XXL Nutrition

jullie meningen ?? vetpercentage??

laRock

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
16%
Ik ben inmiddels sinds 3 maanden weer bezig met serieus trainen en ben benieuwd wat jullie vinden. Wat zijn aandachtspunten en waar loop ik achter. Ook ben ik erg benieuwd of jullie me een idee kunnen geven over hoe ik sta qua vetpercentage ..

Ik train eigenlijk sinds mijn 15e (ben inmiddels 21).. Ik heb echter wel tussenpozen gehad van dat ik een heel jaar gestopt ben geweest. Sinds 3 maanden dus weer actief bezig..(met cutten, hoewel dat niet echt logisch is nu in de winter :P).. Verder weeg ik momenteel 87 kg bij 1,78.

231220091465.jpg

231220091466.jpg

231220091467.jpg

231220091468.jpg

231220091469.jpg

zozo, netjes hoor.
BF: 15-17% ofzo
Geen spiergroepen die er echt uitknallen of duidelijk achterlopen, dus ga zo lekker door

goede armen en schouders mijn inziens.

gok BF zo rond de 13-15% maar oke, erg netjes!

nice!

Ik zou inderdaad zeggen zo'n 15%

goed fysiek, 15-17% lijkt mij zen plaats

Trouwens bekeek net nog is de trainings tijd ik vind het sws al niet slecht voor 6jaar zelfs zonder pauzes. Het enige minpunt is je borst die mag wat voller :)

Laatst bewerkt:
15 a 17%

goed bezig.

zeer mooi, heb je misschien wat foto's van vroeger om te vergelijken?
allesins goed bezig he, doordoen, wat zijn je stats?

netjes vind alleen je borst te weinig volume hebben. Je schouders zijn daar integen egt goed .

ik zou 13-14 procent zeggen

net fysiek!:cool:

• Topic Starter Topic Starter
zeer mooi, heb je misschien wat foto's van vroeger om te vergelijken?
allesins goed bezig he, doordoen, wat zijn je stats?

Dit is een vrij oude foto. Ik had toen 2 jaar training achter de rug schat ik ongeveer (dat is niet echt te zien op de foto, maar was wel ripped en redelijk gespierd destijds.)

Momenteel zijn de stats

Bp: 4 x 120 kg
Sq: 6 x 130 kg

Ik squat pas sinds kort eigenlijk, ik moet me er nog in ontwikkelen. En mijn benchpress pr staat op 140. Doel is vóór juli

BP: 6 x 150KG.
Sq: 8 x 150KG

eten8.JPG

mooie ovenhandschoen

Dit is een vrij oude foto. Ik had toen 2 jaar training achter de rug schat ik ongeveer (dat is niet echt te zien op de foto, maar was wel ripped en redelijk gespierd destijds.)

Momenteel zijn de stats

Bp: 4 x 120 kg
Sq: 6 x 130 kg

Ik squat pas sinds kort eigenlijk, ik moet me er nog in ontwikkelen. En mijn benchpress pr staat op 140. Doel is vóór juli

BP: 6 x 150KG.
Sq: 8 x 150KG

en deadlift doeje die niet?

• Topic Starter Topic Starter

Nee, het klinkt misschien stom, maar ik doe wat voorzichtiger met mijn rug. Ik zie het echt niet zitten om later met een hernia rond te lopen. Ik kan me natuurlijk verdiepen in de techniek maar ik houd het momenteel op

hyperextension,
seated pull down to chest en on low pulley,
wide row,
en wide grip pull down,

Benenfoto?

Ziet er zeker niet slecht uit. Rond de 15-17 % VP, zeker niet lager.

Terug
Naar boven