kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo DBBer's
Ik heb een vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met een Jumpersknie en sorry ik ben de naam vergeten maar op het plaatje staat de plek aan gegeven. Het is een lange naam van 3 woorden. Sartorius blabla... :S. Een jumpersknie weet ik ondertussen wat het is daar is ook veel van te vinden op het internet. Alleen die andere plek heb ik geen idee wat ik daar van moet denken.
(ik heb daar erg vaak steken in de knie) Heeft iemand ervaring met deze pijn? En heb je tips om er snel van af te komen. Ik ga binnenkort naar de fysio, alleen heb ik heel weinig tijd. Zijn er misschien tips om snel van een van deze 2 blessures af te komen? laat het me aub weten
.
Ik doe een vooropleiding voor het leger en sport is een heel groot onderdeel. Alleen kan ik nu al 3 maanden niet mee doen en daar baal ik heel erg van. Ik ga achter lopen en dat heeft zo zijn nadelen.
Kun je me meer informatie geven vertel het me
Groetjes
Ik heb een vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met een Jumpersknie en sorry ik ben de naam vergeten maar op het plaatje staat de plek aan gegeven. Het is een lange naam van 3 woorden. Sartorius blabla... :S. Een jumpersknie weet ik ondertussen wat het is daar is ook veel van te vinden op het internet. Alleen die andere plek heb ik geen idee wat ik daar van moet denken.
(ik heb daar erg vaak steken in de knie) Heeft iemand ervaring met deze pijn? En heb je tips om er snel van af te komen. Ik ga binnenkort naar de fysio, alleen heb ik heel weinig tijd. Zijn er misschien tips om snel van een van deze 2 blessures af te komen? laat het me aub weten
. Ik doe een vooropleiding voor het leger en sport is een heel groot onderdeel. Alleen kan ik nu al 3 maanden niet mee doen en daar baal ik heel erg van. Ik ga achter lopen en dat heeft zo zijn nadelen.
Kun je me meer informatie geven vertel het me
Groetjes

ik kan mijn knie niet normaal overstrekken. Meer dan andere mensen, dit had ik al voor ik er last van kreeg maar dit kan een reden zijn waarom mijn beenspieren slapper zijn.