streetdisciple
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Beste dbb'ers,
Ik heb jullie mening en hulp nodig over dieet van Lyle Mcdonald.
begin dit jaar wou ik met IF beginnen en ik had een logje gemaakt om alles bij te houden, maar mn dochter werd ziek en heb toen nix gedaan. Nu mijn dochter klaar is met de behandeling wil ik beginnen met een dieet. ik heb ud 2.0 gelezen en sprak mij aan.
Mijn stats: 87kg 170cm en vet percentage is denk ik tussen 16 en 18%, maar weet ik niet zeker. (bekijk foto)
dieet ziet er als volgt uit:
maandag tot woensdag 50% van onderhoud eten. (1500kcal)
donderdag voor het trainen eet je zelfde als ma tot woe.
donderdag na trainen + vrijdag beginnen met carbloaden tot 200% caloriebehoeften. (6000 kcal)
za + zo eet je -20% van onderhoud (2400kcal).
Training:
ma + di fullbody depletion training. 3 x 15
woe rust
do fullbody tension training. 3 x 12
vrij rust
za fullbody. 3 x 6
zo rust.
Ik heb gelezen dat als je dieet + training goed en strikt volgt dat je een heel nette resultaat haalt.
Is het iets voor mij?
Graag jullie mening, hulp en advies!!!
Ik heb jullie mening en hulp nodig over dieet van Lyle Mcdonald.
begin dit jaar wou ik met IF beginnen en ik had een logje gemaakt om alles bij te houden, maar mn dochter werd ziek en heb toen nix gedaan. Nu mijn dochter klaar is met de behandeling wil ik beginnen met een dieet. ik heb ud 2.0 gelezen en sprak mij aan.
Mijn stats: 87kg 170cm en vet percentage is denk ik tussen 16 en 18%, maar weet ik niet zeker. (bekijk foto)
dieet ziet er als volgt uit:
maandag tot woensdag 50% van onderhoud eten. (1500kcal)
donderdag voor het trainen eet je zelfde als ma tot woe.
donderdag na trainen + vrijdag beginnen met carbloaden tot 200% caloriebehoeften. (6000 kcal)
za + zo eet je -20% van onderhoud (2400kcal).
Training:
ma + di fullbody depletion training. 3 x 15
woe rust
do fullbody tension training. 3 x 12
vrij rust
za fullbody. 3 x 6
zo rust.
Ik heb gelezen dat als je dieet + training goed en strikt volgt dat je een heel nette resultaat haalt.
Is het iets voor mij?
Graag jullie mening, hulp en advies!!!