XXL Nutrition

Jouw smerigste supplement (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vind havermout niet te vréten. Toch iedere dag in mn shake. Tis alsof je iets drinkt met gigantisch veel droog vruchtvlees en met een rotsmaak.
 
Het verbaast me dat al die mierzoete preworkouts zoveel voorbij komen! No-xplode, noxipro, supercharge, etc zijn allemaal prima te doen, desnoods met meer water!

CEE en NOX pump (de oude oranje achtige) die zijn echt niet te doen! Bij CEE had ik altijd een glas dextro klaar staan om na te spoelen!:D
 
wat doen we onszelf aan eigenlijk? kokhalsend je zooi naar binnenwerken en denken dat we er groot van worden...:(
 
Hoeveel % zou een supplement nou helpen in je training/herstel?

Ik gok toch echt maar 5% max, vooral als je je voeding in orde hebt. Pre-workouts zijn niet nodig als je met motivatie naar de gym gaat dus tjaaaa
 
Alle pwo's die ik tot nu toe heb geprobeerd (unleash, no xplode, nox pump, noxipro etc). Walgelijk. :kots:
 
Hoeveel % zou een supplement nou helpen in je training/herstel?

Ik gok toch echt maar 5% max, vooral als je je voeding in orde hebt. Pre-workouts zijn niet nodig als je met motivatie naar de gym gaat dus tjaaaa

is een DBB hysterie, we zitten elkaar gek te maken dat het allemaal werkt:)
 
nox pump van dorian yates zeker weten het goorste wat ik ooit gedronken heb :D de eerste versie dan.. weet niet of de smaak nu beter geworden is, ik durf het in ieder geval niet meer aan :p
 
verbaast me dat deze er niet bij staat: Total muscle solution van B&F shop.. vage structuur en de smaak is niet te harden... heb het 2x geprobeerd en nu staat die pot weg te rotten
 
verbaast me dat deze er niet bij staat: Total muscle solution van B&F shop.. vage structuur en de smaak is niet te harden... heb het 2x geprobeerd en nu staat die pot weg te rotten

Stuur maar naar mij toe, Ik betaal verzendkosten :)
 
Wake the Freak en Leucine. Bah.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 18:47 ----------

Geen supplement, maar droge tonijn is ook voor geen meter weg te krijgen
 
Groene thee extract.

De eerste paar seconden proeft het als een heel zwaar getrokken thee, niet eens onaangenaam. Maar daarna zwellen je smaakpapillen tot ongekende proporties en loop je nog uren met een bittere smaak in je bek.

lol @ leucine en zoete pre-workout drinks trouwens. Dat is kinderspel vergeleken met andere dingen.
 
Soja whey...wat is dat toch smerig, zelfs met melk is het niet te zuipen.
 
Unleash van XXL nutrition (gelukkig was het een sample) en NO Xplode van BSN... die was te erg...
 
http://www.sports-nutrition.nl/images/T/vyoma-Nox-Pump-Maxi-Force-groot.jpg

Deze shit heb ik verkocht op marktplaats. Echt smerigste wat ik ooit geproeft heb. Had op marktplaats erbij gezet dat het hèèrlijk smaakt! :P

Dat mensen dat kopen op marktplaats....mafkezen imo.

Zou persoonlijk nooit voeding of sups kopen 2e hands.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 21:16 ----------

De oude NOS Ether vond ik echt vreselijk, de geur alleen al van citroen gecombineerd met peper of iets dergelijks. Vreselijk. Ik ben erg benieuwd of de nieuwe smaak beter zal zijn.

-Vincent

ha ha ja die was niet echt lekker, ik kreeg het nog wel weg maar mijn neef kon het echt niet naar binnen krijgen.
 
Dat mensen dat kopen op marktplaats....mafkezen imo.

Zou persoonlijk nooit voeding of sups kopen 2e hands.


Had er paar van gebruikt. Maar het zijn van die aluminium zakjes met poeder er in. Ik had er duidelijk fotos van gemaakt en ook de t.h.t. datum goed laten zien. Het was niet zo dat het een potje was ofzo.
 
result was zwaar ranzig en vond crack (Orange) ook echt goor...
 
Back
Naar boven