AndroidHealthClinic

Jullie top 5 in het komende jaar ?? (videogames)

deus ex 3, zal zeker niet het origineel gaan evenaren. (Nou is dat ook verschrikkelijk moeilijk natuurlijk) Van wat ik gezien heb tot nu toe denk ik echter wel dat het een leuk spel wordt.

ik game niet :D

#1 runescapeee!!!
#2 runescapeee!!!
#3 runescapeee!!!
#4 runescapeee!!!
#5 runescapeee!!!

Allereerst omdat het verhaal van deel een gewoon heel erg moeilijk te evenaren is. De layers van (best realistische) conspiracy waar je in gezogen wordt is gewoon niet opnieuw te produceren. Mede omdat veel van het verhaal gebaseerd is op een constructie van bestaande conspiracy theorieën heeft het een bepaald realistisch gehalte, het zou opzich mogelijk zijn. (niet all facetten van het spel misschien, maar de main story wel). Brilliant verhaal gewoon.

Daarnaast is het tweede en derde spel gericht op een meer mainstream publiek. Door een vraag naar moderne graphics etc. zijn de productiekosten van dergelijke main market games gewoon erg gestegen, vergelijkbaar met films. Hierdoor zijn veel game companies genoodzaakt hun spellen aantrekkelijk te maken voor een breder publiek. Daardoor is de 'shootergehalte' gewoon toegenomen. Dit is al duidelijk geworden bij het derde spel doordat ze onder andere hebben gekozen voor een auto-heal systeem.

Ze zijn als het goed is bezig met een vervolg, maar ik heb nog nergens een releasedatum ofzo kunnen vinden. Deel 1 vond ik vet, maar werd na een tijdje wel veel van hetzelfde imo. Heb me er wel mee vermaakt en ben dus wel nieuwsgierig naar deel 2.
Ah ok. Ja t werd na een tijd idd eentoning, maar dat heb je met elk spel wel :p

Fable III
Call of duty: black ops
Fifa 11
Mafia II

Red Dead Redemption
Fable 3
Gears Of War 3

meer weet ik niet

Terug
Naar boven