Fitness Seller

Jullie mening en ervaring

heydar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
60kg
Ik ben 16 jaar en ik ben 1.79 en weeg 60 kilo. Ik ben pas begonnen met trainen samen met een vriend en ik heb natuurlijk geen ervaring met spiergroepen trainen en me doel is om er zo gespierd mogelijk uit te zien...

Ik train namelijk maandag ( Biceps-Triceps 100x 5kilo halter) en dinsdag ( Borst 100x 5 kilo zijkant borst en bovenborst gedeelte)
En de woensdag gebruik ik om buikoefeningen te doen...

Is zo'n ''schema'' eigenlijk wel voldoende of raden jullie me wat beters aan? Ik hoop op jullie mening en ervaring!!

Laatst bewerkt:
Is zo'n ''schema'' eigenlijk wel voldoende of raden jullie me wat beters aan? Ik hoop op jullie mening en ervaring!!

Nee,

je schema is 100% ruk.

- wordt lid van een sportschool
- ga een rippetoe of starting strenght schema volgen
- voedingsschemamaken en je eraan houden

alleen dan zul je ergens komen

Ik train namelijk maandag ( Biceps-Triceps 100x 5kilo halter) en dinsdag ( Borst 100x 5 kilo zijkant borst en bovenborst gedeelte)

ik lag plat, na 100x5kg xD
euhm, kzou je schema wille verbeteren, maar eigenlijk heb je geen schema

hier is als voorbeeld het schema van Big T
[Link niet meer beschikbaar]
hier is nog een link naar een beginner full body schema, weer van Big T
http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-startende-kinderen-tieners-vrouwen-148533/

Prima schema, maar draai 100 en 5 om: 5x 100kg
:trollface:

Ik ben 16 jaar en ik ben 1.79 en weeg 60 kilo. Ik ben pas begonnen met trainen samen met een vriend en ik heb natuurlijk geen ervaring met spiergroepen trainen en me doel is om er zo gespierd mogelijk uit te zien...

Wat jij doet heet niet trainen. Dat heet "ik doe maar wat".

Helaas is de "ik doe maar wat" methode niet effectief om gespierd te worden... sterker nog, 100 herhalingne doen denk ik dat dat amper effect heeft op je spiermassa.
STICIES lezen.

xD Wtf...