XXL Nutrition

jullie mening

• Topic Starter Topic Starter
ik vind test prop in deze cycle een mooie toevoeging..en zou de pijn voor lief nemen ( no pain no gain) mocht je toch nog wat last krijgen van je libido zou proviron @ 50 mg ed een goeie toevoeging zijn!!

weet je al hoe je je igf en mgf gaat nemen?

zou igf telkens zetten voor het slapengaan en op trainingsdagen direct mgf 100mcg verdelen over benen en uurtje later de igf.

of zou ik anavar minder lang nemen want schijnt dat de libido problemen beginnen aan week 6 dus misschien maar 6weken?zou dan toch op 10w komen samen met de igf

ik zou je mgf+ igf protocol enigsinds aanpassen..zoals in mijn post op pagina 2..op deze manier benut je je peptides het best..en aangezien het allemaal al duur zat is..moet je het onderste uit de kan halen..

hoe ziet je PCT eruit?

is toch zoals jij voorsteld?na training mgf en uur nadien igf

voor nakuur heb ik geen flauw idee.ken nog niets van nakuur.heb vorige keer enkel clomid genomen.zal nog effen moeten rondkijken.natuurlijke test productie zit al laag van nature 2.5 (2.8-8) en vrij test 8.5(8.8-27)

als je van nature al een lage test productie hebt is een goeie PCT essentieel..dus nog ff goed researchen voor je nakuur!!

ik zag dat je je igf voor het slapen zou gaan innemen vandaar dat ik het vraag..

het is belangrijk dat je na je inname van IGF voldoende proteine en carbs neemt..probeer dus na je IGF nog een shake met whey en carbs te nemen met een uur erna nog een vaste maaltijd..(kip/rijst ofzo)

als je van nature al een lage test productie hebt is een goeie PCT essentieel..dus nog ff goed researchen voor je nakuur!!

ik zag dat je je igf voor het slapen zou gaan innemen vandaar dat ik het vraag..

het is belangrijk dat je na je inname van IGF voldoende proteine en carbs neemt..probeer dus na je IGF nog een shake met whey en carbs te nemen met een uur erna nog een vaste maaltijd..(kip/rijst ofzo)

ok thx voor de tips.mss hcg laatste 2weken +weekje aan 1000iu/EOD

nog even over nakuur nadeken en dan defenitief schema maken en bestellen :p

Terug
Naar boven