MuscleMeat

jullie mening

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
440
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
ik volg al een tijdje dit schema wou gewoon even jullie mening weten.
probeer upper body altijd 3x per week te pakken en benen 1x ( ja een keer maar ja omdat ik upper body wat groter wil hebben)

Ma- Borst-Biceps-Triceps
DI- Schouders-Rug
Wo- Borst-Biceps-Triceps
Do- Schouders-Rug
Vr- Borst-Biceps-Triceps
Za-Schouders-Rug
Zo- Lower body

Zie genoeg andere schema's zoals push pull maar dan pak je soms maar 1 oefening voor biceps bijvoorbeeld en ik kan moeilijk geloven dar je biceps kunnen groeien na 1 oefening

Layne norton bulking routine.

Oh god hoezo maar 1x per week benen, en 1 oefening biceps per training is ech wel genodg hoor, je spreekt biceps ook met rug oefeningen aan, als je 6x per week wil trainen zou ik toch push/pull/legs doen.

Oh god hoezo maar 1x per week benen, en 1 oefening biceps per training is ech wel genodg hoor, je spreekt biceps ook met rug oefeningen aan, als je 6x per week wil trainen zou ik toch push/pull/legs doen.

Hij wil zelfs 7 dagen trainen als je goed ziet lol.

• Topic Starter Topic Starter
ik train al gemiddeld 6/7 dagen per week.
maar hoe zou je schouders moeten verdelen in push pull die kan je namelijk beide doen.

ik train al gemiddeld 6/7 dagen per week.
maar hoe zou je schouders moeten verdelen in push pull die kan je namelijk beide doen.

Als ik jou was zou ik het voorlopig nog even bij kant en klare schema's houden zoals o.a. Layne Norton zijn schema's.
Wat zijn jou stats op de squat, bench en deadlift?

het is niet dat ik een beginnende lifter ben totaal niet alleen ik zit altijd te klooien met die schema,s
zag die push pull legs in de stickie wel staan ziet er wel leuk uit.
bench weet het niet precies denk zon 1x 85 -- deadlift 1x 165 -- squat 1x100

Bij push voorkant en zijkant schouders, bij pull achterkant schouders. En zou geen 7 dagen per week trainen, een rustdag is ook nodig.

ziet er opzich wel mooi uit alleen sommige oefeningen die hij doet vindt ik maar niks maar die kan ik natuurlijk ook veranderen en 3/5 reps met power is ook wat minder.

5 reps is echt maximaal om power op te bouwen, en dit zijn maar 2 dagen gewoon puur om power op te bouwen.
Als je langzaam power opbouwt zul je op de hypertrophy (bad grammar) ook hogere gewichten kunnen gaan gebruiken wat alleen maar in meer massa zal resulteren.

5 reps is echt maximaal om power op te bouwen, en dit zijn maar 2 dagen gewoon puur om power op te bouwen.
Als je langzaam power opbouwt zul je op de hypertrophy (bad grammar) ook hogere gewichten kunnen gaan gebruiken wat alleen maar in meer massa zal resulteren.
ja vindt het schema er wel leuk op zien ook wel veel afwisseling en leuke oefeningen alleen deze niet ( Rack chins -- en stiffed deadlift maar daar kan ik toch ook wel back extansions voor gebruiken ? -- en lying leg curls heeft mij gym niet.

ja vindt het schema er wel leuk op zien ook wel veel afwisseling en leuke oefeningen alleen deze niet ( Rack chins -- en stiffed deadlift maar daar kan ik toch ook wel back extansions voor gebruiken ? -- en lying leg curls heeft mij gym niet.

Je kunt de oefeningen wel wat aanpassen inderdaad, ik zou het meer als een template zien. Maar als je er mee knoeit misschien wel even in dit topic je schema posten zodat hij nog beoordeeld kan worden ;).

Je kunt de oefeningen wel wat aanpassen inderdaad, ik zou het meer als een template zien. Maar als je er mee knoeit misschien wel even in dit topic je schema posten zodat hij nog beoordeeld kan worden ;).
vindt alleen 2/3 sets wat weinig meestal doe ik er 3/4 met 2/3 sets ben je toch binnen 50 minuutjes klaar..
het zou toch geen probleem opleveren als ik gewoon 3/4 sets doe haha :shrug:

vindt alleen 2/3 sets wat weinig meestal doe ik er 3/4 met 2/3 sets ben je toch binnen 50 minuutjes klaar..
het zou toch geen probleem opleveren als ik gewoon 3/4 sets doe haha :shrug:

Waar voor oefeningen zou jij echt beslist willen doen in je schema? Ik kan misschien straks wel even de template voor jou aanpassen naar je voorkeuren.

Waar voor oefeningen zou jij echt beslist willen doen in je schema? Ik kan misschien straks wel even de template voor jou aanpassen naar je voorkeuren.
oh nee dat hoeft niet ik verwissel rack chins gewoon met lat pulldowns komt beetje op het zelfde neer denk ik. en van stiffed deallifts maak ik gewoon weighted back extensions.
hack squats heb ik nog nooit gedaan maar dat kan ik wel leren of je moet een goede vervangende oefening weten . en dumbell presses zijn nooit mijn favoriet geweest maar dat wil ik nog wel eens proberen.
romanian deadlifts maak ik gewoon normal van vindt ik fijner voor de rest lijkt me het wel een leuk schema

zit alleen te kijken hoeveel rust hij neemt tussen de sets dat zie ik niet staan

Goed genoeg dan :).
Op power dagen zou ik voor 3-5 minuten rust tussen de sets gaan en op de andere dagen 1-3 minuten rust tussen de sets.

oh nee dat hoeft niet ik verwissel rack chins gewoon met lat pulldowns komt beetje op het zelfde neer denk ik. en van stiffed deallifts maak ik gewoon weighted back extensions.
hack squats heb ik nog nooit gedaan maar dat kan ik wel leren of je moet een goede vervangende oefening weten . en dumbell presses zijn nooit mijn favoriet geweest maar dat wil ik nog wel eens proberen.
romanian deadlifts maak ik gewoon normal van vindt ik fijner voor de rest lijkt me het wel een leuk schema

Die SLD zijn vooral voor je hamstring en weighted back extension voor je onderrug...

Terug
Naar boven