Fitness Seller

Jullie mening en ervaring

heydar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
60kg
Ik ben 16 jaar en ik ben 1.79 en weeg 60 kilo. Ik ben pas begonnen met trainen samen met een vriend en ik heb natuurlijk geen ervaring met spiergroepen trainen en me doel is om er zo gespierd mogelijk uit te zien...

Ik train namelijk maandag ( Biceps-Triceps 100x 5kilo halter) en dinsdag ( Borst 100x 5 kilo zijkant borst en bovenborst gedeelte)
En de woensdag gebruik ik om buikoefeningen te doen...

Is zo'n ''schema'' eigenlijk wel voldoende of raden jullie me wat beters aan? Ik hoop op jullie mening en ervaring!!

Laatst bewerkt:
Is zo'n ''schema'' eigenlijk wel voldoende of raden jullie me wat beters aan? Ik hoop op jullie mening en ervaring!!

Nee,

je schema is 100% ruk.

- wordt lid van een sportschool
- ga een rippetoe of starting strenght schema volgen
- voedingsschemamaken en je eraan houden

alleen dan zul je ergens komen

Ik train namelijk maandag ( Biceps-Triceps 100x 5kilo halter) en dinsdag ( Borst 100x 5 kilo zijkant borst en bovenborst gedeelte)

ik lag plat, na 100x5kg xD
euhm, kzou je schema wille verbeteren, maar eigenlijk heb je geen schema

hier is als voorbeeld het schema van Big T
[Link niet meer beschikbaar]
hier is nog een link naar een beginner full body schema, weer van Big T
http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-startende-kinderen-tieners-vrouwen-148533/

Prima schema, maar draai 100 en 5 om: 5x 100kg
:trollface:

Ik ben 16 jaar en ik ben 1.79 en weeg 60 kilo. Ik ben pas begonnen met trainen samen met een vriend en ik heb natuurlijk geen ervaring met spiergroepen trainen en me doel is om er zo gespierd mogelijk uit te zien...

Wat jij doet heet niet trainen. Dat heet "ik doe maar wat".

Helaas is de "ik doe maar wat" methode niet effectief om gespierd te worden... sterker nog, 100 herhalingne doen denk ik dat dat amper effect heeft op je spiermassa.
STICIES lezen.

xD Wtf...

Ja.. idd.. 100 herhalingen xD op 5kg.. krijg je alleen maar uithouding van en je word er moe van uiteindelijk xD Verder niets..
Van het opblazen van een luchtbed bereik je nog meer XD HAHA

Raak je wel eens de tel kwijt als je bezig bent?

OT: mega slecht schema. Lees de stickies en maar een mooi full body workout ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik had al bijgeschreven dat ik geen ervaring heb. Ik ben dus ook net begonnen dusja xd

Maarja heeft er iemand een complete verbetering waar ik iets aan heb...???

Het is niet zozeer een bash naar je toe hoor :) maar om dit soort dingen te horen als mensen die er wat meer vanaf weten, is het af en toe te grappig om te zien wat mensen ervan bakken als ze net beginnen :)

Verder is het prima dat je je aanmeld op een forum, dat getuigt wel van enige intelligentie en motivatie dat je het op de goede manier wilt aanpakken..

Maar wat je echt ff moet doen, is de sticky posts lezen hier en rondom het forum, daar kan je onwijs veel in vinden en hoeven wij geen heel schema te maken voor je :)

Als je dat doet, en iets volgt en daarmee aan de slag gaat, en dan problemen ondervind of vragen hebt, stel ze dan gerust :)
We willen vaak eerst zien dat degene die ervoor wil werken, daadwerkelijk ook eerst zelf er iets voor doet tot die tegen een struikelblok aan komt :)

Lees even de stickies etc, kom je er niet uit stel nog eens je vraag.. en post ff de links van de stickies die je gelezen hebt :)
Het begint altijd bij jezelf :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik snap het wel man...ik heb net dus ook gelijk ingeschreven bij een sportschool Basic Fit zodat ik gebruik kan maken van betere apparaten enzo...

Ik ga vanavond door het forum kijken en als ik wat beters te melden heb dan doe ik dat gelijk!:D

Goed plan! Je hebt nu al mijn respect te pakken :) Nu nog doorzetten :)

oh en als je een voedingsschema maakt denk er aan:
kc =/= kj
die fout maakte ik en het begin :p
kheb er toch een week overgdn voor ik doorhad, data nie kon xD

Terug
Naar boven