Greenmonkey
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 343
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voel me niet aangevallen hoor
Zoals jij zegt had ik het vanochtend ook gedaan
En gister deed ik 2 om 10 uur sochtends en 1 om 5 uur smiddags
Maar wat ik zeg als het 4 tabs zouden zijn deed ik wel 2 sochtends 2 savonds.
Het dilemma ontstond gewoon omdat het er 3 zijn per dag

In 2,5 week? Dat lijkt me sterk van een paar Winnie tabs.. BRB ff Winnie innemen.
2 KG aankomen en 4 % dalen in vetpercentage?
Grapje zeker?
I kid you not..
Ik weet na +/- 10 jaar trainen echt wel wat voor progressie ik boek.
Ik ben beter te spreken over die 2,5 week winstrol, dan over mijn blast/cruise/blast met kickstart win + 500 tet en later 400 tren, 750 test....
Maar achteraf had ik gewoon een flut merk, en die winny was gewoon super goed.. + ik heb die 2,5 week elke dag bijna 4 uur getraind, om de dag upper body > lower body.
2 KG aankomen en 4 % dalen in vetpercentage?
Grapje zeker?
klinkt stom ect maar ik hoorde via iemand in de gym het volgende.
die persoon uit de gym over iemand anders
'' ja hij kwam dus 10kg aan op winstrol only, daarna deed hij een test kuur en viel heel erg tegen, later weer winstrol en daar ging hij heel hard op''
ik ''ja geloof je het zelf man, daar kan toch niets van kloppen ''
hij '' hij heeft het onderzocht en had het over dat een op de 50 mensen een gen heeft wat heel goed met winstrol samen werkt en daardoor dus extreem op gainen ''
weet jij hier als super winstrol gainer iets meer over?
als je zulke resultaten boekt op winstrol neem ik wel aan dat je nooit meer een kuur zonder doet ?
Ik kan er niks anders van maken... ik heb me voor en na die 2,5 week gemeten (5 punt meting die 4 keer per keer word uitgevoerd).Dat zou in de situatie die jij schets neerkomen op 2kg VVM ongeveer per week... Dat gaat niet gebeuren met Eem paar Winnie tabs maat. Ik geloof best dat je een goeie ervaring heb ermee, maar dat resultaat in 2,5 aint gonna happen.

's Nachts opstaan om te eten?
Ik leer iedere keer weer meer hier.
Jay culter stond ook snachts op, tis maar net wat je ervoor over hebt?
En ten tweede ik heb altijd snachts honger, ookal als ik mijn eten binnen heb voor die dag. En sochtends moet ik meteen eten anders heb ik gewoon meteen last van mijn maag.
@Cools,
Ik dacht dat wanneer je winny only pakt, alles in 1x de voorkeur zou krijgen. Wanneer je het stackt verdelen over bijv ochtend en ca. 8u later (of pre WO) maar dat is eigenlijk niet juist? Hoe zou jij dat doen dan?
@Cools,
Ik dacht dat wanneer je winny only pakt, alles in 1x de voorkeur zou krijgen. Wanneer je het stackt verdelen over bijv ochtend en ca. 8u later (of pre WO) maar dat is eigenlijk niet juist? Hoe zou jij dat doen dan?

Zou eerder voor anavar gaan en eigenlijk het sowieso niet doen.hoe de neuq moet je trouwens quoten op het vernieuwde forum
aha.. ik dacht dat dat niet de juiste manier was ivm afbraak door de lever (deze is toch steeds constant bij iedere keer dat je de tabs neemt en dus niet eenmalig over een bepaalde dosis?)
var en winny zijn nagenoeg even anabool toch?