beste leden ik ben pas lid van dit forum
dus ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe alles
werkt.. ben een jonge van 22 jaar train zon 5 jaar
fanatiek heb anderhalf jaar geleden een kuurtje met
test enanth. + deca gedaan van 10 weke was goed bevallen
zeker kwa kracht en kwam de nodige kilo's bij ik vond het toen allemaal
leuk om wat zwaarder te wege nu ben ik liever wat droger ben 4 maande gelede dus begonne met veel cardio en goed ete ben van de 91,5 naar
de 83,4 gegaan(1meter85) ben dus een stuk droger geworden nou zit ik tog te denken aan een kuur van tren met sust.
dit wil ik wel in combinatie blijve doen met mn cardio om mijn vetpercentage zo laag mogelijk te houden of is dit volgens jullie haast
onmogelijk met deze kuur mijn dosering wil ik houden op 400mg tren+500mg sust. en dat voor ongv 6 a 8 weke zou graag jullie mening willen wete groetjes
dus ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe alles
werkt.. ben een jonge van 22 jaar train zon 5 jaar
fanatiek heb anderhalf jaar geleden een kuurtje met
test enanth. + deca gedaan van 10 weke was goed bevallen
zeker kwa kracht en kwam de nodige kilo's bij ik vond het toen allemaal
leuk om wat zwaarder te wege nu ben ik liever wat droger ben 4 maande gelede dus begonne met veel cardio en goed ete ben van de 91,5 naar
de 83,4 gegaan(1meter85) ben dus een stuk droger geworden nou zit ik tog te denken aan een kuur van tren met sust.
dit wil ik wel in combinatie blijve doen met mn cardio om mijn vetpercentage zo laag mogelijk te houden of is dit volgens jullie haast
onmogelijk met deze kuur mijn dosering wil ik houden op 400mg tren+500mg sust. en dat voor ongv 6 a 8 weke zou graag jullie mening willen wete groetjes