XXL Nutrition

jullie mening

Bezoekers in dit topic

wielrennen = EPO. nee, wielrennen = EPO, AS, GROEIHORMONEN, IGF, CORTISONEN.
waarom zouden AS niet goed zijn voor duursporters. altijd dat gelul over de hartspier. duursporters die over hun limieten gaan zijn beter gediend met wat testosteron dan zonder. gewoon 250mg om de week bvb of om de twee weken. tuurlijk hebben ze niet zoveel nodig dan bb'ers omdat het niet de bedoeling is om zwaar te worden.
 
koen 85 zei:
Dr zijn ook duursporters in de top, en dan bedoel ik echt marathonlopers en wielrenners die tijden neerzetten waar je bang van wordt. Die hebben zo'n getrainde hartspier dat tijdens slaap hun hart miss 1 keer in de 5 min slaat of minder, weet het niet precies..
Op een gegeven moment raken hun hensenen het signaal kwijt en krijgen ze een hartstilstand, echt zieke shit!!
het gelul wordt hier steeds erger. iemand die nog nooit AS genomen heeft en toch doet alsof hij er alles van weet dat is pas zieke shit.
 
Mensen die as hebben gehad en daarom denken er alles van af te weten, das logica niet? :P
Ik zal nooit beweren dat ik alles weet of er heel veel van af weet maat. Zowel? Quote maar;)
 
Wielrennen = geen bodybuilden

natuurlijk wordt er van alles gebruikt in de wielrensport ... en daar weet ik niets van.........want ik ben geen wielrenner.

vandaar de vraagtekens

ik kan je best een leuk kuurtje aanraden ... (moet je alleen wel gaan bb)

misschien is er zoiets als dutchwielrennen.com
ik zal je in ieder geval nergens meer mee lastig vallen gast..
 
Dit is van de weinige boards waar je openlijk kan discusseren over anabole steroiden en andere middelen. Vrij logisch dat ook uit andere takken van sport soms een vraag daarover voorbij komt.

Ga maar eens gezellig een discussie starten over dit soort zaken op een board met wielrenners. 99% heeft de kennis niet en die 1% die de kennis wel heeft houdt zijn mond stijf dicht. Daarbij zal je dan ook nog verketterd worden door een groot gedeelte van zo'n board.
 
Idd ouwe!

Bovendien zijn hier op dit board een paar serieuse wielrenners, dus een antwoord mag je best verwachten.
Kenjii weet ook zat van deze shizzle.....pm hem maar eens!
 
Idd ouwe!

Bovendien zijn hier op dit board een paar serieuse wielrenners, dus een antwoord mag je best verwachten.
Kenjii weet ook zat van deze shizzle.....pm hem maar eens!

weet ik maar kenjii is momenteel op stage maar denk niet dat hij al veel weet van mgf en pgf2 ed .

wil het goedje zonder vrees voor controle :p en met blijvende resultaten.jullie snappen wel wat ik bedoel
 
daarom had je dit ook in het geavanceerde gedeelte moeten posten.

IKKE en Klaas weten daar weer veel van.
 
daarom had je dit ook in het geavanceerde gedeelte moeten posten.

IKKE en Klaas weten daar weer veel van.

heb ik ook gedaan maar ze hebben het gesloten :mad:
 
heb ik ook gedaan maar ze hebben het gesloten :mad:

Omdat je hem op 2 plaatsen tegelijk had gepost wijsneus :cool: Zoals ik had aangeboden zal ik de draad in zijn geheel verplaatsen.

wijven......
 
Omdat je hem op 2 plaatsen tegelijk had gepost wijsneus :cool: Zoals ik had aangeboden zal ik de draad in zijn geheel verplaatsen.

wijven......

Wie bedoel je daarmee??

Nu heb je werkelijk al je glazen ingegooid dame!

Het word nooit iets tussen ons :mad:
 
@ topic starter

heb je enig ervaring met IGF?

ik zou de MGF en IGF combineren voor optimale resultaten..

PGF2 is iets wat je wellicht de eerste keer stand alone moet gebruiken om te kijken wat het doet en hoe je hier op reageerd! er zijn in deze sectie genoeg threads aangemaakt over de werking van deze middelen..ik adviseer je dit goed door te nemen, het is vooral belangrijk dat je weet waar je mee bezig bent en hoe je moet reageren in geval van sides..

succes
 
zal het houden bij igf en mgf want als ik terug denk aan de test prop die ik vorige winter zette in mijn bil en de pijn daarbij heb ik al geen zin meer in pgf2.dus ga ik mgf en igf combineren.zouden extra as nodig zijn zoals anavar of winny?als de reslutaten meevallen zonder extra's zou ik het zonder doen
 
mgf enkel op trainingsdagen of anders ook?zou 4 weken igf gebruiken dan 4 weken stoppen en dan nog eens best zeker?hierbij aas nuttig of niet echt nodig?en voor igf dan best zeker
 
pijn van test prop is vergeleken met pgf een stuk langer, maar de pijn van pgf is op korte duur wel stuk pijnlijker...

mgf kan je idaad beste op trainingsdagen nemen, als je de spieren flink gesloopt hebt...ga zelf denk ik alle mogelijke protocollen met igf/mgf uitproberen en kijken welke het beste werkt..
 
er zijn nu twee theorieën over het gebruik van MGF (normale versie)

1. injecteren in de desbetreffende spier, de avond voordat je deze gaat
trainen..--> PWO IGF

2. PWO MGF injecteren in de getrainde spier..--> uur erna IGF

MGF idd alleen injecteren als je de spier daadwerkelijk traint ( workout days) anders is het zinloos..het overcompenseerd namelijk de getrainde spier.

idd is het verstandiger om igf te cyclen 4 wkn op 4 wkn af..na deze tijd zullen de receptoren namelijk verzadigt zijn en is het weggegooid geld.

aas hoeft er niet bij..je kunt ook een aantal van deze cycles doen en dan weer eens kuren om te kijken wat de Hyperplasia voor je heeft gedaan!!!
 
goeie post gozer
 
Back
Naar boven