willis
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste forum genoten,
Ik zit met een grote twijfel hoe ik mijn schema ga inrichten en hoe ik het beste processie kan maken in massa
Hier het gebruikelijke doel van mijn training
Zoals jullie dus weten is de bedoeling van mijn training om dus echt massa aan te leggen.
Ik hoor en lees verschillende schemas van upperbody/ lowerbody van split schema tot upper/lower en core.
Mijn gewicht is 77 KG 11,2%BF en ben 1,91M
Ik zou dus graag willen weten wat de beste methode is,.
Zelf dacht ik aan
Dag 1 Borst Schouders
Dag 2 Rug
Dag 3 Benen/ core
Dag 4 Armen
Deze 4 dagen kunnen dan worden verspreid over de week, ik zou graag willen weten wat jullie hier aanraden.
Zelf weet ik voldoende oefeningen per spiergroep alleen weet ik niet was juist is voor een 18 jarige die massa wilt maken.
Wat is de juiste rep range 8-12? en dan 85% van 1rm ??
Mijn voeding is voldoende krijg genoeg eiwitten en koolhydraten binnen dus dat zit wel juist.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Bedankt alvast
William
Ik zit met een grote twijfel hoe ik mijn schema ga inrichten en hoe ik het beste processie kan maken in massa
Hier het gebruikelijke doel van mijn training
- Hoelang je traint
vroeger gesport in de sportschool ervaring met oefeningen maar begin weer opnieuw - Wat je doel is
- Echt massa te vergroten en beetje kracht erbij
- Waar je prioriteiten liggen
- Rug/schouders/kuiten en beetje armen
- Beschikbare apparatuur
Vrijwel alles, redelijk uitgebreide gym - Beschikbare tijd
Zoals jullie dus weten is de bedoeling van mijn training om dus echt massa aan te leggen.
Ik hoor en lees verschillende schemas van upperbody/ lowerbody van split schema tot upper/lower en core.
Mijn gewicht is 77 KG 11,2%BF en ben 1,91M
Ik zou dus graag willen weten wat de beste methode is,.
Zelf dacht ik aan
Dag 1 Borst Schouders
Dag 2 Rug
Dag 3 Benen/ core
Dag 4 Armen
Deze 4 dagen kunnen dan worden verspreid over de week, ik zou graag willen weten wat jullie hier aanraden.
Zelf weet ik voldoende oefeningen per spiergroep alleen weet ik niet was juist is voor een 18 jarige die massa wilt maken.
Wat is de juiste rep range 8-12? en dan 85% van 1rm ??
Mijn voeding is voldoende krijg genoeg eiwitten en koolhydraten binnen dus dat zit wel juist.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Bedankt alvast
William