Fitness Seller

Jullie meening!

jackboy

Cool Novice
Waardering
1
Reking gehouden dat de halfwaarde tijd van Anavar 8 / 9 uur is
Zouden jullie dat 50 / 60mg verdelen om bijvoorbeeld:
8 uur in de ochtend
16 uur in de middag
00 uur in de avond
Of alles toch ineens pakken en iedere dag op het zelfde tijdstip al je tabs innemen.....

had beide meningen al vaak voorbij zien komen en ben benieuwd hoe jullie het doen en waarom?

Grtzz

8 uur in de ochtend
16 uur in de middag
00 uur in de avond
Of alles toch ineens pakken en iedere dag op het zelfde tijdstip al je tabs innemen.....

had beide meningen al vaak voorbij zien komen en ben benieuwd hoe jullie het doen en waarom?

Grtzz

Gewoon 2 x daags innemen smorgens en voor de training.

8 uur in de ochtend
16 uur in de middag
00 uur in de avond

Grtzz

60 mg verdelen over 3 doseringen, maar dat is mijn mening;)

Ik heb wel eens een studie gezien waarin een dosis dianabol (5x 10mg) evenredig over de dag werd verdeelt. Bleek dat de lever genoeg tijd had om die dianabol haast helemaal af te breken als je de dosis verdeelt. de testpersonen die de dosis in 1x namen hadden veel betere resultaten. waarschijnlijk omdat de lever volledig bezet was en dus meer werkzame stof door moest laten..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel eens een studie gezien waarin een dosis dianabol (5x 10mg) evenredig over de dag werd verdeelt. Bleek dat de lever genoeg tijd had om die dianabol haast helemaal af te breken als je de dosis verdeelt. de testpersonen die de dosis in 1x namen hadden veel betere resultaten. waarschijnlijk omdat de lever volledig bezet was en dus meer werkzame stof door moest laten..

Ja. Dat heb ik dus ook eens gelezen.
Daarom vraag ik me nu af wat je het beste kan doen....
Gezien de halfwaarde tijd zo je denken aan om de 8 uur
Maar gezien de afbraak zou je zeggen alles in eens.....
Ben benieuwd hoe de andere hier over denken...

Ik zou gewoon 2x 30 pakken.. bedenk me namelijk net, ondanks die studie, dat er genoeg vrouwen zijn die var op 30mg pakken en er resultaten mee behalen..

Kan natuurlijk ook zijn dat wij als mannen gewoon weer veel betere vitale organen hebben..

Hoe gaat het met je trt Phil ?

van de wiki over dbol:

Er moeten echter een paar opmerkingen gemaakt worden. Niet iedereen hoeft nu de dosis te spreiden in meerdere porties. Allereerst moet men rekening houden met een iets verminderde werkzaamheid, als gevolg van twee kenmerken. De eerste is dat de totale hoeveelheid in kleinere porties naar de lever gestuurd wordt, terwijl de lever per portie hetzelfde deel metaboliseert. Procentueel betekend dat, dat er dagelijks minder methandienon doorkomt. Het tweede is dat de piek-niveaus niet zo hoog zullen zijn, aangezien er niet in één keer een hoge dosis genomen wordt. Deze twee feiten laten niet toe dat men de meerdere doseringen zomaar aan iedereen kan aanbevelen. Gebruikers die matige tot lage doseringen nemen, in een kuur met alleen maar Dianabol, kunnen waarschijnlijk het best kiezen voor één enkele dosis in de ochtend. Dit bezorgd hen een hoger piek-niveau en meer overleving van de ingenomen dosis. Dit zorgt er ook voor, door de korte halfwaardetijd, dat de drug uit het lichaam is, alvorens het lichaam de hoogste hoeveelheid natuurlijke testosteron produceert, namelijk tijdens de vroege uren van de nacht. Gecombineerd met de relatief lichte invloed op de androgeen-receptor, moet een gebruiker een goed deel van de gewonnen spiermassa kunnen behouden bij het gebruik van Clomid en/of Nolvadex in de nakuur. Voor gebruikers die het middel samen met iets anders gebruiken, meestal injecteerbare steroïden, lijkt het erop dat verdelen in twee doseringen de beste optie is. Wanneer men meer dan 40 mg per dag neemt, misschien zelfs in drie.

lijkt mij aannemelijk dat hier hetzelfde geld bij anavar

1/3e van Anavar pis je gewoon weer uit, de afbraak is dus sowieso al een stuk lager.

• Topic Starter Topic Starter
Ja het dus gewoon verdelen in 2 keer
1 keer smorgens net als je wakker bent
en 1 keer voor het training of anders rond de klok van 20 uur

in 2x doen.
Smorgens met ontbijt en dan 1uur voor de training (savands)

Terug
Naar boven