MuscleMeat

jullie mening

Bezoekers in dit topic

er zijn nu twee theorieën over het gebruik van MGF (normale versie)

1. injecteren in de desbetreffende spier, de avond voordat je deze gaat
trainen..--> PWO IGF

2. PWO MGF injecteren in de getrainde spier..--> uur erna IGF

MGF idd alleen injecteren als je de spier daadwerkelijk traint ( workout days) anders is het zinloos..het overcompenseerd namelijk de getrainde spier.

idd is het verstandiger om igf te cyclen 4 wkn op 4 wkn af..na deze tijd zullen de receptoren namelijk verzadigt zijn en is het weggegooid geld.

aas hoeft er niet bij..je kunt ook een aantal van deze cycles doen en dan weer eens kuren om te kijken wat de Hyperplasia voor je heeft gedaan!!!
ik zou twee maal kuur doen van 4weken dus in totaal 12weken met de 4 weken rust erbijgerekend.is idd mss nie lang genoeg maar meer tijd heb ik niet want train pas van november tot februarie en dan is seizoen al terug bezig.
 
gisteren even zitten nadenken en rondgekeken.er zijn erdie zeggen dat de dosis igf lager mag liggen als je mgf ook gebruikt.schijnt dat 50mcg/d al effect kan hebben als je mgf gebruikt erbij dus denk ik wel dat ik daar ook al behoorlijke resultaten mee zou boeken aangezien ik geen krachtsporter maar duursporter ben.Want alleen al eiwitinname van een duursp tov krachtsp scheeld al dus de rest waarschijnlijk ook.
 
gisteren even zitten nadenken en rondgekeken.er zijn erdie zeggen dat de dosis igf lager mag liggen als je mgf ook gebruikt.schijnt dat 50mcg/d al effect kan hebben als je mgf gebruikt erbij dus denk ik wel dat ik daar ook al behoorlijke resultaten mee zou boeken aangezien ik geen krachtsporter maar duursporter ben.Want alleen al eiwitinname van een duursp tov krachtsp scheeld al dus de rest waarschijnlijk ook.

met mgf erbij zou je idaad normaal gesproke wel wat minder kunnen zetten...maar ach als ik toch bezig ben neem ik gelijk van alles flink wat...
 
met mgf erbij zou je idaad normaal gesproke wel wat minder kunnen zetten...maar ach als ik toch bezig ben neem ik gelijk van alles flink wat...

haha that's our klaas..:D
 
dit is wat ik zou doen kwa igf maar voor mgf moet ik nog kijken.3w aan 50mcg/d dan 3w rust en dit 3X.zou per 3w doen dan kom je telkens toe met 1000mcg flacon
 
MGF begint met 100 mcg..
IGF bij 80 +
 
MGF begint met 100 mcg..
IGF bij 80 +

sommige beweren dat igf 50mcg genoeg is in combinatie met mgf en zeker als duursporter.weet zelf niet eigenlijk.
 
Denk je niet dat die 5 weken wat kort zijn?

igf verliest zn werking als je het langer gebruikt..t.o.v HGH
je IGF receptoren zullen verzadigd raken..vandaar dat 4 wkn on 4wkn off een goede leidraad is..
 
MGF begint met 100 mcg..
IGF bij 80 +

mgf is dat 100mcg per spier of spiergroep.bv hoe zien jullie je tricep als 1 of als 3 voor mgf in te spuiten
 
als 100 mcg totaal is en je wilt dus je triceps die achterlopen pakken

doe je 50 mcg beide kanten.

Je kan daarin ook nog afwisselen per keer binnenste en buitenste kop
 
als 100 mcg totaal is en je wilt dus je triceps die achterlopen pakken

doe je 50 mcg beide kanten.

Je kan daarin ook nog afwisselen per keer binnenste en buitenste kop

ok is goed dan neem ik 25mcg per spier van de quadrieceps
 
als 100 mcg totaal is en je wilt dus je triceps die achterlopen pakken

doe je 50 mcg beide kanten.

Je kan daarin ook nog afwisselen per keer binnenste en buitenste kop

of is 100mcg over al je spieren verdeeld per keer.want echt veel over mgf vind ik nog niet in het nerderlands
 
Bijv: je hebt geen achterliggen spiergroepen

Getraind - injectie opties

Borst----- Borst, front schouders, triceps
Rug--------Lats, achterkant schouders, Biceps
Benen------- Benen pick a spot
Schouders------ Schouders armen(bi-tri)
Armen------- Biceps/triceps

Als je dus 100 mcg wilt pakken en je wilt na je borst training in je borst injecteren doe je elke borst 50 mcg.
 
enkel benen moeten
 
Ligt eraan hoe je training er dan uitziet...
Verder als je voor kracht gaat zijn er goedkopere dan wel niet betere oplossingen
 
en zoals ikke al eerder in een topic had gemeld...hebben groeihormonen zoals igf/mgf/hgh weinig invloed op kracht, maar op conditie...
 
het ligt er een beetje aan hoe je het benaderd..voor op de korte termijn of lange termijn..met MGF/IGF ben j imo je genetische grens aan het verleggen en dus in de toekomst ook je kracht potentie..(meer spiervezels) daarom zou het voor de topicstarter interessant zijn om deze combi te gebruiken..alleen moet hij geen instant kracht gains verwachten van deze combi..dat komt met de tijd..
 
ok dit is een voorstelkuurtje graag jullie mening en veranderingen.ben dus afgestap om alleen igf en mgf te nemen.

week 1-9:test prop 100mg EOD
week 1-9:anavar 50mg ED

om resultaat vast te zetten

week 8-11: igf 50mcg ED
week 8-11: mgf 100mcg na training

nu mijn vraag
blijkbaar hebben er veel last van erectieproblemen door anavar,normaal zou dat opgevangen moeten worden door test prop?Iemand iets anders dan test prop want vind het echt wel pijnlijk die test prop.mag wel geen lange detectietijd hebben
 
ok dit is een voorstelkuurtje graag jullie mening en veranderingen.ben dus afgestap om alleen igf en mgf te nemen.

week 1-9:test prop 100mg EOD
week 1-9:anavar 50mg ED

om resultaat vast te zetten

week 8-11: igf 50mcg ED
week 8-11: mgf 100mcg na training

nu mijn vraag
blijkbaar hebben er veel last van erectieproblemen door anavar,normaal zou dat opgevangen moeten worden door test prop?Iemand iets anders dan test prop want vind het echt wel pijnlijk die test prop.mag wel geen lange detectietijd hebben


ik vind test prop in deze cycle een mooie toevoeging..en zou de pijn voor lief nemen ( no pain no gain) mocht je toch nog wat last krijgen van je libido zou proviron @ 50 mg ed een goeie toevoeging zijn!!

weet je al hoe je je igf en mgf gaat nemen?
 
Back
Naar boven