopen mss :)

Nog eentje om toe te voegen: groene thee extract. Zit normaal in capsules, maar ik dacht bij het vullen van de caps eens wat te proeven met wat dextrose, liever niet dus.

gisteren bcaa poeder (zonder smaak van B&F) in water gedaan. Godver wat smerig. Vanochtend in limonade siroop gedaan. nog steeds smerig.

anadraulic state gt van lg sciences zonder twijvel, zaten ook altijd allemaal stukjes in enzo die niet weggingen hoeveel je het ook schudde.

Spul werkte prima, maar uiteindelijk de pot maar weggeven.

Olimp Massacra Episode, appelsmaak... wat een bocht zeg

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 18:39 ----------

Btw Jp8 en de PWO van Yates (Ultralife nox pump meen ik) is ook niet echt goed te versmaden..

maximize v2 van iForce . eerst vond ik hem wel lekker maar halverwege de pot moest ik bijna kokhalzen bij elke shake die ik nam bahhhhhh:p

Haha :P
ik vond die juist wel aardig, alleen moet je wel zorgen dat je er genoeg water bij hebt gedaan want anders trekt je hele gezicht samen. Goed voor de tandjes ook trouwens ;)

Maximize v2 van iforce vond ik niet slecht, wel een zoet/zure smaak maar te doen.

De oude versie van NOS ether dat was pas niet te zuipen! Wat een troep!!!

No explode was niet lekker, maar nog wel weg te krijgen.

Die Amino-xplode van Mdoubleyou was echt t vieste ooit, bah! :kots:

Vond whey van de tuinen ook niet echt geweldig! :o

Laatst bewerkt:
no xplode lemonade is zeker smerig. Ik snap niet dat ook maar iemand dit lekker kan vinden....

Visolie capsules en dan even later boeren laten.

Bcaa caps stinken ook maar je proeft die capsules toch niet.

Arginine van B&F. Jezus dat spul is volgens mij nog erger dan kattenpis..... -.-

citrulline met water, niet zozeer vies maar sjonge jonge wat is dat zuur, je hele gezicht trek bij elkaar..

Terug
Naar boven