XXL Nutrition

juiced up mel gibson op weg naar de set van expendables 3.

Tja hij gaat 'the bad guy' spelen, dus dan moet je er ook wel een beetje geloofwaardig uitzien, zeker aangezien Jean-Claude Van Damme de vorige was :)
JC is nou niet echt geloofwaardig te noemen. Als ik snuivende tuinkabouters wil zien ga ik wel naar de voorstelling van sneeuwwitje kijken.

heb je het nu over van damme of gibson :P?
Beide bazen maar 1 ervan is A ster :P

ligt het aan de foto, of traint hij zn schouders niet/amper?

ligt het aan de foto, of traint hij zn schouders niet/amper?

durf dat in zn gezicht te zeggen...:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 13:43 ----------

hij heeft trouwens gewoon zieke triceps, kijk die dingen dan! me jelly

de bad guy spelen is wel iets voor hem

'die Juden sind Schuld an allen Kriegen in dieser Welt, they will never take our freedom, aaaAAAARGH !!!' en daarop enkele wijven in elkaar timmeren...

wordt vast een goeie film :cool:

haha mee eens! Ik verwacht dat mel gibson nog wel in wat vermakelijke films zal spelen.

Jammer om te zien dat tegenwoordig elke randdebiel... aan de juice gaat, om er vervolgens veel beter uit te zien. Dat schijnt tegenwoordig de mode te zijn. :(

Zonder 'hulpmiddelen' proberen ze het niet eens of zijn hard gefaald. Triest.

Is ook normaal geworden voor acteurs tegenwoordig. In zo'n beetje elke film van de laatste tijd heeft het main character wel abs en buffed armen zodra het shirt uit moet. Was in films uit de jaren 90 wel anders.

Is ook normaal geworden voor acteurs tegenwoordig. In zo'n beetje elke film van de laatste tijd heeft het main character wel abs en buffed armen zodra het shirt uit moet. Was in films uit de jaren 90 wel anders.

Robert de niro in cape fear was ook al behoorlijk buff. Pastte ook goed bij personage dat ie speelde.

Hangt beetje van het type acteur af of ie het nodig heeft en of het überhaupt past.
Kijk naar tobey maguire, nog steeds een loserige uitstraling imo als ie gespierd zou zijn, evenals frodo baggins :D

Robert de niro in cape fear was ook al behoorlijk buff. Pastte ook goed bij personage dat ie speelde.

Hangt beetje van het type acteur af of ie het nodig heeft en of het überhaupt past.
Kijk naar tobey maguire, nog steeds een loserige uitstraling imo als ie gespierd zou zijn, evenals frodo baggins :D

Klopt, maar tegenwoordig hoeft het niet eens echt meer het personage te passen. Wat je ook ziet bij series als Community bijvoorbeeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook al niet meer echt vergelijkbaar qua looks met wat je nu ziet bij veel acteurs als Daniel Craig, Brad Pitt, Colin Ferrel, Ryan Gosling, Gerard Butler, Tom Cruise enz. Er is zijn nauwelijks nog goedbetaalde acteurs die er middelmatig uitzien qua fysiek.

Vind ik jammer (indien aan de illegale middelen). Geeft een verkeerd beeld naar de kijkers toe, die denken dat spieren opbouwen heel gemakkelijk en snel gaat, wat dus vies tegen gaat vallen. De kans bestaat dat ze ook naar de AAS grijpen, en ook omdat het 'normaal / de standaard' aan het worden is.

Look at Mel's gunz. Those are 2 'Lethal Weapons!'

Snap je 'm? He he he?

Terug
Naar boven