AndroidHealthClinic

juiced up mel gibson op weg naar de set van expendables 3.

Ach. Al die acteurs halen een streeflichaam na een zogenaamde "bootcamp" van een half jaartje max. Wie gelooft die mensen? Dat je op zo korte tijd dat kan halen.

Net zoals die Matthias Schoenaerts (Belgisch acteur) in de film rundskop. In alle blaadjes blazen over hoe hij dat natuurlijk haalde. Jup en een paar maand later de helft er af. Hij trainde in een beruchte gym in het Antwerpse.

Hij stond niet zo gigantisch in die film, verre van, maar als je zijn natuurlijke staat ziet... Sure.

Ik verbaas me altijd over het grote aantal naïeve kloten die zulke "naturals" geloven.

Die kerel heeft rond een half miljard aan vermogen. Zo'n kuurtje kan er dan wel vanaf.

Zie niet helemaal waarom er meteen juice word geroepen ( al is het niet raar voor een acteur met genoeg geld etc)

Kijkend naar de foto die wazzup posste is het duidelijk te zien dat er massa op zit, verder vertekend de positie van de armen de vergeljking.arm is geproneerd en er hangt een last aan. Foto van OP is licht gesupineerd en hij tilt een tas.

Vetpercentage wat omlaag, paar maanden in de gym met zeer waarschijnlijk een verdomd goede PT en genoeg geld om lekker te eten. Tadaa huidig fysiek.

hij is al 57, heeft er nooit echt heel gespierd bij gestaan, lijkt qua lichaamstype/bouw wel makkelijk gespierd te worden... maar hij is op late leeftijd wel erg snel groot aan het worden, vandaar dat veel mensen gelijk aas denken :)

tumblr_lqifctOP6t1qeglz0o1_500.gif

• Like
Waarderingen: Tsn
Hij zei tegen mij dat hij enkel creatine gebruikte.

• Like
Mel is altijd al een man's man geweest. Aardig brede bouw en heeft altijd een flink stel onderarmen gehad. Isn't that right sugartits?

• Like
Terug
Naar boven