XXL Nutrition

Winstrol inname

• Topic Starter Topic Starter
Maar ben eruit

Alle 3 uurtje voor de training ga ik aanhouden

Voel me niet aangevallen hoor :engel::wave2:

Zoals jij zegt had ik het vanochtend ook gedaan
En gister deed ik 2 om 10 uur sochtends en 1 om 5 uur smiddags

Maar wat ik zeg als het 4 tabs zouden zijn deed ik wel 2 sochtends 2 savonds.
Het dilemma ontstond gewoon omdat het er 3 zijn per dag

haha okee dan is het goed

helemaal top ! hoop dat je kuur wat gaat brengen !
als je klaar bent met je kuur anders even je gains hier neerzetten is miss wel leuk :D

Ik denk dat het in de praktijk geen bal uitmaakt wanneer je het neemt.
In theorie zou het beter zijn om alles voor de training in te nemen, maar zou dit echt merkbare/meetbare verschillen opleveren?

In 2,5 week? Dat lijkt me sterk van een paar Winnie tabs.. BRB ff Winnie innemen.

2 KG aankomen en 4 % dalen in vetpercentage?
Grapje zeker?

I kid you not..
Ik weet na +/- 10 jaar trainen echt wel wat voor progressie ik boek.
Ik ben beter te spreken over die 2,5 week winstrol, dan over mijn blast/cruise/blast met kickstart win + 500 tet en later 400 tren, 750 test....
Maar achteraf had ik gewoon een flut merk, en die winny was gewoon super goed.. + ik heb die 2,5 week elke dag bijna 4 uur getraind, om de dag upper body > lower body.

Dat zou in de situatie die jij schets neerkomen op 2kg VVM ongeveer per week... Dat gaat niet gebeuren met Eem paar Winnie tabs maat. Ik geloof best dat je een goeie ervaring heb ermee, maar dat resultaat in 2,5 aint gonna happen.

I kid you not..
Ik weet na +/- 10 jaar trainen echt wel wat voor progressie ik boek.
Ik ben beter te spreken over die 2,5 week winstrol, dan over mijn blast/cruise/blast met kickstart win + 500 tet en later 400 tren, 750 test....
Maar achteraf had ik gewoon een flut merk, en die winny was gewoon super goed.. + ik heb die 2,5 week elke dag bijna 4 uur getraind, om de dag upper body > lower body.

klinkt stom ect maar ik hoorde via iemand in de gym het volgende.

die persoon uit de gym over iemand anders

'' ja hij kwam dus 10kg aan op winstrol only, daarna deed hij een test kuur en viel heel erg tegen, later weer winstrol en daar ging hij heel hard op''
ik ''ja geloof je het zelf man, daar kan toch niets van kloppen ''
hij '' hij heeft het onderzocht en had het over dat een op de 50 mensen een gen heeft wat heel goed met winstrol samen werkt en daardoor dus extreem op gainen ''

weet jij hier als super winstrol gainer iets meer over?

als je zulke resultaten boekt op winstrol neem ik wel aan dat je nooit meer een kuur zonder doet ?

Winstrol werkt 9 tot max 12u. Dus mensen die denken alles in 1 keer in te nemen zitten na die tijd met geen winstrol meer in hun systeem en een eigen lage testosteron waarde tot de volgende inname. Lijkt me niet echt productief kuren.

En anderen die denken dat voor een training (alles) innemen beter gaat werken begrijpen niet hoe aas werken. Ik begrijp dan wel de slechte resultaten van sommigen.

2 KG aankomen en 4 % dalen in vetpercentage?
Grapje zeker?
klinkt stom ect maar ik hoorde via iemand in de gym het volgende.

die persoon uit de gym over iemand anders

'' ja hij kwam dus 10kg aan op winstrol only, daarna deed hij een test kuur en viel heel erg tegen, later weer winstrol en daar ging hij heel hard op''
ik ''ja geloof je het zelf man, daar kan toch niets van kloppen ''
hij '' hij heeft het onderzocht en had het over dat een op de 50 mensen een gen heeft wat heel goed met winstrol samen werkt en daardoor dus extreem op gainen ''

weet jij hier als super winstrol gainer iets meer over?

als je zulke resultaten boekt op winstrol neem ik wel aan dat je nooit meer een kuur zonder doet ?

Hahaha "super winstrol gainer"

Nou, de eerste keer winstrol als kickstart was een ander merk en daar merkte ik niet veel boeiends van qua gainz, wel de look merkte ik duidelijk.
Maar had wel flinke backpumps en pijnlijke gewrichten.

De tweede keer dat ik het nam, was omdat ik in een hele korte tijd m'n shape moest omgooien, maar ik had vlak daarvoor al lang gekuurd, dus ik kon het me niet permitteren om een volledige kuur te doen.
Daarom koos ik voor winstrol, en 2,5 week.
Ook koos ik voor die korte tijd omdat ik de eerste keer merkte dat die backpump en gewrichtspijn ongeveer na 2 weken begon op te spelen.
Dus ik dacht: fast in, fast out, net die sides dodgen, en dat lukte me ook.
Tweede keer winstrol was van een heel goed merk en dat verschil voelde ik heel duidelijk.

Geen idee of ik een goede winstrol responder zou zijn, of dat het gewoon het merk was en de extra efford die ik die periode erin had gestopt.
Zou ik misschien ooit nog eens moeten uitvinden voor mezelf nadat ik m'n volgende kuurtjes planning afgerond heb.
(Iedereen respond net iets anders op bepaalde aas, dus ik zou het niet gek vinden als dat ook zo was met winstrol.. helaas heb ik erg veel backpumps van aas als tren en winstrol, anders zou de keuze makkelijk zijn geweest)
Volgens mij is Lee Priest ook een sterke responder op winstrol.
Hij claimt bijna alleen maar winstrol te hebben gebruikt.. of het waar is is een tweede... (ik vond hem altijd wel betrouwbaar overkomen).

Laatst bewerkt:
Dat zou in de situatie die jij schets neerkomen op 2kg VVM ongeveer per week... Dat gaat niet gebeuren met Eem paar Winnie tabs maat. Ik geloof best dat je een goeie ervaring heb ermee, maar dat resultaat in 2,5 aint gonna happen.
Ik kan er niks anders van maken... ik heb me voor en na die 2,5 week gemeten (5 punt meting die 4 keer per keer word uitgevoerd).
Maar goed, het maakt verder niet uit of je het gelooft :)

Winstrol is anaboler dan meeste mensen denken als je dit op een goede manier gebruikt. Zelfde voor anavar wat de voorkeur heeft gezien er minder kans is op gewrichten last.

Androgenen geloof het of niet hebben we een stimulerende werking op de vetverbranding. Oestrogeen doet het omgekeerde. Dus met een goed voedingsschema kan een sterke daling in vet% verwezenlijkt worden zonder daling in gewicht en sommige gevallen een stijging. Groot deel persoonsafhankelijk. Sommigen reageren gewoon sterker op deze effecten.

• Topic Starter Topic Starter
Het is een mooi topic geworden met open discussies.

Hier kunnen mensen wel van leren denk!
Bedankt allen

's Nachts opstaan om te eten?
Ik leer iedere keer weer meer hier.

Jay culter stond ook snachts op, tis maar net wat je ervoor over hebt?

En ten tweede ik heb altijd snachts honger, ookal als ik mijn eten binnen heb voor die dag. En sochtends moet ik meteen eten anders heb ik gewoon meteen last van mijn maag.

Jay culter stond ook snachts op, tis maar net wat je ervoor over hebt?

En ten tweede ik heb altijd snachts honger, ookal als ik mijn eten binnen heb voor die dag. En sochtends moet ik meteen eten anders heb ik gewoon meteen last van mijn maag.

Dat je anders honger hebt, kan ik me voorstellen.
Maar je hoeft echt niet 's nachts te eten om een beter resultaat te behalen.
Dat gaat dan weer ten koste van je rust.

Jay Cutler als voorbeeld nemen zegt niks natuurlijk.
Niet lullig bedoeld hoor.
Maar Arnold Schwarzenegger deed 7 oefeningen biceps bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
@Cools,

Ik dacht dat wanneer je winny only pakt, alles in 1x de voorkeur zou krijgen. Wanneer je het stackt verdelen over bijv ochtend en ca. 8u later (of pre WO) maar dat is eigenlijk niet juist? Hoe zou jij dat doen dan?

@Cools,

Ik dacht dat wanneer je winny only pakt, alles in 1x de voorkeur zou krijgen. Wanneer je het stackt verdelen over bijv ochtend en ca. 8u later (of pre WO) maar dat is eigenlijk niet juist? Hoe zou jij dat doen dan?

Bij inname alles in 1x ga je helft van de dag in een zeer katabole toestand zitten. Bij 3x daagse inname gelijkmatig verspreid ga je de beste effectiviteit krijgen.

@Cools,

Cools kennende zou hij het helemaal niet doen :p

hoe de neuq moet je trouwens quoten op het vernieuwde forum ???

aha.. ik dacht dat dat niet de juiste manier was ivm afbraak door de lever (deze is toch steeds constant bij iedere keer dat je de tabs neemt en dus niet eenmalig over een bepaalde dosis?)

var en winny zijn nagenoeg even anabool toch?

hoe de neuq moet je trouwens quoten op het vernieuwde forum ???

aha.. ik dacht dat dat niet de juiste manier was ivm afbraak door de lever (deze is toch steeds constant bij iedere keer dat je de tabs neemt en dus niet eenmalig over een bepaalde dosis?)

var en winny zijn nagenoeg even anabool toch?

Op reageer hier links onder klikken ;)

Directe afbraak door de lever wordt sterk beperkt door de alkylatie, maar metabolisatie verloopt zelfde los van hoeveel je per keer neemt. Bij een enkele inname ga je een hogere waarde gedurende enkele uren verkrijgen, maar de bedoeling is een constante waarde te verkrijgen net zoals bij injects.

Winstrol en anavar zijn idd gelijkend anabool alleen zijn er minder klachten ivm gewrichten bij anavar.

Gewoon door 3 delen is het makkelijkste in dit geval en hou je je waardes enigszins constant.
Van alles voor de training nemen heb ik persoonlijk nog nooit een boost o.i.d. gevoelt dus daar zie ik het nut niet van in.

Terug
Naar boven