- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet lullig bedoeld, maar op deze stats zou ik nog niet gaan klooien aan bewezen schema's. Meer sets is niet per se beter. 3-5 reps voor power is prima. Ga het gewoon proberen voor je alles omgooit op je "gevoel"het is niet dat ik een beginnende lifter ben totaal niet alleen ik zit altijd te klooien met die schema,s
zag die push pull legs in de stickie wel staan ziet er wel leuk uit.
bench weet het niet precies denk zon 1x 85 -- deadlift 1x 165 -- squat 1x100
Oh god hoezo maar 1x per week benen, en 1 oefening biceps per training is ech wel genodg hoor, je spreekt biceps ook met rug oefeningen aan, als je 6x per week wil trainen zou ik toch push/pull/legs doen.
Geduld helaas, en in principe kun je met een bankje en een squatrack alle belangrijke barbell oefeningen doen, gewoon het rack ook als benchrack gebruiken. Als je dan eenmaal een rack hebt kun je gewoon in eens alles achter elkaar doen.Heb wel vaak het probleem met dit soort schema,s omdat mijn gym altijd bommetje vol zit maandags tot woensdags en kan zo moeilijk het schema volgen hebben jullie hier ook last van en hoe lossen jullie dit dan op?
heel vaak pak ik gewoon een oefening die niet in mijn schema staat omdat ik anders een kwartier moet wachten.
Heb wel vaak het probleem met dit soort schema,s omdat mijn gym altijd bommetje vol zit maandags tot woensdags en kan zo moeilijk het schema volgen hebben jullie hier ook last van en hoe lossen jullie dit dan op?
heel vaak pak ik gewoon een oefening die niet in mijn schema staat omdat ik anders een kwartier moet wachten.
.heb die optie helaas niet hahaha.Precies hetzelfde hier, en dan ook maar 1 squat rack. Gelukkig laatst nog een nieuwe barbell dus daar hebben we nu 3 van.
Daarom ga ik nooit op maandag-woensdag avonden te sporten haha.

Ik bench 82.5, deadlift 165 en squat 130 en ik voel mezelf nog wel een redelijke beginner :')het is niet dat ik een beginnende lifter ben totaal niet alleen ik zit altijd te klooien met die schema,s
zag die push pull legs in de stickie wel staan ziet er wel leuk uit.
bench weet het niet precies denk zon 1x 85 -- deadlift 1x 165 -- squat 1x100
Het probleem is dat je niet consistent progressie kunt maken op je lifts. Dus je wordt er wel degelijk minder gespierd mee.heb die optie helaas niet hahaha.
maar als ik hier ga benchen op het squarrack krijg ik gegarandeerd gezeik
maar is het zo,n probleem dan om van je schema af te wijken ?
het is toch niet zo dat je minder gespierd mee gaat worden ofzo
heb eerste 2 jaar beetje push pull gedaan maar dan gewoon freestyle oefeningen als je begrijpt wat ik bedoel heb best wel goeie resultaten behaald.
ja ik ben ook niet zo blij met mijn stats maar train als best lang daarom zie ik mijzelf niet als beginner.Ik bench 82.5, deadlift 165 en squat 130 en ik voel mezelf nog wel een redelijke beginner :')
hmm ja snap ik meestal pak ik ook wel dezelfde oefeningen voor rug en borst of in een andere volgorde maar met biceps triceps varieer ik nog wel eensHet probleem is dat je niet consistent progressie kunt maken op je lifts. Dus je wordt er wel degelijk minder gespierd mee.
Hoelang train je dan al?ja ik ben ook niet zo blij met mijn stats maar train als best lang daarom zie ik mijzelf niet als beginner.
heb die optie helaas niet hahaha.
maar als ik hier ga benchen op het squarrack krijg ik gegarandeerd gezeik
maar is het zo,n probleem dan om van je schema af te wijken ?
het is toch niet zo dat je minder gespierd mee gaat worden ofzo
heb eerste 2 jaar beetje push pull gedaan maar dan gewoon freestyle oefeningen als je begrijpt wat ik bedoel heb best wel goeie resultaten behaald.
train nu zon 3,5 jaar alleen eerste 2 jaar was zonder op mijn voeding te letten toen dacht ik nog met pizza,s en hard trainen kom ik er wel hahaHoelang train je dan al?
En hoe zie je er nu uit dan?

oh om niet avonds te trainen omdat ik gewoon elke dag werk tot 5 uur

ja ik ben ook op jefit bezig om een schemaatje te maken wat me leuk lijktIk zou gewoon een schema in elkaar zetten en dat strict volgen, levert het beste resultaat.
Ik maak mijn eigen UBLB schema ook gewoon zelf!

oh om niet avonds te trainen omdat ik gewoon elke dag werk tot 5 uur![]()